Mikä liigapaikkakunta vetäisi Jatkoajan lukijaa?

  • 30 954
  • 204

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikä tuosta tekee huonon puolen?

En tiedä onko se huono puoli mutta kait siinäkin olisi vähän totuttelemista tälläiselle heinäpeltojen keskellä asuneelle maalaisjuntille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tässä on pari mahdollista muuttosuuntaa yhteishaun jälkeen tullut. Tod. näk. pysytään Tampereella, mutta osoite saattaa siirtyä Lappeenrantaan tai jopa itse Paskaan kaupunniin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helsinki ja Espoo on tullut nähtyä ja Hämeenlinna kiinnostaisi monestakin syystä, mutta erittäin todennäköistä on muutto alueelle, jossa Espoo on lähin kiekkokaupunki.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingissä olen koko ikäni asustanut puolen vuoden Kööpenhaminan stinttiä lukuunottamatta, enkä usko täältä pois muuttavani. Hienoja kaupunkeja on Suomi täynnä, mutta vain yksi tuntuu kodilta. Jos jossain vaiheessa kuitenkin muutto koittaisi, vaihtoehdot olisivat Tampere, Oulu ja Turku, tuossa järjestyksessä. Kaikissa olen viihtynyt kovasti, ihmiset ovat keskimäärin mukavampia kuin Stadissa (varsinkin Oulussa!) ja eivät ole ihan tuppukyliä kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kokemukset Jyväskylästä, Espoosta, Lahdesta ja Tampereelta. Tampere on objektiivisesti tarkasteltuna Suomen paras kaupunki. Lahden etuna on kompaktiuden lisäksi asumisen hinta, joka tosin johtuu tietenkin huonosta työllisyystilanteesta.
Jyväskylä on taas viime vuosina nostanut pisteitä silmissäni, mutta...

Kun kysytään, mikä kaupunki VETÄÄ, niin ikävä kyllä stadin työmarkkinat vaimoni osalta taitaa vetää. Jos minulla olisi lapsia, neuvoisin heitä valitsemaan paikkakuntaneutraalin ammatin.

En usko, että elän pääkaupunkiseudulla eläkeläisenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös