Mikä tekee miehestä miehen?!

  • 6 609
  • 71

Mikä tekee sinusta miehen?

  • Taloudellinen menestys

    Ääniä: 4 1,5%
  • Kova viinamiehen maine

    Ääniä: 19 7,1%
  • Armeija

    Ääniä: 17 6,3%
  • Naisen kosketus

    Ääniä: 23 8,6%
  • Miehen kosketus

    Ääniä: 6 2,2%
  • Isäksi tuleminen

    Ääniä: 57 21,3%
  • Komea auto

    Ääniä: 2 0,7%
  • Merkittävä asema töissä

    Ääniä: 3 1,1%
  • Panomiehen maine

    Ääniä: 16 6,0%
  • Periaatteet (millaiset?)

    Ääniä: 73 27,2%
  • Einoleinomainen runomiehen maine

    Ääniä: 7 2,6%
  • Massiiviset lihakset

    Ääniä: 8 3,0%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 33 12,3%

  • Äänestäjiä
    268

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Väliaika...

Tuli tässä vain mieleen kun katselin tämänhetkisiä äänestystuloksia, että MISSÄ ON KAIKKI HOMOT TAKSIKUSKIT?

Luultavasti Formulasivuilla....?
:D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Luiro
Kyllähän jotain periaatteita pitää olla.

Ei kehuskella sillä, jos on joltakulta saanut.

En hirveästi harrasta yhden illan juttuja.


Otetaan vastuu omista teoista; jos jonkun pamauttaa paksuksi, niin maksetaan elatusmaksut.


Joo ei noita yhden illan juttuja harrasteta kuin kerran viikossa ja se on harvoin se;)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Luiro
Kyllähän jotain periaatteita pitää olla.

Ei kehuskella sillä, jos on joltakulta saanut.

En hirveästi harrasta yhden illan juttuja.
Otetaan vastuu omista teoista; jos jonkun pamauttaa paksuksi, niin maksetaan elatusmaksut.

Onhan tuokin jonkinlainen startti, mutta jos vielä suostuu olemaan lapselle oikea isä eli hoitamaan lasta ja asumaan yhdessä äidin ja lapsen kanssa, niin ollaan jo vähän oikeassa suunnassa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äänestin periaatteita, mutta kyllä siihen paljon muutakin tarvitaan. Mä en vaan ehkä tällä hetkellä ole oikea ihminen puhumaan näistä asioista. Painaa masennus päälle ja kaverilla on sydänsuruja, mä suren siinä sitten kanssa ja pitäis vielä yrittää keskittyä lukemaan reaaliin... ei tule mitään.

Mies, mä määrittelen sen miehekkään miehen sitten, kun mä semmosen tapaan. Siis sen, joka vaikuttaa muhun syvästi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Huuhaa


Ei muuten oo, ainakin, jos kuuntelee noin 40-60 -vuotiaitten TUPAKOIVIEN naisten keskinäisiä juttuja.

Pitäisiköhän tupakka-askien kylkeen lisätä sen syöpävaroituksen perään, että "tupakointia aiheuttaa myös vuosittain määrättömästi 40-60-vuotiaiden naisten keskuudessa rivoja puheita..."? Heh. Meikäläinekin on kyllä sitä mieltä, että naiset osaa rivoudet siinä missä miehetkin, elleivät paremmin - ja paljon aikaisemminkin kuin 40-60 -vuotiaina. Viekö kiroileva ja härski kielenkäyttö naiselta viehätysvoimaa...?
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä toi isäksi tuleminen ainakin vahvisti miehisyyttäni paljon, mutta muutoin oon kuin pikkupoika vielä henkisesti ja toivottavasti oon kauan.;)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ehkei nuo ikävuodet liity mitenkään otsikkoon.

Itselleni joskus esitettyyn kysymykseen, milloin pojista tulee miehiä, ainoa oikea vastaus on:

"Ei milloinkaan, mikäli minusta riippuu".
 
Elvytetäämpä vanha ketju

Vaihtoehdoista minulla ei ole kuin periaatteet, lihaksillaanhan ei kukaan Mies leuhota. Olen sitä mieltä, että ihmisen on kituuteltava säälittävä elämänsä läpi lakia noudattaen, toisia ihmisiä kunnioittaen ja mömmöistä irti pysyen.

Edit: unohdin perustelut.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mies on mies silloin kun tiedostaa oman itsensä, hyväksyy rohkeasti ja vikisemättä sen millaiseksi on syntynyt ja millaiseksi kasvanut. Jos jossain on tuntuvia puutteita, niin paikkaa ne jollain vahvuudellaan.

Oman arvonsa tunteminen tekee miehestä todellisen miehen.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
-Kilpailuhenkisyys

-Toimeentulo, jolla pystyy elättämään perheen (ja myös kyky hankkia perhe)

-Kiinnostus naisiin ainakin seksuaalisella tasolla (ja myös kokemusta niistä)

-Kiinnostus aseisiin ja sotiin (ja mielummin kokemusta jommasta kummasta)

-Reviiritietoisuus ja omien puolustaminen

-Kunnianhimo
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Jos kysyttäisiin: "Mikä tekee miehen?" vastaisin:

Harva nainen pystyy lihaksikasta ja varakasta panomiestä vastustamaan. Vallalla olevan yleisen käsityksen vastaisesti väitän, että naiset ovat huomattavasti miehiä pinnallisempia kumppaniaan valitessa.

Minusta miehen tekee kuitenkin periaatteet. Millaiset? Naisia tulee arvostaa ja käsitellä kuin kukkaa kämmenellä. Asioista pitää puhua suoraan eikä kaarrellen. Siinä kai ne parhaat ominaisuudet. Vähissä ovat mutta olkoot.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihollani on veres muisto naisen kosketuksesta, mutta ei se minusta miestä tee. Annetuista muut vaihtoehdot eivät koske minua - olen köyhä, työtön ja käyttökelpoisilla urheilullisilla lihaksilla varustettu. Armeijaakaan en ole käynyt.

Panzerfaustin mainitsemasta kunnianhimosta yritän rimpuilla irti, viaton kilpailuhenkisyys sen sijaan on ok.

En pidä enkä koe tarvetta pitää itseäni miehisenä, mutta varmaan minusta löytyisi tyypillisiä miehisiäkin piirteitä, jos joltakulta lähipiiriin kuuluvalta naiselta tätä kysyttäisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Solomon kirjoitti:
Panzerfaustin mainitsemasta kunnianhimosta yritän rimpuilla irti, viaton kilpailuhenkisyys sen sijaan on ok.

Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi sun pitäisi päästä kunnianhimosta irti?
 

scholl

Jäsen
Eiköhän se raha tee. Sillä jopa naisista tulee miehiä, kun Rolf alkaa peniksiä istuttamaan sairaalassaan. Jos ei taas oo rahaa niin saattaa joutua myymään vehkeensä, jonka jälkeen olo voi olla vähemmän miehekäs.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Panzerfaust kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi sun pitäisi päästä kunnianhimosta irti?

Koska silloin jäisi enemmän tilaa niille temmeltää, joiden huomaan tarvitsevan kunniaa minua kipeämmin.
 

Cube

Jäsen
Eikös se vähän niin mene, että jokaisen historian suurmiehen takaa löytyy vielä suurempi nainen? No mene ja tiedä onko näin, mutta kyllä siinä varmasti perääkin on, että jos mies saa itselleen hyvän naisen ja saa tämän vielä pidettyä, niin silloin miehessä on pakko olla ainakin jotain hyvää.

Tämä luonnollisesti vain yhtenä määritelmänä, eikä varmasti edes tärkeimpänä.

EDIT: Lisätään listaan vielä sellainen määritelmä, että Mies elää muillekin kuin itselleen. Miehellä riittää tarjottavaa joka suuntaan (enkä puhu nyt munasta, sitä Mies tarjoaa harkiten).
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Solomon kirjoitti:
Koska silloin jäisi enemmän tilaa niille temmeltää, joiden huomaan tarvitsevan kunniaa minua kipeämmin.

Veikkaan, että et pidä silloin myöskään vakavamielisestä kilpailusta? Kunnianhimo liittyy samaan kuin voitontahto ja häviämisen vihaaminen.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Cube kirjoitti:
...kyllä siinä varmasti perääkin on, että jos mies saa itselleen hyvän naisen ja saa tämän vielä pidettyä, niin silloin miehessä on pakko olla ainakin jotain hyvää.

Kyllä sekä miesten että naisten silmissä tasokas partneri(kärjistäen kaunis nainen tai menestyvä mies) taitaa olla yksi yleisimmistä statusmittareista, millä muut ihmistä arvioivat.
 

scholl

Jäsen
Panzerfaust kirjoitti:
Kyllä sekä miesten että naisten silmissä tasokas partneri(kärjistäen kaunis nainen tai menestyvä mies) taitaa olla yksi yleisimmistä statusmittareista, millä muut ihmistä arvioivat.

Meinaatko ettei naisen tarvitse olla menestynyt?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Panzerfaust kirjoitti:
Veikkaan, että et pidä silloin myöskään vakavamielisestä kilpailusta? Kunnianhimo liittyy samaan kuin voitontahto ja häviämisen vihaaminen.

Kunnianhimo voi liittyä voitontahtoon tai olla liittymättä. Vakavamielisessäkin kilpailussa voittoa voi tavoitella sekä sen itsensä takia että siksi, että voitosta saadaan kunniaa. Jotkut kilpailevat itsensä kanssa, vailla kunnianhimoa.

Minä toki olen ollut ja tullen edelleen olemaan sellaisissa kilpailutilanteissa, joissa minua kannustaa pohjimmiltaan silkka kunnianhimo ja näyttämisen tarve. Ja vaikka en pidäkään siitä, sinun ei kannata huolia - en ole tuolloin itselleni liian ankara.
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
scholl kirjoitti:
Meinaatko ettei naisen tarvitse olla menestynyt?

Meinaan, että naisen menestymistä vaikka työelämässä miehet eivät pidä parinvalinnassa yleisesti yhtä tärkeänä kuin naiset hakiessaan miestä. Se taas ei tarkoita, että naisen henkinen potentiaali(esim.äly ja luonteen lujuus) olisi yhdentekevä kriteeri. Ei itsellenikään riitä, että nainen on kaunis ja hyvät käytöstavat omaava, jos hän on samalla vaikka tyhmä, orjamainen tai keskustelutaidoton. Silti naisen "pinnallisemmat" ominaisuudet ovat kuitenkin minulle tärkeämpiä kuin esim.naisen korkea looginen äly ja suuri kunnianhimo. Toki, jos nekin kuuluvat pakettiin, niin hieno juttu, mutta vaatimuksia ne eivät ole.

En tarvitse naista tuomaan itselleni turvallisuutta tai vakautta. Naisen ei tarvitse myöskään olla kiinnostunut kaikesta mistä itse olen. Samankaltainen huumorintaju, käsitys hyvästä käytöksestä ja edes puoliksi kohtaavat elämänarvot ovat sen sijaan tärkeitä ominaisuuksia naisen luonteessa, kun suhdetta rakennetaan.


edit.

Perkeleen scholl. Meni taas naisista puhumiseksi, vaikka tämän pitäisi olla äijäketju. En nyt viitsi siirtää tätäkin juttua naisasiat -ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös