Mikä on Jatkoajan turhin ketju?

  • 4 885
  • 27

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mikä on Jatkoajan turhin tai eniten vitutusta aiheuttavin ketju?

Noniin, kerrankin pääsi avaamaan uuden ketjun, sillä kyllä täältä on aina aiheeseen kuin aiheeseen löytynyt jokin sopiva ketju. Nytkin jo luulin, että olen myöhässä, kun löytyi kaikenmaailman "turhan tiedon" ym:ta -ketjua.

Eli mikä on mielestäsi Jatkoajan turhin ketju?


Itsellä heräsi ajatus tästä ketjusta, kun näin "säästetään energiaa ja ympäristöä energiansäästölampuilla" -ketjun, joka on mielestäni v*tun turha, tai sellainen, johon en jaksaisi mennä pitkällä tikullakaan kommentoimaan. Tuota kommenttia "tämä ketju on ihan shaisse" en tietenkään voinut kyseiseen ketjuun laittaa, sillä silloin mulla ei olisi ollut itse ketjuun mitään annettavaa. Niin, nyt voitte tänne osoittaa sitten kaikki mieltänne teidän mielestänne turhia ketjuja kohtaan! :)
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tämä ei nyt ainakaan kovin kaukana siitä ole.

Vapaan puolelta löytyy toki paljon aivan tyhjänpäiväisiä, mutta ei näin turhia ketjuja.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kyllähän nuo kaikki fantasiamanagerit ja peliketjut alkavat aina vituttamaan kun niistä kierrätyskeskuksen etusivu täyttyy. Myös kaikki Chl:ää koskevat ketjut aiheuttavat nykyään vitutusta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mielestäni tämä ketju on ylivoimaisesti turhin. Kaikki tykkää siitä mistä tykkää eikä toisella pitäisi olla siihen sanomista. Mitä tuohon Norlyn viestiin ja siinä mainittuun ketjuun tulee niin sen perustaminen lähti pienestä vedosta liikkeelle jonka ketjun perustaja hävisi.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tämä ei nyt ainakaan kovin kaukana siitä ole.
Tälläistä kommenttia osasinkin odottaa, kun hyvin sarkasmina sopii nimenomaan tämän ketjun aiheeseen liittyen.
Kyllähän nuo kaikki fantasiamanagerit ja peliketjut alkavat aina vituttamaan kun niistä kierrätyskeskuksen etusivu täyttyy.
Pitääkin hieman korjata korjata otsikkoa siihen suuntaan, mikä on mielestäsi turhin ketju, tai mikä ketju vituttaa sinua eniten. Koska tuola on tosiaan turhia ketjuja, mutta on myös vitutusta aiheuttavia ketjuja.
Mielestäni tämä ketju on ylivoimaisesti turhin.
Ketju on jo saavuttanut tavoitettansa suhkot monen kommentin muodossa :)

EDIT:
Tämä ketju oli aika turha: Kakka-ketju
No on kyllä ketju. Väittäisin, että jopa turhempi, kuin tämä ketju. Kaikkia ketjuja sitä kanssa avataan. Tuon taisivat modet sulkea alkuunsa, kun täytyy varmaan jotain järkeäkin olla uusissa ketjuissa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sellainen jossa ei ole yhtään vastausta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä ketju olisi kyllä hyvä ehdokas, paitsi jos keskustelu saadaan jotenkin vietyä siihen, että Ässä- ja Lukkofanit vääntävät keskenään ja samanaikaisesti käydään miltei reaaliaikaista keskustelua Tony Halmeen kuolemasta ja Hazardin kolumnista. Ja siffa tulee aina välillä kehiin ylistämään Tamia, jonka jälkeen joku tulee haukkumaan kaikki vasureiksi.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Kyllähän yksi turhimmista on "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä"-ketju. Aivan turha, loputon biisien jono, johon itsekin joskus erehdyin vastaamaan ennen kuin tajusin sen älyttömyyden. Samaa tasoa voisi olla vaikka nimiketju, jossa saisi käyttää vain etu- tai sukunimen edellisestä viestistä. Ja piiri pieni pyörii.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aika tiukka kisa käydään Kalsarikänniketjun ja Ketjun jonne kaikkien täytyy kirjoittaa... jne. kesken.

Toki nuo kaikki noin kahdeksan NHL10 aiheista ketjua ovat mulle aika yhdentekeviä ja turhia, mutta kai sieltä sentään joku jotain järkevää saa irti.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Testialueella on muutama melko turha ketju.

Muualta on jäänyt mieleen, kun täällä oli joskus liuta "Elimination game" -ketjuja, joissa äänestettiin milloin mitäkin asiaa ulos, lopulta pelkkiä kirjaimia ja numeroita. Onneksi sille leikille lyötiin piste moderaattorien toimesta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tietenkin kaikki ne, jotka eivät kiinnosta minua. Ne pitäisi sulkea heti, ja poistaa kanssa. Jep.

TweetyLeaf on mielestäni asian ytimessä: ketju, joka ei ole antanut kenellekään mitään, on turha. Kaikenmaailman fantasiamanageroinnit, salatutelämät, poliittiset pippelinvenyttelyt ja nuuskausketjut eivät sivullekirjoittanutta voisi vähempää kiinnostaa, mutta ne eivät ole turhia, koska niissä keskustelu käy vilkkaana. Niille on siis kysyntää. Varsinaiseen kysymykseen, eli mikä on mielestäni turhin ketju, en osaa antaa yksilöityä vastausta. Niitä on niin monta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän yksi turhimmista on "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä"-ketju. Aivan turha, loputon biisien jono, johon itsekin joskus erehdyin vastaamaan ennen kuin tajusin sen älyttömyyden. Samaa tasoa voisi olla vaikka nimiketju, jossa saisi käyttää vain etu- tai sukunimen edellisestä viestistä. Ja piiri pieni pyörii.
Ehdottomasti. Tuossa ketjussa ei ole sitten pienintäkään järjen häivähdystä. Pienellä yrityksellä se olisi suht järkevää pulmailua, tuollaisenaan täysin käsittämätöntä järjen köyhyyttä. Ja ihan turha tulla mikkojen ja muiden sanomaan, että joillekin se tuottaa mielihyvää ja on kivaa ajanvietettä ja että mä olen joku tiukkapipo, sillä kuten olen siellä ketjussakin todennut, niin ihan yhtä hyvää ajanvietettä olisi keksiä sana edellisen sanan jostain kirjaimesta. Tai tosiaan tuollainen nimiketju.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika tiukka kisa käydään Kalsarikänniketjun ja Ketjun jonne kaikkien täytyy kirjoittaa... jne. kesken.
Kalsarikänniketjussa on sentään kunnon tajunnanvirtaa välillä. Mutta boikotoin aggressiivisesti tuota jälkimmäistä. Ja kunniamaininta kaikille ketjukirjeille, joissa viimeisin viesti generoi seuraavan jonkun naurettavan säännön avulla. Onneksi ei ole lukupakkoa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja ihan turha tulla mikkojen ja muiden sanomaan, että joillekin se tuottaa mielihyvää ja on kivaa ajanvietettä...

Älä perkele vedä mua tähän mukaan, meikäläinen ei myöskään tuota ketjua ymmärrä.

Eipä täällä kai suoranaisesti turhia ketjuja niikseen ole, ensimmäisenä tulee mieleen joku JWC-ketju jossa tietty porukka chattailee keskenään. Mutta kaippa siellä jotain sovitaankin, joten ei se sinänsä käy. Joten varmaan nämä fantasiadraftit yms. saa meikäläisen äänen, ei ummarra.
 

TML

Jäsen
En ole varma miten se ketjun otsikko menee, mutta tää: "ketju mihin kaikkien on pakko kirjoittaa oli asiaa tai ei." Tai jotain tähän suuntaista. Silloin kun ketju perustettiin niin kävin lukemassa sivun tai kaksi ja sen jälkeen en ole kyseistä ketjua enää avannut.

Paljon siellä viestejä jo tuntuu olevan mutta otsikon perusteella vaikuttaa melko turhalta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tämä ketju olisi kyllä hyvä ehdokas, paitsi jos keskustelu saadaan jotenkin vietyä siihen, että Ässä- ja Lukkofanit vääntävät keskenään ja samanaikaisesti käydään miltei reaaliaikaista keskustelua Tony Halmeen kuolemasta ja Hazardin kolumnista. Ja siffa tulee aina välillä kehiin ylistämään Tamia, jonka jälkeen joku tulee haukkumaan kaikki vasureiksi.

Luulisin kyllä että tuollainen ketju olisi itse asiassa kerrassaan mainio, tosin samalla tavalla kuin suklaa, elikkä pieninä annoksina aina silloin tällöin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täällä vapaan keskustelun puolella niitä turhia ketjuja on varmaan pilvinpimein, mutta niin lienee tarkoituskin.

Tuolta kiekkopuolelta yksi turhimmista ketjuista alkaa olemaan tuo "Liigajoukkueiden voimasuhteet 2009-10 -ketju", jossa pohditaan sitä, kuinka monta ottelua joku joukkue on voittanut tai hävinnyt esimerkiksi yhden pelaajan pelatessa. Tai mikä jengi on voittanut minkäkin jengin ja koska, ja miten on pelattu ristiin. Ketjusta saisi ihan asiallisenkin, ja ketjun avaajalla on varmaan ollut hieman eri odotukset sinne tippuvista kirjoituksista, mutta siellä viestien taso tosiaan on aika 0-luokkaa. No, sana on vapaa edelleen, joten mielipide vain tämäkin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuolta kiekkopuolelta yksi turhimmista ketjuista alkaa olemaan tuo "Liigajoukkueiden voimasuhteet 2009-10 -ketju", jossa pohditaan sitä, kuinka monta ottelua joku joukkue on voittanut tai hävinnyt esimerkiksi yhden pelaajan pelatessa. Tai mikä jengi on voittanut minkäkin jengin ja koska, ja miten on pelattu ristiin. Ketjusta saisi ihan asiallisenkin, ja ketjun avaajalla on varmaan ollut hieman eri odotukset sinne tippuvista kirjoituksista, mutta siellä viestien taso tosiaan on aika 0-luokkaa. No, sana on vapaa edelleen, joten mielipide vain tämäkin.

Joo ja välillä sen ketjun anti keskittyy pelkkään rauma-pori väittelyyn, suippo sinne ja suippo tänne.

Itse nimittäisin turhiksi kaikkia ketjuja joissa Toejoen Veikko pääsee trollaamaan ja ohjaamaan keskustelun jonnekin Halmeen ja UKK:n kuoleman välille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minä taas olen ikuisten visojen antiystävä. Musavisa vol. 17... Hohhoijjaa. Ja kukaan ei käytä googlea koskaan, eihän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös