Mainos

Mikä on lempichänttisi?

• 4 723
  • 69

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joku megiksen kanssa poseeraaja ei kyllä päätä mitä päädyssä vedetään tai ei.
Tästä toki täysin samaa mieltä.
Fanikatsomo on aina heterogeeninen porukka ja jokainen vastaa itse siitä, mitä sieltä suusta ulos tulee.

Seagal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Seattle Seahawks, Seattle Kraken
Liput ilmaan, huivit kaulalle!
Vain yksi jengi Stadista
Mä tahdon joka päivä rakastaa

Lisämaininta siitä että Rovaniemellä ollessa se ”etelästä pohjoiseen” seuraaminen sai ihan uuden ulottuvuuden :-)

Archie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkonen. Kellot alkoi soimaan. Onko tuo "klap klap-klap klap klap- klap klap klap klap- LET'S GO!"? Nyt muistan tuon varmaan jostain työsulkukaudelta 2005. Ei tuota näytä virsikirjastakaan löytyvän. Hyvä nosto!
Juuri se sama chantti, joka jäänyt -90 luvun alkupuolelta mieleen.

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Tulee sumuisia muistoja viikonloppupeleistä 104:ssa, kun hoilataan virsi #12 ja Pave tai joku muu käy pummimassa huikkaa pepsistä. Hienoja aikoja ja se oikeasti Minä, me, Jokerit! - henki.

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Vain yksi jengi stadista. Yksinkertainen on kaunista, ja aktivoi parhaiten koko hallia. Siitä iso kiitos @-Ville-

"Jos et hyppää Turusta sä oot, sä oot" vuoden 2007(?) stogereissulta, vaikka porukkaa ei ollut läheskään niin paljoa kuin myöhemmillä reissuilla, tunnelma oli huikea. Maalaistolloille voi ja pitää vittuilla, ei tämä ole niin vakavaa.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nostalgiaa… 90-luvun alku. HIFK -Jokerit .. jullien pääty katsomo huutaa ”ifk ” ja taputukset johon koko D pääty alkaa huutamaan ” Suomi ! , Suomi !”

Ja toinen ah niin ihana ” Pissa på IFK”.

Uskon että nämä huudot tullaan vielä kuulemaan :).

Suosikkijoukkue
Jokerit
Espoo on Stadin esikaupunki! teki vaikutuksen täpötäydellä Metro Areenalla.
Se missä capo huutaa Joo-kee-riit ja yleisö vastaa siihen toimii hyvin ja saa hallin hyvin mukaan. Jos muistan oikein, niin Dallasin porukkakin liittyi siihen?
Nämä kaks vie voiton.

Bafel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, Eagles, Tahko
Horto ja moni muu kuuluu suosikkeihin.

Minua ja muutamaa frendiä on askarruttanut jo pitkään virret #1 ja #3. Niille on ajan saatossa (kohelo) aivan varmasti tapahtunut jotain ja rytmi hidastunut, jolloin chäntit kuulostaa lähinnä väsyneeltä hoilaukselta. Tai sitten ollaan ainoita jotka on tätä mieltä.

Helsinki 1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Horto ja moni muu kuuluu suosikkeihin.

Minua ja muutamaa frendiä on askarruttanut jo pitkään virret #1 ja #3. Niille on ajan saatossa (kohelo) aivan varmasti tapahtunut jotain ja rytmi hidastunut, jolloin chäntit kuulostaa lähinnä väsyneeltä hoilaukselta. Tai sitten ollaan ainoita jotka on tätä mieltä.
Tämä isosti. Noihin kahteen chänttiin vauhtia niin kuulostaa paremmalta!

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonko mä nähny unta vai oliko jossain jullien pelissä nordiksella jullien yritys ”toinen puoli huutakaa meille” johon vastattiin suht kuuluvalla huudolla ”toinen puoli haistakaa vi**u”?

Muutoin ”vain yksi jengi stadista” nostattaa karvoja!

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
On chänttejä joista pideän enemmän ja chänttejä josta pidän vähemmän, mutta enemmän ne ovat kiinni ajoituksesta ja miten lähtevät kuin itse chäntistä.

Yksi tälläinen esimerkki, kun ajoitus osuu kodillensa oli 2013 Nordiksella Maston taklattua Peltosen. Sellainen epäuskoinen olo, että "Ei voi olla taas Peltonen" ja hedelmäpelin käydessä jo parhaillaan lähti:
"Pikkukakkosen posti, postilokero ihan vitun sekaisin. Maston toimistus meni peerilleee"

Viimeksi muokattu:

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ainakaan mitään "pissa på ifk" juttuja. Jotenkin hävettää tuollainen. Toivottavasti tuota ei ainakaan enää ikinä kuulla. Keskitytään siihen omaan jengiin. " Vain yksi jengi Stadista" on hyvä ja sama yksinkertainen "Jokerit tap tap tap". Näihin saa muitakin hieman mukaan matsista riippuen.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
"Mä tahdon joka päivä rakastaa". Se on ainoa jota en voi sietää. Niin ärsyttävä sävel ja kun se jää vielä päähän soimaan...

Oma suosikki "On vain Jokerit, Super-Jokerit". Tuomareille ja ifklle provoilut sopii myös itselle, vaikka osa omista faneista ilmeisesti tuntuu ottavan ne tosissaan.

Mr. Crowley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän kommentit chänttäämisen "keskittymisestä omaan jengiin", mutta vastustajille chänttäilystä esim julleja vastaan on ehkä lopulta ollut noin 5 prosenttia laulelusta. Kyllä mulle ainakin liiga-ajoilta oli mahtavaa saada kerran pelissä vetää tunteella "Hata ifk" tai "Mikä vitun Oulun Kärpät". Etenkin kun "Hata ifk" kaikui pimeässä areenassa ennen peliä, ai että.

Mutta tottakai, suurin fokus omien kannattamisessa. Nordiksella "Vain yksi jengi Stadista" sivukatsomot aktivoiden ollut sytyttävä. "Nouse seisomaan" myös hyvän mielen chäntti, kun yleensä meinaa voittoa. Propsit myös capoille "Hyppää Jokereille" chäntistä tämän jälkeen porukan seistessä, vielä ei ole saatu koko hallia hyppimään mukana, ehkä karsintojen ratkaisevassa matsissa?

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno thread kerta kaikkiaan!

Pitää sanoa heti ensi alkuun, että yhtään huonoa chanttia ei EP:n virsikirjasta löydy ja kaikkia repertuaarissa olevia tulee täysiä huudettua / laulettua capon ohjeistuksella.

Vuosien aikana joistain on kuitenkin tullut henk. koht. tärkeitä. Diggaan yhtä lailla monista 2023-2024 nousseista chanteista, mutta jos kyse on chantista, mitä on saanut vetää jo joskus teininä (Olen 31-vuotias.), onhan se jotain spesiaalia.

1. Vain yksi jengi stadista
Minulle "the chantti". Vuoropuhelu capon ja fanikatsomon välillä toimii yksinkertaisuudessaan. Yhtä lailla viime kaudella mukaan tullut variantti, missä Eteläpääty huutaa ja muu halli vastaa toimii ja parhaimmillaan "Jokerit"-vastaus on ollut yhtä lailla korvia huumaavaa.

2. Horto Magiko
Ymmärtääkseni alkujaan Kreikasta eri puolille Eurooppaa ja beyond levinnyt klassikko, josta meillä jokerifaneilla yksi parhaista versioista. Eräiden muiden palstatovereiden tapaan odotan sitä iltaa, kun vuoropuhelua päästään käymään Eteläpäädyn ja muun hallin välillä. Tässä todella chantti, mihin tulee joka kerta "antauduttua". Arkiroolit unohtuvat, kun Eteläpäädyssä me olemme yhtä.

3. Nouse seisomaan jos oot jokeri
Chantti on ennen kaikkea siitä syystä mieluisa, kuten jo mainittiinkin, että Jokerit on voittamassa matsin, mutta kyllähän se joka kerta kun muutkin katsomot loppuhetkillä aktivoituvat kannustamaan rakastamaansa joukkuettaan on kylmiä väreitä joka kerta.

Listata olisin voinut vaikka kaikki chantit, mutta jätetään nyt tähän.

BONUS.

Titti tidididi dittitiidii
Jokeri-spesiaali voitetun matsin jälkeen. Todellinen hyvän mielen chantti!

Viimeksi muokattu:

Jester67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ainakaan mitään "pissa på ifk" juttuja. Jotenkin hävettää tuollainen. Toivottavasti tuota ei ainakaan enää ikinä kuulla. Keskitytään siihen omaan jengiin. " Vain yksi jengi Stadista" on hyvä ja sama yksinkertainen "Jokerit tap tap tap". Näihin saa muitakin hieman mukaan matsista riippuen.
No aivan satavarmasti kajahtaa ihan helvetin kovaa ekassa derbyssä :D Kaikilla toki oma mielipiteensä ja sitä täytyy kunnioittaa mutta itseä kyllä sytyttää pirusti kyseinen chantti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy