Mikä tekee miehestä miehen?!

  • 6 610
  • 71

Mikä tekee sinusta miehen?

  • Taloudellinen menestys

    Ääniä: 4 1,5%
  • Kova viinamiehen maine

    Ääniä: 19 7,1%
  • Armeija

    Ääniä: 17 6,3%
  • Naisen kosketus

    Ääniä: 23 8,6%
  • Miehen kosketus

    Ääniä: 6 2,2%
  • Isäksi tuleminen

    Ääniä: 57 21,3%
  • Komea auto

    Ääniä: 2 0,7%
  • Merkittävä asema töissä

    Ääniä: 3 1,1%
  • Panomiehen maine

    Ääniä: 16 6,0%
  • Periaatteet (millaiset?)

    Ääniä: 73 27,2%
  • Einoleinomainen runomiehen maine

    Ääniä: 7 2,6%
  • Massiiviset lihakset

    Ääniä: 8 3,0%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 33 12,3%

  • Äänestäjiä
    268

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
En taida olla kovin mies kun ei omalle kohdalle vaihtoehdot pahemmin osu, armeija on käyty, mutta miesten kouluksi sitä ei kehtaa enää sanoa, jos ei silloinkaan kun sen itse lusin. BigRedBob mainitsi vastuun ottamisen teoistaan, sehän on aika hyvä. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta rehellisyyttä ei taida vielä saada ostettua.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Akkuporakone

Niin, itse olen sitä mieltä, että oma akkuporakone se vasta tekee miehestä miehen.

On nimittäin taivahan tosi, että ilman akkuporakonetta mies on pelkkä tuulenhuuhtoma henkari ja naisten ylenkatsoma hylkiö.

Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että todellinen karju ja taljaveikko omistaa lisäksi vielä kunnon iskuporakoneen, jolla pystyy myös piikkaamaan.
Siinä sitä on kuulkaas maailman miehekkäin laite, jota ei pidä akkain käsiin antaa ollenkaan.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
pasil kirjoitti:
Mielestäni miehestä tekee miehen se, että ottaa vastuun perheestään ja tekemisistään. Eli ei mitään "Hynysiä" :D

Siihen mitään perhettä tarvita. Mies ottaa vastuun itsestään ja tekemisistään vai väitätkö, että koska en halua lapsia ja perhettä en voi olla mies? Itse olen vakaasti eri mieltä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
avatar kirjoitti:
Siihen mitään perhettä tarvita. Mies ottaa vastuun itsestään ja tekemisistään vai väitätkö, että koska en halua lapsia ja perhettä en voi olla mies? Itse olen vakaasti eri mieltä.

Ottaa vastuun itsestään ja tekemisistään - olen totisesti samaa mieltä.

Miehellä on myös pippeli.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Mies ottaa vastuun itsestään ja tekemisistään vai väitätkö, että koska en halua lapsia ja perhettä en voi olla mies? Itse olen vakaasti eri mieltä.
Enemmänkin on suoraselkäistä ja omaa voimaa, että on hankkimatta sellaisia asioita, joista ei voi luvata voivansa pitää huolta. Se on vastuunottoa ja sen vastuun suurta tuntemista. Se on vahvan miehen merkki.

Ala-arvoinen on sellainen mies, joka perheen hankkii, mutta ei siitä huolta pidä. Siinä ei ole enää miehisyyttä sitten tippaakaan.

Itsellänikään ei ole mitään halua hankkia perhettä ja lapsia, koska tiedän omat rajani ja rajoitukseni. Jätän ne asiat niille, ketkä on siihen valmiita.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Keskimäärin noin:

On edustava, ei haise ihan kauhealla ja osaa pitää kulissia pystyssä. Olisi myös kiva jos nainen olisi edustava eikä haisisi ihan kauhealle.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Alamummo kirjoitti:
Ottaa vastuun itsestään ja tekemisistään - olen totisesti samaa mieltä.

Miehellä on myös pippeli.

Oho. Me ollaan joskus jostain samaa mieltäkin. :D

Omaan myöskin riittävän kokoisen pippelin ollakseni mies, ainakin omasta mielestäni.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta vastaan kuten muutama muukin, vastuun ottaminen tekemisistään ja sanomisistaan.

Vastuu, silloinkin kun tekee virheitä ja puhuu läpiä päähänsä.

Eli miestä ei tee se että tekee oikein tai jättää tekemättä väärin, vaan se että sitten kun on tilinteon hetki, niin myöntää erheensä ja ottaa vastaan mitä tuleman pitää.

Se, että on tukena ja turvana parisuhteessa tai puolustamassa väärin syytettyä alaistaan.Tai ottamassa turpiinsa kavereidensa rinnalla, no ne on sitten plussaa.

Sanojeni arvoinen olen koittanut olla ja lupaukseni pitää, aina se ei ole onnistunut.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Kyllähän se on akkojen hommaa edes miettiä tällaista. Miehen ei tarvitse omaa olemustaan pohtia, sen kun on mitä on.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Taito-Ojanen kirjoitti:
Kyllähän se on akkojen hommaa edes miettiä tällaista. Miehen ei tarvitse omaa olemustaan pohtia, sen kun on mitä on.

Tästä täysin samaa mieltä. Toisaalta kuten huomataan, niin onhan tämänkin ketjun avannut nainen :)
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsenäinen ajattelu, itseluottamus, periaatteet, omiensa puolustus, oikeudenmukaisuus ja XY-sukupuolikromosomit. Niistä on mies tehty.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
avatar kirjoitti:
Omaan myöskin riittävän kokoisen pippelin ollakseni mies, ainakin omasta mielestäni.
Miten koko määrittää sukupuolta? Vai onko sänkykumppaneillasi ollut pieni spippel?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Martti Servohan sen kertoo kappaleessaan "Aikuinen mies".

"Aikuinen mies, hän pitää huolen perheestään,
aikuinen mies, jos joskus kiinni jää hän erheestään,
hän myöntää sen, en ole täydellinen."

Näin se on.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
sampio kirjoitti:
Miten koko määrittää sukupuolta?


No ei toki mitenkään. Pahoittelut tästä ja todetaan, että kyllä pienemmänkin pippelin omaavat varmasti voivat ihan hyvällä omalla tunnolla kutsua itseään mieheksi.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä pahoittele.

Kun tässä ei määritetä sukupuolta vaan pyritään raaputtamaan miehisyyden ydin esiin, niin kyllä minusta iso slaikka on siihen tarkoitukseen vähemmän sekulaari mitta kuin vaihtoehdoiksi annetut armeijassa käynti, pitkä tilinauha, tuliterä auto tai edustava vaimo/tyttöystävä. Puhumattakaan jostakin panomiehen tai viinasiepon maineesta.

Täytyy siis heti paikalla perua aiemmat puheet tässä ketjussa, avata vyö ja todeta, että vau, kyllä Solomonistakin sentään jotakin äijämäiseksi koettua löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä vähemmän sekulaari mitta tarkoittaa tässä yhteydessä?

Minä loukkaannuin, koska mulla on tosi pieni. Toisaalta olen aina pitänyt pukeutumisesta ja muodista, jotan voi olla, että olen nainen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
sampio kirjoitti:
Mitä vähemmän sekulaari mitta tarkoittaa tässä yhteydessä?

Minä loukkaannuin, koska mulla on tosi pieni. Toisaalta olen aina pitänyt pukeutumisesta ja muodista, jotan voi olla, että olen nainen.

Voi olla, että minäkin olen ehkä nainen kun olen sitä mieltä, että homot ovat ihan normaaleja ja humaanius ja solidaarisuus ovat hyviä juttuja. Näin homogeenisesti testosteronille haisevalla palstalla ei ole helppoa olla erilainen :D
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sampio kirjoitti:
Mitä vähemmän sekulaari mitta tarkoittaa tässä yhteydessä?

Vähemmän sekundaarista mittaa.

EDIT. Solomonilla selviä RS-oireyhtymän ensioireita, pitäisiköhän käydä lääkärissä.
 
Viimeksi muokattu:

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Sitten ku saatte epäidenttiset kaksoset eli sama isä ,mutta eri äiti niin sitten olet mies!.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös