Mikä on lempichänttisi?

• 2 882
  • 62

Seagal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Seattle Seahawks, Seattle Kraken
Liput ilmaan, huivit kaulalle!
Vain yksi jengi Stadista
Mä tahdon joka päivä rakastaa

Lisämaininta siitä että Rovaniemellä ollessa se ”etelästä pohjoiseen” seuraaminen sai ihan uuden ulottuvuuden :-)

Archie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkonen. Kellot alkoi soimaan. Onko tuo "klap klap-klap klap klap- klap klap klap klap- LET'S GO!"? Nyt muistan tuon varmaan jostain työsulkukaudelta 2005. Ei tuota näytä virsikirjastakaan löytyvän. Hyvä nosto!
Juuri se sama chantti, joka jäänyt -90 luvun alkupuolelta mieleen.

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Tulee sumuisia muistoja viikonloppupeleistä 104:ssa, kun hoilataan virsi #12 ja Pave tai joku muu käy pummimassa huikkaa pepsistä. Hienoja aikoja ja se oikeasti Minä, me, Jokerit! - henki.

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Vain yksi jengi stadista. Yksinkertainen on kaunista, ja aktivoi parhaiten koko hallia. Siitä iso kiitos @-Ville-

"Jos et hyppää Turusta sä oot, sä oot" vuoden 2007(?) stogereissulta, vaikka porukkaa ei ollut läheskään niin paljoa kuin myöhemmillä reissuilla, tunnelma oli huikea. Maalaistolloille voi ja pitää vittuilla, ei tämä ole niin vakavaa.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nostalgiaa… 90-luvun alku. HIFK -Jokerit .. jullien pääty katsomo huutaa ”ifk ” ja taputukset johon koko D pääty alkaa huutamaan ” Suomi ! , Suomi !”

Ja toinen ah niin ihana ” Pissa på IFK”.

Uskon että nämä huudot tullaan vielä kuulemaan :).

Suosikkijoukkue
Jokerit
Espoo on Stadin esikaupunki! teki vaikutuksen täpötäydellä Metro Areenalla.
Se missä capo huutaa Joo-kee-riit ja yleisö vastaa siihen toimii hyvin ja saa hallin hyvin mukaan. Jos muistan oikein, niin Dallasin porukkakin liittyi siihen?
Nämä kaks vie voiton.

Bafel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, Eagles, Tahko
Horto ja moni muu kuuluu suosikkeihin.

Minua ja muutamaa frendiä on askarruttanut jo pitkään virret #1 ja #3. Niille on ajan saatossa (kohelo) aivan varmasti tapahtunut jotain ja rytmi hidastunut, jolloin chäntit kuulostaa lähinnä väsyneeltä hoilaukselta. Tai sitten ollaan ainoita jotka on tätä mieltä.

Helsinki 1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Horto ja moni muu kuuluu suosikkeihin.

Minua ja muutamaa frendiä on askarruttanut jo pitkään virret #1 ja #3. Niille on ajan saatossa (kohelo) aivan varmasti tapahtunut jotain ja rytmi hidastunut, jolloin chäntit kuulostaa lähinnä väsyneeltä hoilaukselta. Tai sitten ollaan ainoita jotka on tätä mieltä.
Tämä isosti. Noihin kahteen chänttiin vauhtia niin kuulostaa paremmalta!

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonko mä nähny unta vai oliko jossain jullien pelissä nordiksella jullien yritys ”toinen puoli huutakaa meille” johon vastattiin suht kuuluvalla huudolla ”toinen puoli haistakaa vi**u”?

Muutoin ”vain yksi jengi stadista” nostattaa karvoja!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy