Mikä on mielestäsi ihanteellinen ulkolämpötila?

  • 1 629
  • 30

Mikä on mielestäsi ihanteellinen ulkolämpötila?

  • yli +35 °C

    Ääniä: 0 0,0%
  • +30–+35 °C

    Ääniä: 6 4,6%
  • +25–+30 °C

    Ääniä: 19 14,6%
  • +20–+25 °C

    Ääniä: 66 50,8%
  • +15–+20 °C

    Ääniä: 35 26,9%
  • +10–+15°C

    Ääniä: 1 0,8%
  • 0–+10 °C

    Ääniä: 0 0,0%
  • < 0 °C

    Ääniä: 3 2,3%

  • Äänestäjiä
    130
Ilmankosteus tietysti vaikuttaa siihen, mistä lämpötiloista itse kukin tykkää, mutta tässä kyselyssä kysytään vain lämpötilaa. Tykkään talvesta ja syksystä todella paljon, mutta silti mieluisin keli on siinä +15 ja +20 asteen välillä. Tuollaisessa lämpötilassa shortsit ja t-paita ovat minulle riittävä varustus, mutta pidemmät housut ja kevyt hupparikaan eivät ole liikaa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
21,6 lämpöä ja 3metrin tuuli lounaasta kiitos
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näin kesäisin 20 - 25 °C. Sadetta saa ja pitääkin tulla viikoittain, mieluimmin öisin.
Talvella sitten lunta ja pakkasta, tietysti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sellainen 20 astetta lämmintä on sopiva. Yli 25 astetta alkaa olemaan minulle tukala.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
0 asettta on paras lämpötila. Ei ole liian kylmä eikä kuuma. Pukeutumisellaan voi vaikuttaa olotilaansa ,toisin kun tällä vitunmoisella helteellä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
20-25. Maistuu.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Juuri uutisoidun tutkimuksen mukaan vähiten suomalaisia kuolee silloin, kun ulkolämpötila on 14 astetta.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
15 astetta ja aurinko esillä ja ei tuule. Silloin voi olla shortseissa ja t-paidassa ympäri vuorokauden sisällä sekä ulkona.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kesällä +18 - +25 pienellä tuulen vireellä ja puolipilvistä.

Talvella - 5 - -20 astetta, pientä lumisadetta ja kevyttä tuulta ja kovemmilla pakkasilla sitten tyyntä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äänestin 15-20 astetta plussaa. Sellainen noin 19 astetta riittäisi siihen, että voisi shortseissa ja t-paidassa tehdä pitkiä, reippaita kävelylenkkejä eikä tulisi siinä kova hikikään, mutta ei toisaalta paleltaisikaan.
 

Baldrick

Jäsen
24 päivällä, 17 yöllä - täydellistä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Joku 23 varmaankin ja olut siinä 4-8 astetta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
20-25 akselilta kelpaa mikä vaan. 25 asteen hetkessä on mukavaakin vaan lojua parvekkeella tai terassilla.

Talven haluan mainita erikseen. Parhaat kelit on sellaiset 7-12 astetta pakkasella. Kyllä, nautin, kun ei ole liian puuroinen tai kostea lumikeli.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uutiset vaan jaksaa toitottaa, miten aurinko ja korkeat lämpötilat on "kaikkien" toive. Tämä ketju ja eritoten äänestys näyttää muuta ja olen suorastaan helpottunut, että seksivau-kansa ei edusta kuin marginaalia, ainakaan näin sivistyneessä yhteisössä. Laitoin itse vaihtoehdon 15-20, koska se on lähinnä ideaalia. Minä en pidä auringosta jo puolipilvinen ja pienellä tuulenvireellä rikastettu parikymmentä astetta on ideaali. En pistä pahaksi, vaikka siihen lämmin sadekin tihkuna osallistuu.

Talvella mukava hiihtokeli on muutaman asteen miinuksella ja ennen kaikkea mahdollisimman tuuletonta. Lunta saa sataa ja vaikka miten usein, kunhan sitä ei tule viikon postia kerralla! Tätä tuntui koko viime talvi olevan ja siinä meni hermot totaalisesti moneen kertaan. Ylipäätään ääriolosuhteet on se sitten pakkasta, lämpöä, vettä, lunta tai tuulta ei oikein ole mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös