Mikä minusta piti tulla isona?

• 2 162
  • 29

Mikä sinusta piti tulla isona?

• Poliisi

Ääniä: 10 18,2%
  • Palomies

Ääniä: 7 12,7%
  • Rekkakuski

Ääniä: 6 10,9%
  • Joku muu

Ääniä: 32 58,2%

• Äänestäjiä
    55

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Joku ovela tyyppi, tai jossain vaiheessa rambo. Varmaan myöskin poliisi ja rosmo.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Neljännellä luokalla päätin, että isona lähden pelaamaan Nhl:ään kiekkoa. Vaatimatonta :rolleyes:
Jossain vaiheessa minusta piti tuleman kokki, mutta se kariutui käytännön syistä. Nyt näyttää siltä ettei minusta tulekaan kokki, eikä edes nhl-tähti. Sen sijaan minusta on kovaa vauhti tulossa tradenomi. Sain kansantaloustieteen tentinkin läpi, hah! Vaviskaa kurjat!

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Maanviljelijä tiätty

Niin, allekirjoittaneesta piti tulla isona maanviljelijä, maalta kun kerran olen kotoisin. Kotitila vaan on sen verran pieni että eipä se näin eu-aikana ihmeemmin kannata.
Näin ollen päädyin siis amitsun ja tekun kautta rakennusalalle..

Toisaalta olisihan se munakasta jatkaa "ihan piruuttaan" maanviljelyä ja haistattaa eu:lle ja direktiiveille pitkät lopputuotteet...

Täältä tähän

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
1. Rekkakuski
2. Rallikuski
3 .Tarzan

syyt:

1. Hei izkä... Kato ! Hilveen iso Auto......
2. Miksei meijän autossa oo lallinumeloa ?
3. Vitzi... mä oon ihan yhtä vafva... määki voitin mun leijonan...

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yksityisetsivä.

Hardy-poikia, Viisikkoa ja neiti Etsiviä (ja mitä kaikkia niitä olikaan) tuli luettua. Ja nyt minua on joku Tapparan palstalla kutsunut palstapoliisiksi, joten kaikki on vielä mahdollista...

Vaan oikeasti teen työkseni jotain muuta, kuinkas muuten. Tosin aikamoista etsiväntyötä tämä välillä on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy