Mikä on tuoksunne?

  • 8 738
  • 68

Mikä on tuoksunne?

  • Axe

    Ääniä: 23 11,1%
  • Calvin Clein

    Ääniä: 16 7,7%
  • Christian Dior

    Ääniä: 3 1,4%
  • Armani

    Ääniä: 14 6,8%
  • Hugo Boss

    Ääniä: 48 23,2%
  • Tommy Hilfiger

    Ääniä: 12 5,8%
  • Tabac

    Ääniä: 7 3,4%
  • Mennen

    Ääniä: 3 1,4%
  • Rexona

    Ääniä: 8 3,9%
  • Halvinta mitä löytyy

    Ääniä: 9 4,3%
  • Luontainen miehinen aromi

    Ääniä: 10 4,8%
  • Jokin muu, mikä?

    Ääniä: 54 26,1%

  • Äänestäjiä
    207

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kainaloon Ralph Laurenin "Polo Sport" ja yleisruiskittavaksi Issey Miyake.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Höh. Ja joku vielä yrittää väittää, ettei suomalainen mies ymmärrä tällaisten asioitten päälle. Kukkua sanon minä. Tämäkin kysely todistaa sen, minkä voi hyvin omin aisteinkin todeta.

Sitäpaitsi. Vaikka ei noitten fiinimpien aineitten päälle ymmärtäisikään ja niitä malttaisi ostaa, voi aina luottaa suihkuun ja Rexonaan.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sergio Tachini ja Dolce&Gabbana melkein aina, kesäisin Issey Miyake. Joskus (harvoin) Bulgari Black. Jotkut naaraat vaan pitävät hyväntuoksuisista kundeista :D
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Pitäisi löytää se oma tuoksu. Mielipidetiedustelun mukaan Hugo Boss Dark Blue olisi naisten ehdoton suosikkituoksu (mitä siis haluavat miehensä tuoksuvan). Paikallinen Sokos tarjosi ainoastaan jean paul gaultier kakkosta. No, eiköhän Stockmannilla viimeistään ole Hugoakin..
 

Baldrick

Jäsen
Tällä hetkellä Ferrari, mutta yleensä se on ollut kaksikosta Hugo Boss ja Lacoste. Sitten on noita sivullisia eli Gucceja sun muita, joita joskus on yksi purnukka ollut. Tai Gucci on vieläki, kun haisee pahalle.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Arkena kelpaa Adidas, taitaa olla parikin erilaista kaapissa.

Juhlaan ja viikonloppuun Hugo Bossin Elements of Aqua.

Mutta... Tietääkö joku mistä tätä vielä saa? Viimeisen purkkini onnistuin ostamaan arviolta vuosi sitten paikallisesta hajusteliikkeestä, mutta on vissiin poistumassa/poistunut kokonaan Suomen markkinoilta. Tahtoo lisää. On semmonen huomaamattoman hyvä tuoksu, joka kuulemma miellyttää myös naisväkeä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vihreä Mennen
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Axe tai sitten Nivea. Mun herkät kainalot ei siedä muita. Olis sitä kiva ostaa välillä jotain laadukkaampaakin, mutta jokainen jota olen kokeillut on ollut myrkkyä mun hipiälle.

Jostain Hugo Bossin deostickistä mulle tuli kainaloihin oikein kunnon haavat tms. Oli kesäkuumalla aika miellyttävät.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Issey Miyaken Leau Bleue ja Dolce & Gabbanan pour homme. Le Male oli aikoinaan käytössä, ennen kuin joka toinen vastaantuleva mies tuoksui siltä. Vaihdoin merkkiä, koska en todellakaan halua tuoksua samalta kuin muut. Tai kai noita nykyisiä tuoksujakin joku käyttää, mutta vähän harvemmassa ovat kuitenkin, kuin Le Male -massat. Hyvä tuoksu se on, yksi parhaista, mutta kerta kaikkiaan liian yleinen, että itse sitä enää käyttäisin.

Polo Sport oli valintani teininä, joten siihen ehdin kyllästymään jo reilu parikymppisenä. Hyvä tuoksu sekin ja naiset tykkäävät. Tai sitten olin kerta kaikkiaan vastustamaton, Polo Sportilla tai ilman.

*edit*

Lacosten Red oli tautisen hyvä tuoksu ja naiset tykkäsivät poikkeuksetta, mutta tuota ei enää taideta valmistaa, tai ei ainakaan missään ole näkynyt. Sääli.
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Lacosten Red oli tautisen hyvä tuoksu ja naiset tykkäsivät poikkeuksetta, mutta tuota ei enää taideta valmistaa, tai ei ainakaan missään ole näkynyt. Sääli.

Eiköhän nettikaupoista mahda vielä saada.
http://www.platinumperfumes.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=2433

En tiedä onko tuo linkin parfyymipulju miten luotettava tms mutta tuli ekana vastaan. Vastaan vielä, että käytössä Aqua di Gio ja Paul Smithin rouhea London.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Itsellä deodorantteina löytyy tällä hetkellä Calvin Kleinen free, Kenzolta taas löytyy pour homme ja kenzopower(valkoinen stickki). Hajuvesinä löytyy Kenzon pour homme ja CK one summer. Tuoksuna tuo Kenzon pour homme on ainakin omaan mieleeni mutta esimerkiksi dödön käyttö on jäänyt sen osalta suhtkoht minimiin, sillä ainakin omalla kohdalla tuntuu siltä, että se "vetistyisi" kainaloihin. Tällä tarkoitan siis sitä, että kainalot ja joskus paitakin ovat märät kuin olisi pahemmin hikoillut mutta kuitenkaan se ei johdu hikoilusta. Tuo tekeekin sen käytöstä melko tuskallista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lidlin merkkejä toisinaan, muutoin toiseksi halvinta litkua ns. normaaleista kaupoista.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Saatana.

Tosimiehet ei käyttele mitään akkamaisia hienohelma dödöjä. Marketin hyllyltä saa kelvata se, mikä käteen osuu. Samaten kaikki vitun geelit ja naamarasvat on totaalista homojen hommaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jokin muu: Escada. CK:lla on myös useita hyviä, mutta pidän enemmän Escadasta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole varsinaisesti mikään manolo. Hieman siis tuoksut hakusessa. Dermosililta deodorantit, niillä olen pärjännyt ja hyviksi todennut.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Deodarantin ei mun mielestä kuulu tuoksua, eli perus Rexona menee oikein hyvin.
Parfyymejä on Le male, Ralph Lauren Polo Sport, Gant Indigo, Laura Biagotti Aqua di Roma uomo ja jotain Oriflamen postikuvasto settiä: Halvan haistaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös