Mikä suomalaisia vaivaa???

  • 4 531
  • 31

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä on helppoa elämää jos ainoa huolenaihe on se miten kanssa ihmiset suhtautuvat suomalaisten urhelijoiden saavutuksiin. Ei herran jumala.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti foobar
Kyllä on helppoa elämää jos ainoa huolenaihe on se miten kanssa ihmiset suhtautuvat suomalaisten urhelijoiden saavutuksiin. Ei herran jumala.

Kyllä on helppoa elämää jos ainoa huolenaihe on se miten kanssa ihmiset suhtautuvat toisten suhtautumiseen suomalaisten urheilijoiden saavutuksiin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei Suomalaisia mikään vaivaa, me vain olemme tämmöisiä.
Suomalaisten perusoikeuksiin, kuuluu valittaa kaikesta selän takana. Suoraanhan täällä ei tunnetusti puhuta, etenkään selvinpäin.
Oli, miten oli minä kyllä tykkään siitä, että täälläkin kaadetaan aina saavillinen paskaa kaikkien niskaan, jos hommat ei suju. Siinä huomaa aina itse, että ehkä se on ihan, kun näitä ei ota niin hirveän tosissaan.
Ois muuten jatkoajassakin keskustelu vähissä, jos täällä on haukuttas omia pelaajia, valmentajia, huoltajia, juomapulloja, jäätä ja tuomareita. Puhumattakaan siitä, onko nyt voitettu oikein, väärin vai jotenkin muuten.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Tiedä sitten yleensä suomalaisista, mutta minua itseäni ainakin vaivaa tosi huono itsetunto ja äärimmäisen vittumainen sairaus, maanis-depressiivisyys... Revi tästä sitten huumoria... Ehkä noin yleisestikin suomalaiset omaavat melko huonon itsetunnon, KAIT ?? Vaikea sanoa...
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Kyllähän se on just tällaista. Joko valitetaan asiasta, tai valitetaan siitä että ihmiset valittavat jostain asiasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös