Re: Uskoa parempaan vielä!
Tämä kertoisi juuri siitä mitä itsekin epäilin, eli lukon peruskunto ja kestävyyskausi olisi poikkeuksellisen pitkä. Siinä missä osa liigajoukkueista on alkanut keventämään harjoitusta 3 viikkoa ennen liigan alkua päästäkseen heti vahvaan alkuun, lukko on jatkanut kovaa harjoittelua vielä 10-15 pelin ajan kauden aikanakin. Sitten ihmetellään miksi yhteispeli on sekaisin eikä mikään oikein onnistu.
Viestin lähetti TiDo28
Itse olen myös samoilla linjoilla kuin Äksönn siinä mielessä,että ei lukko ole "minun mielestäni" jääharjoituksissa enää niin kovaa mennyt ainakaan viikkoon puoleentoista vaan ollaan jo "kevennetty".Itse olen nähnyt,että edellisten valmentajien aikana ollaan menty jossain vaiheessa ainakin yhtä kovaa jossei kovempaakin mutta kyllähän nyt on "kovaa" harjoittelua jatkunut pidempään.
Tämä kertoisi juuri siitä mitä itsekin epäilin, eli lukon peruskunto ja kestävyyskausi olisi poikkeuksellisen pitkä. Siinä missä osa liigajoukkueista on alkanut keventämään harjoitusta 3 viikkoa ennen liigan alkua päästäkseen heti vahvaan alkuun, lukko on jatkanut kovaa harjoittelua vielä 10-15 pelin ajan kauden aikanakin. Sitten ihmetellään miksi yhteispeli on sekaisin eikä mikään oikein onnistu.