Mikä on tuoksunne?

  • 8 738
  • 68

Mikä on tuoksunne?

  • Axe

    Ääniä: 23 11,1%
  • Calvin Clein

    Ääniä: 16 7,7%
  • Christian Dior

    Ääniä: 3 1,4%
  • Armani

    Ääniä: 14 6,8%
  • Hugo Boss

    Ääniä: 48 23,2%
  • Tommy Hilfiger

    Ääniä: 12 5,8%
  • Tabac

    Ääniä: 7 3,4%
  • Mennen

    Ääniä: 3 1,4%
  • Rexona

    Ääniä: 8 3,9%
  • Halvinta mitä löytyy

    Ääniä: 9 4,3%
  • Luontainen miehinen aromi

    Ääniä: 10 4,8%
  • Jokin muu, mikä?

    Ääniä: 54 26,1%

  • Äänestäjiä
    207

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vihreä Mennen

Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan niin minä pyrin ennen kaikkea siihen että en tuoksuisi millekään, eli pyrin neutralisoimaan luontaiset miehiset tuoksut jollakin sellaisella tökötillä mikä tuoksuu mahdollisimman vähän ja mahdollisimman neutraalille. Ensinnäkään kun en tykkää siitä että mies (tai nainen) tuoksuu kilometrien päähän jollekin ruusunkukille ja toiseksi minulla on niin herkkä iho että esim. deodoranteissa tämä rajoittaa hyvin paljon vaihtoehtoja. Käytännössä mitään stickejä en pysty käyttämään enkä oikein suihkutettaviakaan versioita, ainoa vaihtoehto on siis roll-on.

Kuten edellinen kirjoittaja niin minäkin olen havainnut nuo Dermosilin tuotteet ihan hyviksi ja minulle sopiviksi. On sopivan neutraalin hajuisia ja ihokin tykkää noista.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ominaistuoksuni on sen verran ruusuinen, että käytän hajustetta hyvin harvoin. Silloin kun käytän, niin Axe ajaa asiansa. Purkki kestää useamman vuoden.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin 24-vuotias, kun laitoin ensi kertaa suihketta kainaloihini. Olin siinä kohtaa seurustellut 1,5 vuotta erään naisen kanssa ja noin puoli vuotta tuosta asuimmekin saman katon alla. Se sitten kerran kysyi, että missä säilytän dödöjäni, kun ei ollut niitä missään nähnyt. Eihän minulla sellaisia ollut ja hän siitä kauhistui, vaikka myönsikin, etten koskaan ollut pahalle haissut mutta eihän sitä voi, kun etiketti sanoo toista ja me ollaan muka niin hienoja ihmisiä. Hän varsinkin.

Urheilin tuohon aikaan sen verta runsaasti, että yleensä kävin 2-3 kertaa päivässä suihkussa, joten peseytymispuoli oli kunnossa.

Kuulemma se dödöjen alumiini ja mahdollisesti monet muutkin mömmöt aiheuttavat kaikenmoisia syöpiä. Naisille mm. rintasyöpää ja mitä imusolmukkeita sitä miehillä tuolla kainalon seudulla onkaan.

Mutta onhan se hienoa, kun haudasta ei nouse kalma vaan alumiinisen kukkainen tuoksu. Passaa sitä kuolla ennen aikojaan, kun kuoleman hetkellä suolen tyhjentyessä paskakin haisee ruusuille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Deodarantin ei mun mielestä kuulu tuoksua, eli perus Rexona menee oikein hyvin.
Parfyymejä on Le male, Ralph Lauren Polo Sport, Gant Indigo, Laura Biagotti Aqua di Roma uomo ja jotain Oriflamen postikuvasto settiä: Halvan haistaa.
Samoilla linjoilla. Deodoranttina suosimani tuote on Nivea Dry For Men. Tuoksuton, neutraali, ei ärsytä nahkaa, ja sitä saa jokseenkin kaikista marketeista Suomessa. On halpakin. Saan helposti ihottumaa monista hajustetuista deodoranteista, joten harmiton Nivea on senkin vuoksi helppo valinta.

Pullosta suihkautettavia ja partavesiä on kerrallaan kaapissa kymmenisen pulloa. Nyt taitaa löytyvät näemmä ainakin Armani Code, Jaguar Performance, Ralph Lauren Polo, Escada, useampia Hugo Bossin tuotteita, Dior Higher Energy, Dior Fahrenheit, Tommy Hilfiger ja YSL L'Homme.

Vaikea nimetä mitään suosikkia. Käyttöön ei ole muodostunut mitään vakiotuotetta, jota pitäisi aina olla jemmassa. Sitä laitetaan mikä tuntuu kulloinkin sopivalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Pitäisi löytää se oma tuoksu. Mielipidetiedustelun mukaan Hugo Boss Dark Blue olisi naisten ehdoton suosikkituoksu (mitä siis haluavat miehensä tuoksuvan). Paikallinen Sokos tarjosi ainoastaan jean paul gaultier kakkosta. No, eiköhän Stockmannilla viimeistään ole Hugoakin..

Itse käytän Versace Man Eau Fraichea. Sain veljen tyttökaverilta taannoin Sokoksen testerin. Nyt se rupee olemaan loppu ja pitäisi käydä ostamassa uusi. Tähän mennessä joka ainoa nainen, johon olen tuttavuutta tehnyt tuoksua käyttäessäni, on kehunut tuoksuvani hyvältä. Jos sattuu olemaan mukana, kun käyn kaverini luona, on hänen pakko pakko aina varastaa sitä. Muijansa on nimittäin totaalisen rakastunut siihen. Hämmästyin, kun huomasin sen olevan edullista. Tässä linkki Sokoksen tuote-esittelyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miesvaltaistahan nää vastaukset näyttävät olevan, mutta naisena pidän kukkaistuoksuista, kunhan ei laita liikaa. Aavistus ruusua tms. ja tunnen itseni miellyttäväksi ja kaikinpuolin mukiinmeneväksi. Kovin halvoissa tuoksuissa tuntuu saippuanhaju pohjalla, enkä pidä niistä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kesäisin Armanin Code ja talvisin sama tai Angel Schlesser. Molemmista naisten versio, jälkimmäistä ei saa Suomesta. Deodoranttina puhdas ja neutraali Rexonan Crystal spray.

Olen superkranttu tuoksujen suhteen, enkä siksi juuri käy edes haistelemassa mitään uutta. Kaikki makeat ja kukkaiset ja imelät ovat ehdoton ei, samaten voimakkaan mausteiset. Liian raikkaat sitrus- ja vihreän omenan tuoksut ovat salilla kävijän valinta, eli ei kiitos. Mutta tunkkainen tai runsaan myskinenkään ei saa olla. Koska en ole teini-ikäinen, en halua mitään Jennifer Lopez -tuoksuja. Halpishajuvesistä saan päänsäryn. Calvinkleinit sun muut ovat tylsiä ja persoonattomia. Chanelvitoset ovat keski-ikäisten tuoksuja.

Tuoksun pitää olla tyylikäs ja seksikäs. Siitä pitää tulla mieleen mustat silkkilakanat. Ja sitä ei saa laittaa liikaa.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Olen superkranttu tuoksujen suhteen, enkä siksi juuri käy edes haistelemassa mitään uutta.

Naiseni aivan taysin samanlainen, siksi yleensa mina joudun hanelle tuoksut ostamaan. Jotenkin olen aina osannut tuoksun josta han tykkaa, viimeksi Viktor&Rolfin Flowerbomb seka Lolita Lempicka. Molemmat aika voimakkaita parfyymeja, mutta hemmetti etta tuoksuvat hyvalle. Vietteleva tuoksu kerrassaan.

Itsellani Armanin Code, D&G The One seka Dieselin Only The Brave.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eritän rauhasistani myskiä, jonka tuoksu valloittaa ympärillä olevat ihmiset mutta silloin kun nämä rauhaset eivät skulaa niin Armanin Code on tuoksu. Joskus fiilistelen tietyssä seurueessa Old Spicella. Siinä on vaan sitä jotain.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Bvlgari Aqua Marine on tällä hetkellä oma suosikkituoksu. Duuniin laitetaan yksi suihkaus ja radalle 3. Deodoranttina olisi Doven hajuton stick (se naisten black dress friendly -malli), mutta tätä ei taida enää löytyä mistään (?) joten mennään jollain Nivean Roll-onilla.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
On se hienoa, kun äijä haisee kun turkkilainen sutenööri, eiks je?

Totta puhuen, mahdollisimman neutraali homma toimii, tosin täytyy myöntää, että prätkäkamppeet ja sitä mukaa koko mies haisee paikoittain kesäkuumalla melkoisesti, mutta sehän kuuluu elämäntapaan.

P.S. Vihreä Mennen leukaperiin ja saanti on turvattu, hmm... tai jotain.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Nivean alkoholittomat, mahdollisimman vähän millekään haisevat deodorantit ovat valintani. Hajusteita en käytä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Samoilla linjoilla. Deodoranttina suosimani tuote on Nivea Dry For Men. Tuoksuton, neutraali, ei ärsytä nahkaa.

Itsekin käytän tuota ja Old Spicea. Tuo Nivea on just hyvä "arkidödö". Pitää hien hajun poissa ja on muutenkin huomaamaton. Jostain tietyistä tuoksuista saan aika kovan migreenin, joten siltäkin osin on turvallista pysyä noissa tutuissa. Ostin aiemmin tänä vuonna jotain Axea ja ihmettelin kun alkoi töissä koskemaan päähän joka päivä. Lopulta kokeilin eri dödöä ja migreenit lähti pois.

Old Spice on myös miellyttävä ja kestää hyvin koko päivän.

Partavesiosastolla on jotain Calvin Kleinia, Hugo Bossia tms. mutta harvemmin käyttelen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jotain Rexonaa tms. kainaloihin arkikäytössä ja hienompiin tilaisuuksiin riittää painallus Björn Borgia. Emäntä ainakin tykkää tuosta ku hullu puurosta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mexxiä kainaloihin ja muualle ruiskitaan sitten Calvin Kleinia, Armani Attitudea tai Dolce&Gabbanan The Onea.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Huono hygienia ja ilmavaivat tietysti. Tai.

Arkena menee jotain Rexonaa tai Niveaa tai jotain, jotain silverbullet tms. antiperspiranttia kainaloon. Tätä ei ole kehuttu eikä haukuttu, mutta hoitaa hommansa.

Onhan noita kaikenmoisia oikeitakin hajusteita tuolla, mutta onneksi ne eivät ole niin muodikkaita, että täältä niitä löytäisi mainittavan. Hyvin ovat toimineet tähänkin mennessä, joten suotta jakaisin noista tietämystä. Erinomaisia valintoja on tullut tehtyä, sillä itsekin viihdyn näissä satunnaisesti tavattavien naisväen edustajien kehumissa hajusteissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös