Mainos

Mikä Jatkoaika on, juuri sinulle?

• 6 705
  • 67

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Erään addiktin tarina

Viestin lähetti Gagne
vois sanoo, että mä olin koukussa ekasta kerrasta lähtien.

Kohta mä olin siinä pisteessä, että mikään ei riittäny. Mä huomasin olevani "niitä". Vanhat ystävät katosi, mutta tilalle tuli uusia

Mä olen jo menetetty tapaus.

Tosiaan lukeudun kuuluvani "niihin".
Jatkoaika on netin ykkössaitti ja tänne on aina tultava. Pakko tulla päivittäin. Pakko lukea, pakko vastata jos tulee jotain mielenkiintoista eteen, välillä avattava omaa ketjuakin.
Vaarallista kuulua "niihin".
Täysin addiktoitunut.
Tähän oli tämän tähden vastattava vielä uudelleenkin.
Ja ervatsaloa lainaten: työajan osalta en tunnusta sitten mitään!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nostampa vanhan ketjunavaukseni päivänvaloon ja päivitettäväksi.

Kun tässä taanoin tuli lisää konkreettisia tuttuja jatkoajantiimoilta, voisin alkaa puhelemaan, että tämän hetken jatkoaika alkaa olemaan "pienoisyhteiskunta".

Palsta käy, jopa kapakasta, sillä erotuksella, että saat puhua valitsemasi henkilö kanssa. Esimerkiksi kotoinen lauantaiehtoo, muutoma olunen ja saunanjälkeen rupattelemaan. On paskanjauhantaa ja asiajuttua, voi myös rupatella, kuten minä teen aikapaljon yksityisviestein.

Tosin Tallinnaankin on niin pitkät piuhat, ettei eilenillalla lähetetty vastaus ole saanut, vieläkään "jatkovastausta":)

Onhan palstalle tullut paljon keväänaikanakin uusia naamoja, siitä vaan kertomaan, mitä jatkoaika on juuri sinulle?

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle jatkoaika on...

..oppimistilaisuus. Etenkin nyt kun jääkiekko on tauolla ja keskustelijoilla on enemmän aikaa vapaalle keskustelulle.

Täällä on tilaisuus ottaa kantaa ja ottaa opiksi. Monista tärkeistä aiheista on ollut juttua ja sitä on ymmärtänyt taas enemmän, omat mielipiteet ovat joutuneet uudelleenarvioinnin kohteeksi. Kiitos siitä asianomaisille.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
That's Entertainment

Leppoisaa viihdettähän tämä Jatkis on. Käytän lähinnä keskusteluosioita ja toissijaisesti uutispalstoja. Hiukan on JA:n vetovoima ollut keskuudessani laskeva, kiitos näiden kevyesti tahi vielä enemmän todellisuusharhaisten erottamisten ja adressien. Muuten kaikki OK länsirintamalla.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jatkoaika on minulle täysin uusi maailma, harjoittelupaikka kirjoittamiselle ja itseni ilmaisemiselle. Hyvin paljon on vielä oppimista ja harjoittelua jäljellä. Sitähän varten tätä elämää eletään että vähitellen jotakin ehkä opitaan. Uusia upeita ystäviä ja tuttuja kaikenlaista mitä sivuilla tapahtuu ja niiden kulisseissa. Mielestäni mukava harrastus, katsotaan nyt kauanko se sitten kestää ? Jatkoaika on myöskin kanava minulle kotimaahan ja toisiin suomalaisiin ihmisiin. Siinäpä ehkä tällä hetkellä ajatukseni tästä asiasta, kirjoitetaan lisää kun mieleen juolahtaa.

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itselle jatkoaika on melkeinpä päämedia jääkiekon suhteen. Yleensä katsastan mahdolliset siirtouutiset ja muut vastaavaat otteluraportteja myöten ensimmäisenä jatkoajasta. Keskustelu on myöskin aikalailla huipputasoa.

Aksu

Jäsen
Ennen aika paljon, nyt vähemmän. Kirjoittajien määrän kasvu ja sitä kautta koituvat ongelmat kunkin kirjoittajan kirjoituksien "lukemisessa" ovat yksi syy. SaiPalaiset sentään tuntee ja sarkasmin ja väännön eron tajuaa.

Toiseksi jatkuva kuittailu ärsyttää. Pienikin virhe tekstissä saa aikaa kasan turhanpäiväisiä viestejä, joissa joko oikaistaan virhettä tai auotaan muuten vaan päätä. Turhaa palstantäytettä.

Ja kolmanneksi yksittäisten valtavirtaa vastaan uivien kirjoittajien posketon lynkkaus ärsyttää. Täällä mennään aika sumeasti suurten massojen ehdoilla.

JA on ok, mutta ei enää loistava ja puhun nyt nimenomaan keskustelusta. Liikaa kirjoittajia ja asian löytäminen kaiken kirjoitusmassan keskeltä on turhan työlästä.

Toimituksellinen puoli on hyvää. En voi toivoa enempää "vapaaehtoisvoimin" ylläpidetyltä sivustolta.

Edit: Kirjoittaminenkin on vähentynyt todella paljon. Yllämainituista syistä ei jaksa käydä tappelemaan turhanpäiväisten asioiden varjolla.

Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Kiinnostaisi tietää onko kellään muulla mennyt maku touhuun. Ja varsinkin ns. pitkänlinjan kirjoittajilla. Viestini jälkeen tämä ketju vaikeni ja häipyi, mutta palautetaan taas mieliä rikastuttamaan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu
Kiinnostaisi tietää onko kellään muulla mennyt maku touhuun. Ja varsinkin ns. pitkänlinjan kirjoittajilla.
Kai minut voi pitkänlinjan kirjoittajaksi laskea?

Noh, on ja ei ole. Tämä Vapaa puoli on yhtä vapaa kuin ennenkin, ellei vapaampi ja aiheita riittää kyllä vaikka miten. Kiekkopuoli on itselläni tässä vuosien saatossa tahtonut jäädä enemmän ja enemmän paitsioon. Tosin, tähän vuodenaikaan nyt ei niin muutenkaan jääkiekkorintamalla tapahdu, joten kesämeininkiä.

Ehkä sellaista nipottamista ja asioiden turhaa vääntelyä sekä pilkunnussintaa on koko ajan esiintynyt enemmän.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Aksu
Kiinnostaisi tietää onko kellään muulla mennyt maku touhuun. Ja varsinkin ns. pitkänlinjan kirjoittajilla. Viestini jälkeen tämä ketju vaikeni ja häipyi, mutta palautetaan taas mieliä rikastuttamaan.

Viestejä palstalle tippuu edelleen kuin vanhaan malliin mutta entistä useampi viesti tulee kirjoitettua tänne vapaaseen keskusteluun, vaikka NHL:ssa on työsulun vuoksi pidetty kokonaan välivuotta, tuntuu minusta entistä enemmin siltä, että olen hitaasti lipumassa eroon kiekkokeskustelusta - hetkittäin jaksan innostua jostain aiheesta mutta nämä ovat pieniä valontuikahduksia pimeässä.

Epäilenpä jollei Jatkoajassa olisi vapaan keskustelun puolta minä hyvin pian vaipuisin hiljaiseksi taustavaikuttajaksi joka silloin tällöin lausuisi sanan jos toisen kiekkokeskusteluun.

vlad.

edit: blaah.

Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu
Kiinnostaisi tietää onko kellään muulla mennyt maku touhuun. Ja varsinkin ns. pitkänlinjan kirjoittajilla.

En nyt tiedä, olenko pitkänlinjan kirjoittaja, mutta maku on mennyt joiltain osin ainakin kirjoittamisen suhteen. Erityisesti tämän huomaa kiekkopuolella - ennen kirjoittelin melko paljonkin otteluketjuihin, mutta viime kauden aikana en enää niinkään jaksanut. Ehkäpä juuri sen takia, että joskus jatkuva päteminen, turha provosoituminen ja... no, voisinkohan sanoa "tyhjänpäiväinen jankkaus" ärsyttävät. Kenties myös hieman kyllästyin. Vapaan keskustelun puolelle olen kirjoitellut hieman enemmän, mutta monesti kirjoittaminen johonkin ketjuun jää vain ajatukseksi.

Jatkoaikaa luen kuitenkin yhä säännöllisesti: keskustelupalstan selailu ja uutisten/kolumnien/jne. vilkuilu kuuluvat nettisurffailuni rutiineihin.

Kokonaisuudessaan Jatkoaika edustaa minulle tietolähdettä ja mahdollisuutta keskustella ja kuulla toisten mielipiteitä sekä kiekosta että kaikesta mahdollisesta, jota vapaa keskustelu pitää sisällään.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei kai täällä kesäaikana muualla, kun vapaan puolella, paljoakaan tapahdu. Tätä puolta siis tulee pääasiassa kahlattua.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Olkku
Ei kai täällä kesäaikana muualla, kun vapaan puolella, paljoakaan tapahdu.

Onhan siinä pientä jännitettä kun seuraa kenet pena on vaihteeksi valinnut valmentajaksi tai mitkäs ne Ässien vahvistukset sitten ovatkaan.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseänihän ei Jatkoajan suhteen kovin pitkän linjan kirjoittajaksi voine sanoa. Vastaanpa nyt silti, kun JYPin keskustelupalstalla on kuitenkin tullut heiluttua sen aukeamisesta - eli marraskuusta 1997 - lähtien. Siinä mielessä minut laskettaneen pitkän linjan kirjoittajaksi ainakin JYP-myönteisten ihmisten keskuudessa, jotka ovat saaneet lukea ajatusten helmiäni jo kauan ennen rekisteröitymistäni Jatkoaikaan.

Tuo Jatkoajan aukeamisesta lähtien mielessäni ollut rekisteröityminen tänne tapahtui heti, kun käytössäni oleva internet-yhteys muuttui modeemista laajakaistaksi. Vaikka laajakaistasta on paljon muutakin hyöytyä kuin keskustelupalstoille kirjoittamisessa (reaaliaikaiset keskustelut mukavien tyttöjen kanssa :), illanvietot kavereiden kanssa jne.), voin sanoa, että nyt kyllä pärjäisin taas modeemillakin - etenkin näin kesäaikaan, kun kiekkoa ei pelata. Toisin sanoen, "Aksu" ei siis ole ainoa, jolla maku kirjoittamiseen on pikkaisen mennyt...

eerikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palstaa on tullut seurattua jo pitkään, vaikka kirjoitusoikeudet sain hommattua vasta kuluneen talven aikana.
Päivittäin luen palstalta uusimmat uutiset ja tottakai jumitun lukemaan keskustelupalstaa. Seuraan keskusteluja aktiivisesti, mutta harvemmin niihin on tullut itse osallistuttua. Tiedä sitten missä vika, monesti tekee mieli kommentoida jotakin, mutta tuntuu että ei saa sitä mielipidettään muotoiltua järkevästi muiden nähtäville.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan koukussa. . .

Täytyy tunnustaa, että luen jatkoaikaa enemmän kuin esim. privaattimeilejäni tms. Olen tainnut olla vakilukija jo varmaankin viitisen vuotta.

Kiekkokierroksen jälkeen aina ensimmäinen paikka on jatkoaika, mistä tsekkaan kommentit pelieistä. Sen jälkeen menen lueskelemaan ottelukeskusteluja, jotka välillä käyvät todella kuumina ja saavat monet kerrat hymyn huulilleni. Läheskään joka peliin en itse pääse, koska muutimme lasteni kanssa tänne Kymeenlaaksoon, joten Jatkiksesta saan hyvin kiinni pelatut pelit.

Duunissa ollessani lueskelen usein näitä vapaan juttuja. Välillä saan ihan huutonaurut teidän kirjoittajien jutuista. Kiitos niistä. Hienoja kirjoittajia ja varmaankin mahtavia ihmisiä tänne kirjoittelee joka päivä. Itse aloittelen kirjoittamista varovasti tällä vapaan puolella ihan rauhassa.

Jatkoaika on minulle: paljon asiaa, hyviä juttuja ja hyvää viihdettä. Tuossa kaikki lyhykäisyydessään. Kiitos teille kaikille!

-duud-

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jaa tällainenkin...?

No, jatkis on hyvä paikka käydä surffaamassa kolumneja kiekosta, sekä yleensä hyviä raportteja. Forumin puolessa tulee näin kesätauon aikana viihdyttyä enemmän ja vähemmän, riippuen siitä, kuinka mielenkiintoisia keskustelunaiheita täällä on "ylhäällä" milloinkin. Työpäivän aikana silloin tällöin tulee luettua kuin myös kirjoitettua, kotona vähän harvemmin.

Jatkoaika.com on siis hyvää jääkiekkosävytteistä ajanvietettä, kesäisin vain ajanvietettä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nostetaampa ylös.

Juuri tällaisena iltana, kun muut ovat maaten, itsellä raskas työviikko ja nyt aikaa saunan jälkeen muutomalle oluelle, eikä kiirettä nukkumaan. Tällaisena iltana jatkoaika on paikallaan. Koska on kyse keskustelupalstasta, voi käydä kaikissa itseä kiinnostavissa ketjuissa "keskustelemassa"=(mielipide kehiin).

Kyllä tämä on oikeasti tasokas palsta ja on kiva vaihdella mielipidettä, tai pilke silmäkulmassa vinoilla kaverille, ihan ykkös foorumi. Täältä on löytynyt sivullekirjoittaneelle, jo yli 50 kasvo tuttua ja monta kaveria, uskokaa tai älkää pari/kolme ystävääkin. Kyllä tulee olo, vaikka kotona kirjoittaa, niin silti, kuin kotiin tulisi jatkislaisten seurassa. Teille siitä isokiitos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy