Meillä on erilaisia ketjuja pohtimassa mikä on kun suksi ei kulje. Vedetään tähän ketjuun sellaisia asioita, joita jokaisella meillä tulee ensimmäisenä mieleen. Tarkoitan siis sitä, että omissa aivoituksissani meiltä puuttuu kakkossena, pakisto on heikompi kuin luultiin jne. mutta eivät nämä tätä selitä. Toivottavasti ei ole sääntöjen vastaista, mutta laiskuuttani kopion Ruutuässän tekstin, koska tätä mieltä minäkin olen syistä miksi sukelletaan, mikä on sinun näkemyksesi?
Ruutuässältä lainattua:
Jengi on ollut kasassa toukokuusta asti, huippuhyvä ykkössentteri löytyy, samoin ykköspakki, liigan paras maalivahti ja hyvä ykkösen maalintekijä. Lisäksi jengissä on paljon omia jätkiä, ja junnut saavat näytönpaikan. Johan tässä on sellaisia faktoja, että ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Palaset on kohdillaan ja tuleehan tuolla yhtälöllä pisteitä väkisinkin.
Sitten voidaan kesä treenata kivasti, eikä turhia paineita tarvitse ottaa. Kaikki on hyvin ja jengi voittaa pelistä toiseen. Kun kausi alkaa, niin tajutaankin todellisuus ja ollaan helvetisti muita perässä. Tuska alkaa kasvaa, kun tulosta ei illasta toiseen tule, vaikka yritystä riittäisi.
Ja minä jatkan tuosta, on myöhäistä itkeä kun housut kastui. Kenen vastuu ?
Ruutuässältä lainattua:
Jengi on ollut kasassa toukokuusta asti, huippuhyvä ykkössentteri löytyy, samoin ykköspakki, liigan paras maalivahti ja hyvä ykkösen maalintekijä. Lisäksi jengissä on paljon omia jätkiä, ja junnut saavat näytönpaikan. Johan tässä on sellaisia faktoja, että ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Palaset on kohdillaan ja tuleehan tuolla yhtälöllä pisteitä väkisinkin.
Sitten voidaan kesä treenata kivasti, eikä turhia paineita tarvitse ottaa. Kaikki on hyvin ja jengi voittaa pelistä toiseen. Kun kausi alkaa, niin tajutaankin todellisuus ja ollaan helvetisti muita perässä. Tuska alkaa kasvaa, kun tulosta ei illasta toiseen tule, vaikka yritystä riittäisi.
Ja minä jatkan tuosta, on myöhäistä itkeä kun housut kastui. Kenen vastuu ?