Mikä on tuoksunne?

  • 8 738
  • 68

Mikä on tuoksunne?

  • Axe

    Ääniä: 23 11,1%
  • Calvin Clein

    Ääniä: 16 7,7%
  • Christian Dior

    Ääniä: 3 1,4%
  • Armani

    Ääniä: 14 6,8%
  • Hugo Boss

    Ääniä: 48 23,2%
  • Tommy Hilfiger

    Ääniä: 12 5,8%
  • Tabac

    Ääniä: 7 3,4%
  • Mennen

    Ääniä: 3 1,4%
  • Rexona

    Ääniä: 8 3,9%
  • Halvinta mitä löytyy

    Ääniä: 9 4,3%
  • Luontainen miehinen aromi

    Ääniä: 10 4,8%
  • Jokin muu, mikä?

    Ääniä: 54 26,1%

  • Äänestäjiä
    207

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enpä tiedä onko täällä ennen moisesta äänestetty, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.

Uskon, että valtaosa jatkoajan käyttäjistä on hygienistä ja siistiä porukkaa, jotka käyttävät päivittäin deodoranttia ym. hygieniatuotteita. Mutta mitä merkkiä...? Pieni otos äänestyksessä, mutta eikös tuossa noita yleisimpiä...

Itse olen mieltynyt Bossin tuotteisiin, Axeakin hyllystä on joskus löytynyt.

Hyvät naiset, älkää pahastuko sillä kyse on tällä kertaa miesten tuotteista. (äänestäkää toki)
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tällä hetkellä lavuaarin reunalta löytyy Chevignonin edt:ta ja Axe Phoenix dödöä. Jean-Paul Gaultier:n Eau de Toilettet saa kuulemma naiset hulluiksi...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kouros...

... eikä muuta tarvita. Tietenkään tämän Kouroksen kanssa EI pidä liioitella... muuten siinä voi lähietäisyydelle puristetut daamit pyörtyä...
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Calvin Kleinin be, vaikka arkisin käytänkin Rexonaa. Calvin Klein on todella hieno tuoksu ja tarpeellinen viikonloppusin. Sekä stickinä, että suihkeena.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuoksuilua...

a) Kainaloihin Crystal-deodoranttia.
b) Hajusteeksi Heritagea.

Näillä pärjäilee hyvin.
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan päivittäisessä käytössä on Axea. Tällä hetkellä taitaa olla Dimension?? En nyt ole ihan varma nimestä. Axe Phoenix ja Gravity on myös ollut tässä viime kuukausina käytössä.
Sitten viikonloppuisin kun johonkin lähtee niin on Hugo Bossia. Mutta se on vähän turhan kallista päivittäiseen käyttöön.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Crick
Calvin Klein on todella hieno tuoksu ja tarpeellinen viikonloppusin.

CK on tosiaan hyvää dödöä, mutta se merkki jota itse ostin oli helekutib kallista. Tosin osasyy saattaa olla siinäkin, että ostin sen laivalta.

Sitten näitä tuoksuja, joita yleensä käytän ovat ainakin Axen Phoenix ja tällä hetkellä on käytössä Adidaksen Classic.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Joo o

Tuoksuni on Eau de Hörpss!!!-Villi ja poikamaisen antelias döfis.Oikeastaan minulle käypi kyllä kaikenlaiset tuoksut,mikäli ne vaan pystyy kurkusta alas kaatamaan.;)

Ps:Toisinaan käytän Axea.Helvetti,suosikkini unohtui,nimittäin "Tommy"hilfiger.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kainaloon menee, bossia ja axe, sekä rexonaa.

Hajusteina tabac ja kun tarvitaan todellista huipputuoksua niin boss aqua, tähän ovat hullaantuneet kauniimman sukupuolen edustajat.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Molemmat Tabacin sarjat ovat käytössä. Muuten olen hajuaistimusten puolella havainnut parhaaksi piipputupakan(=Red Amfora). Ainakin naisten suhteen. Samoin lievästi vaniljalle tuoksahtavat pikkusikarinikin(=Wings Tropical) ovat herättäneet vastakkaisessa sukupuolessa positiivisia tuntemuksia. Kummallista, mutta näin se vaan on.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Polo by Ralph Lauren



Why do women use make-up and perfume?

Because they´re ugly and they stink!

huono vitsi..
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kainaloon menee Adidasta, ja perkele ku kainalot palaa puoleenpäivään asti.

Muualle Hugo Bossia tai Hilfigeriä.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Mä muistaisin joskus nähneeni deodorantin jonka nimi ois ollu lynx. Tietääkö kukaan et onko sellanen olemassa? Nimi ainakin muistuttais vähän liikaa paikallisvastustajasta joten sitä en vois käyttää.

Mun mielestä Tabacissa on paras tuoksu joten sitä tulee käytettyä. Eipä kukaan ainakaan oo toistaiseksi valittanu joten se pysyy edelleen omana tuoksunani.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä LV:n hajuton tuoksu, kun ei ole rahaa, millä hankkia varsinaisia hajuja. Enköhän päädy Calvin Kleiniin, kun seuraavan kerran menen dödöostoksille.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Partavesi: Burberry: Touch for men.

Dödö: Rexonan mainoksen uhri.
 

Bigredtomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJ DEVILS, (sympatiat kalpalle)
Viestin lähetti Diamond
Mä muistaisin joskus nähneeni deodorantin jonka nimi ois ollu lynx. Tietääkö kukaan et onko sellanen olemassa? Nimi ainakin muistuttais vähän liikaa paikallisvastustajasta joten sitä en vois käyttää.

Mun mielestä Tabacissa on paras tuoksu joten sitä tulee käytettyä. Eipä kukaan ainakaan oo toistaiseksi valittanu joten se pysyy edelleen omana tuoksunani.

Lynxin nimellä myydään ainakin Englannissa Axea.

Itse luota naistenhurmaajana ja pahanhajun poistajana Hugon dark blue:en
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Issey Miyake.
Ainakin kaikki naiset ovat tähän mennessä olleet ihastuneet kyseiseen tuoksuun, ja sehän on tärkeintä :).
Kyseistä tuoksua ei saanut ainakaan viimeksi laivalta, mikä on ihan hyvä, ettei sitä ihan kaikki saa käsiinsä...
On jo ollut pari kertaa FHM:n valitsema paras miesten tuoksu.
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Viikonloppuisin Calvin Kleinin One tai Tommy Hilfigerin Tommy, viikolla jos ei oo mitään kummempaa mennään Axen Gravitylla.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Cartierin kanssa on pärjäilty. Kokemukset rajoittuvat ainoastaan ulkoiseen käyttöön. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös