Noh, josko muutan sanan löpöön, käykö?
Polttoöljyllä ei saa Suomessa ajaa. Voi nousta aika korkeat sakot.
Noh, josko muutan sanan löpöön, käykö?
En ole vielä kaikkia yksityiskohtia selvittänyt, asia tulee ajankohtaiseksi myöhemmin syksyllä. Lupaan palata asiaan tässä ketjussa, kun minulla on esittää tarkempaa tietoa.
Kun ömerikässä asustelee vuoden ja osia, niin toki pitää jotain pientä tuoda muassaan. Muutaman kuukauden on nyt alla ollut Jaguar XJ8 Vanden Plas, vm 2000. Toistaiseksi ei vituta.
Pistetään vaikka tähän ketjuun.
Eli kaveri lähetti minulle jonkin ei niin tutun auton kuvan sekä huonolaatuisen videon siitä. Hän kehtasi vielä väittää, etten varmasti tunnista kyseistä menopeliä. Auto oli ainakin minulle erittäin vaikea tunnistaa, mutta uskon löytäneeni oikean vastauksen. Löytyykö täältä alan ammattilaisia jotka voisivat vahvistaa väitteeni.
Myös arvata saa, että mikä peli on kyseessä.
Pieni vinkki loppuun: Auton takavalo ilmeisesti loistaa koko auton levyisenä ainakin näkemäni videon mukaan.
Polttoöljyllä ei saa Suomessa ajaa. Voi nousta aika korkeat sakot.
Kun ömerikässä asustelee vuoden ja osia, niin toki pitää jotain pientä tuoda muassaan. Muutaman kuukauden on nyt alla ollut Jaguar XJ8 Vanden Plas, vm 2000. Toistaiseksi ei vituta.
Pistetään vaikka tähän ketjuun.
Eli kaveri lähetti minulle jonkin ei niin tutun auton kuvan sekä huonolaatuisen videon siitä. Hän kehtasi vielä väittää, etten varmasti tunnista kyseistä menopeliä. Auto oli ainakin minulle erittäin vaikea tunnistaa, mutta uskon löytäneeni oikean vastauksen. Löytyykö täältä alan ammattilaisia jotka voisivat vahvistaa väitteeni.
Myös arvata saa, että mikä peli on kyseessä.
Pieni vinkki loppuun: Auton takavalo ilmeisesti loistaa koko auton levyisenä ainakin näkemäni videon mukaan.
Rekkarista päätellen joku Opel-tuunauspaja, joten voisi kuvitella, että Omega, mutta loppuvinkin perusteella veikkaan nyt kuitenkin Cadillac Catera.
Kuten todettua itse valmistaudun noin puolentoista tonnin laskuun. Kaveri jonka kanssa keskustelin, on toimittanut paljon autoja Amerikasta Eurooppaan, sitä en tosin tiedä onko Suomeen tuonut. Vaikka mitäpä noista, se maksaa sen mitä se maksaa. Kerron kyllä sitten syksymmällä tarkan summan.Joo kerro ihmeessä jos saat alle tonnilla tulemaan... pelkkä
polttoainelisä ja valuuttalisä 20` kontille on päälle usd 500,-.
Kannattaa pyytää kaikki kulut eriteltynä, pelkkä perusrahti on
vain pieni osa koko paketista
Itsekin olen kuullut juttua jonkun kaverin keskivertoa ärjymmästä Mustangista, jolle kävi vähän samalla lailla. Jaggen kanssa ei pitäisi tulla ongelmia, vastaavia autoja (Vanden Plas:t ovat Euroopassa Daimlereita) liikkuu Suomessa, jos nyt ei pilvin pimein, niin useita kuitenkin.Tuonhan kilpiinsaamisessa ei kai ole mitään ongelmia ja muuttoautothan menevät poikkeusluvilla muutenkin aika helposti. Tosin yksi tuttu toi aikoinaan 90-l alussa jonkun tykkicamaron (vaikka perhe ehdotti uuden sen hintaisen auton tuomista, mikä menee vielä verovapaana ja jos haluaa myydä niin se kannattaa - varsinkin kun silloin autovero oli vielä tosi paljon kovempi) ja sitä ei saanut kilpiin Suomessa. Koko autohommasta tuli sitten todellinen fiasko, kun ei saanut kärryä myytyä kuin todella halpaan alihintaan itään. Se nimittäin meinasi lahota pihalle, kun ajaa ei saanut.
Löytyihän se olennainen sieltä ;)..en ainakaan pikavilkaisulla huomaa postdoccien ajelevan edes 2000-luvun autoilla, Jaggeista puhumattakaan :)
Rekkarista päätellen joku Opel-tuunauspaja, joten voisi kuvitella, että Omega, mutta loppuvinkin perusteella veikkaan nyt kuitenkin Cadillac Catera.
Itsekin olin myös Cadillac Cateran kannalla ja sain tänään varmistuksen asialle, ts. voitin vedon kotiin.Eiköhän se tuo Catera ollut, kun vertaa tähän samaan? kuvaan kuin tuo linkattu?
http://www.carpage.hu/catera.jpg
Edit: Jep, muistelen myös, että molemmat vastaukset ovat oikein, myytialue pitää vain ottaa huomioon.
Tosin nyt Cateraan hieman perehdyttyäni täytyy todeta ettei kyseessä ole täysin sama auto, jota euroopassa on myyty Opel Omegana.
Hieno erityispiirre autossa on täysleveä, jos sellaista termiä on edes olemassa - nyt on, takavalo. Eli siis koko auton levyinen takavalo ...bfw.
Ja jos sellaisen pirssin hankkisi, niin ei välttämättä tarvitsisi pelätä naapurin
Kato perkule, itseltäni löytyy niin ikään vuosimallia -92, mutta onkohan niitä heppoja pellin alla about 133, kun kerran meitsin vehje on 2.0 GLi liftback. Viime viikolla rapsahti mittarissa 329 000 täyteen eli pikkaisen tulen jälkijunassa.Eli omana uskollisena palvelijana on toiminut jo pitemmän aikaa vanha ja luotettava Carina! Viime viikolla pyörähti 350 000 km mittariin ja tavoitteena olisi että puoli miljoonaa saisin rullailtua ennen kuin tiemme eroavat..
Jos auto on korvike, niin naisten pitäisi huutaa hoosiannaa meikäläisen edessä...
Kato perkule, itseltäni löytyy niin ikään vuosimallia -92, mutta onkohan niitä heppoja pellin alla about 133, kun kerran meitsin vehje on 2.0 GLi liftback. Viime viikolla rapsahti mittarissa 329 000 täyteen eli pikkaisen tulen jälkijunassa.
Muutenkin (lainaamattoman) tekstisi loppuosa oli aika yksi yhteen omien kokemuksieni kanssa eli hemmetin hyvästä kärrystä on kyse!!