Mikä minusta piti tulla isona?

  • 2 052
  • 29

Mikä sinusta piti tulla isona?

  • Poliisi

    Ääniä: 10 18,2%
  • Palomies

    Ääniä: 7 12,7%
  • Rekkakuski

    Ääniä: 6 10,9%
  • Joku muu

    Ääniä: 32 58,2%

  • Äänestäjiä
    55

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Niin. Kertokaapa vähän, mitä ajattelitte tulevaisuuden ammatistanne kun olitte pikkupoikia/tyttöjä.
Musta piti tulla, ei sen vähempää kuin, sotakapteeni (no eihän sellaista olekaan, mutta kuulosti n.9v ikäisenä hyvältä :) )
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Lääkäri-upseeri-lentäjä-maanviljelijä-rekkakuski-poliisi-historioitsija-urheilija-kokki-ja muutama muu.
Suosikkiammattini vaihteli viikoittain, lähinnä sen mukaan mitä katsoi TV:stä tai luki kirjoista.
 

Janneone

Jäsen
Poliisi, palomies tai rekkamies piti tulla, mutta ei ole vielä ainakaan tullut eikä kovin todennäköiseltä tunnu, että tulisikaan.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Musta piti tulla lentäjä. Toinen hyvä vaihtoehto olisi ollut kaupan kassa, koska niillä on niin paljon rahaa!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Nöösinä kun pari kertaa vuodessa pääsi Helsingissä käymään, niin ammattihan on ehdottomasti ratikkakuski. Nykyään kun siellä tzzadissa joutuu jokusen kerran poikkeamaan, niin on kyllä huomannut, että sitä hommaa ei meikäläisen hermo kyllä tasan varmasti kestäisi edes yhtä työvuoroa. Yksi kerta aamuruuhkassa Punavuoresta rautatieasemalle vei hermot melkein jo matkustajanakin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Linja-autonkuljettaja. Muistaakseni syynä oli se, että linja-auto kääntyi risteyksestä niin jännästi, eli ajoi tavallaan vähän ohi risteyksen ja sitten etupää lähti kääntymään mutta takapää näytti pysyvän ihan paikallaan. Ja kuskilla oli kojelaudassa monta nappulaa.

Sittemmin, ala-asteikäisenä, alkoi tietokoneala kiinnostaa. Yläasteella se ei enää kiinnostanut, mutta jotenkin tässä on päädytty koodia naputtamaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Indiana Jones or something...

Minusta piti tulla tutkimusmatkailija, mutta en ole päässyt kuin korkeintaan satunnaiseksi matkailijaksi.
Muistan yhä vieläkin että kuvittelin vaeltavani jossakin Sumatran tai Jaavan viidakoissa... ja sitten löydän sieltä ihmiskunnalle ennenlöytämättömän perhoslajin. Sellaisen perhosen joka imee ihmisen verta... olisin sitten sen kai nimennyt vaikkapa Vampyyrikiitäjäksi?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tiedemies. Sitten minun piti kehittää joku erittäin vaarallinen happo joka syövyttää kaikesta läpi eikä sitä voida säilyttää missään :)

Nyt jos vain saan koulun joskus läpi, niin minustahan tulee lähes tiedemies kun DI olisin. Olisi varmaan pitänyt kemiantekniikkaa alkaa lukemaan.. Prkl
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No enpähän tiedä miksikä minä olen halunnut tulla! Mutta entinen naapurin kloppi kertoi naama peruslukemilla (oltuaan n. 6 - V), että se menee ammattikouluun rallilinjalle ja rupee ajamaan rallia! No heppusta ei ole tullut rallikuskia eikä sen puoleen ole mennyt ammattikouluunkaan.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kung-fu tappelija. Lähinnä "The Turtles":in vaikutuksen alaisena olin.

Ei olisi mikään paha homma nykyäänkään. Kävisi vähän pistämässä Jet Lille suomenkielen kurssia *hahaa*

Ongelmana on varmaankin muunmuassa se, että taivun suunnilleen yhtä paljon kuin jäätynyt banaani.
 

JanJ

Jäsen
Mä kelailin aina pienenä miten laitteet toimii,
ja sanoin että musta tulee insinööri!
Oi voi...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikuinen

Aikuinen piti meikäläisestä tulla, mutta haaveksi se on ainakin vielä jäänyt. Nyt seuraa sitaatti "mä en kai ikinä, taida aikuiseksi kasvaa, enkä sitä halua, mä vain kuljen pilke silmäkulmassaa.." Klamydia - Pilke silmäkulmassa. Siinä on meikäläisen motto.

Musta sitten tuli vuoropäällikkö, tai tällä hetkellä olen. Neljä-viisi vuotta ja olen keittiöpäällikkö (toivottavasti).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan näitä. Kirjaan Kulta-aika lapsuuden olen kirjoittanut joskus viisivuotiaana (-85) hienolla käsialalla: BENSSA ASEMAN MYYJÄ:)

Sitten olin jossain vaiheessa lähdössä Alaskaan susia metsästämään ja Afrikkaan panssarivaunulla tiikereitä tapattamaan...

Kun kesällä -84 rakensimme taloa, niin kerroin talonrakentajille, että isona perustan traktori- ja autotehtaan ja pyysin talonpystyttäjiä pystyttämään tehtaat. Miehet suostuivatkin.:)

Lisäksi jossain vaiheessa väitin, että isona ostan paikallisen Alkon, ja ratkaisen alkoholiongelman siten, etten myy pultsareille, vaan hajotan pullot... huh huh...

Noh... mitään noista minusta ei tullut, vaan sähköteekkari...
 

red#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen kamraterna, Helsingfors
koulussa on vielä

mutta nää oli kyllä ala-asteella mielessä:
Rikas, insinööri, johtaja, diktaattori/kuningas/keisari, ammatti nyrkkeilijä ja palomies
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pollari. Vaan en halua enää. Nyt en tiedä mikä musta tulee ja mihin edes haluan..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Varmaankin rekkakuski. Ihan salettiin en muista, luultavasti mulla on ollut niin monta unelma-ammattia kersana.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lapsena oli kaksi vaihtoehtoa: palomies tai tarjoilija. Palomies siksi, että saa ajaa kovaa autolla ja tarjoilija siksi, että on niin hienot vaatteet. Sittemmin luovuin näistä molemmista "haaveista". Kolmas toiveammatti oli lentäjä, josta luovuin vasta pakon edessä murrosikäisenä. Astmaatikon ei kannata vaivautua edes yrittämään.

Nyt sitten olen suunnittelija. En kerro, mitä suunnittelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös