Mikä ötökkä on kesällä ärsyttävin?

  • 14 987
  • 107

Mikä ötökkä on kesällä ärsyttävin?

  • Hyttynen

    Ääniä: 95 41,3%
  • Paarma

    Ääniä: 69 30,0%
  • Ampiainen

    Ääniä: 20 8,7%
  • Mehiläinen

    Ääniä: 4 1,7%
  • Kärpänen

    Ääniä: 6 2,6%
  • Muurahainen

    Ääniä: 3 1,3%
  • Hämähäkki

    Ääniä: 7 3,0%
  • Punkki

    Ääniä: 12 5,2%
  • Olen luonnonystävä en ikinä voisi tehdä pahaa ötökälle.

    Ääniä: 4 1,7%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 10 4,3%

  • Äänestäjiä
    230
  • Poll closed .

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Paarma ja kärpäset. Potuttaa niin ihanasti kun ne tulee pörräämään ympärille kun leikkaa hitonmoisella helteellä nurmikkoa!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki! Jokainen ötökkä on suoraan saatanasta!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itikat on vittumaisia koska ne tykkää liikaa musta. Ampiaiset on kanssa ihan perseestä koska pelkään niitä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itikat on vittumaisia koska ne tykkää liikaa musta.

Samma här. Olen allerginen (?) hyttysen pistoille, sillä jokainen pistos turpoaa isoksi paukamaksi, joka kutiaa 3-5 päivää. Pari kertaa on nukkuessa hyttynen pistänyt silmäkulmaan sillä seurauksella, että silmä on ollut kiinni muurautuneena useita tunteja. Jos jonkun ötökälajin voisi hävittää tosta vaan, niin hyttyset saisivat kuolemantuomion välittömästi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kimalainen! Perkeleen pörisevät karvapallot tunkee sisälle ja aiheuttaa meikäläisessä paniikkia. Vielä kun tyttöystävä pelkää niitä myös, niin kukaan ei suojele meitä niiltä. Onneksi ei ole tullut vielä tänä kesänä yhtään sisään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hyttyset, varsinkin nyt juhannuksena ennen nukkumaanmenoa mökillä sai näitä vittupäitä nirhata 5-8 kappaletta hengiltä ennen kuin pystyi nukkumaan. Paarmat ovat myös vittumaisia, mutta eipä ole juuri nyt paljoa näkynyt.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Joku muu, eli hirvikärpänen. Ja ylivoimaisesti. Koirien kanssa kun käy metsässä säännöllisesti, näitä tosiaan riittää tuosta heinäkuun puolivälistä lähtien aina tuonne syys-lokakuulle. Niitä on koirissa, vaatteissa, parrassa ja niin edelleen. Hiuksissa ei kun niitä ei ole.

Tappaminen onnistuu kyllä näppärällä sormien puristus + pyöräytys -liikkeellä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hyttynen. Niitä nyt vain sattuu pyörimään eniten siellä missä minäkin. Olen vähän allerginen vieläpä ja kutian niin perkuleesti. Mäkäräiset ovat myös hirveitä pirulaisia paarmojen tullessa hyvänä kolmosena...

Hämähäkit ja muurahaiset eivät ole edes ötököitä. Ensiksimainitut pelkästään sympaattisia otuksia petomaisesta olomuodostaan huolimatta - lisäksi täysin harmittomia ja auttavat muiden ötököiden harventamisessa tehokkaammin kuin mikään muu otus! Muurahaisten kollektiivieloakin täytyy kunnioittaa, mielenkiintoisia otuksia. Toki mahdottoman aggressiivisia jos menet pesän lähelle tallomaan niitä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ehdottomasti paarmat! Kesällä uimassa käydessä aina niitä pahuksen paarmoja parveilee sielä. Ärsyttävät kovasti meikäläistä.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Itikat vituttaa aivan suunnattomasti. Siihen ininään ja lähentelyyn ei voi koskaan tottua.

Paarmat tulee sitten kakkosena. Ovat kyllä sitkeitä pörisijöitä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hirvikärpänen on ehdottomasti ärsyttävin ötökkä. Tosin siitä ei kesällä vielä ole riesaa, joten vastasin hyttynen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tiukan taistelun jälkeen itikka könyää ohitse loppsuoralla paarmasta. Kyllä sen taas juhannuksena tuolla maaseudulla huomasi, kuinka mukavia otuksia nuo pienet inisevät paskiaiset ovat.
Kännissä ei huomannu juuri mitään, eilen aamulla alkoi sitten helvetillinen kutiaminen ja raapiminen.
 

Potvin#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, KalPa, Hurtat
Kyllä vähä-älyinen paarma on jollain tapaa aivan turha ja helvetin ärsyttävä olento. Purressaan ne haukaavat ison palan nahkaa selästä tai käsivarresta ja menevät sitten koivunoksalle sitä lihapalaa maiskuttelemaan.

Lisäksi nämä typerät ja isokokoiset hevospaarmat, sokkopaarmat ja peruspaarmat tahtovat mennä kuumaan autoon sankoin joukoin avoimista ikkunoista ja sitten ne jäävät takaikkunaan pörisemään ja hakkaamaan päätänsä lasiin. Meteli on niin kova, että minun Fordin mankka ei meinaa pärjätä desibeliherruudessa.

Kyllähän iso hevospaarma syö aamupalakseen kaiken maailman hirvikärpäsiä. Linnutkaan ei paarmoihin koske, koska niitä ei linnun ruuansulatuselimistö kykene sulattamaan. Multa ääni vittumaisille paarmoille!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyttynen, paarma tulee hyvänä kakkosena.

Ensimmäistä kertaa olin mökillä nyt juhannuksena. Pe ja la tuli oltua tukevasti brenkuissa, joten eipä noita puremia tuntenut/hyttysiä huomannut, mutta jumalauta että eilen illalla kutitti. Jalat on aivan kokonaan syöty ja koko päivän töissä olen noita raapinut, ja raavin nytkin.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tukkimiehen täi. Voiko ärsyttävämpää vielä olla? Ruma, kova kuin betoni, puree saatanan kovaa ja lentää vielä, eikä ole kovin pienikään. Pirun hyviä ne ovat myös näyttelemään kuollutta.

Juhannuksena oltiin mökkeilemässä ja mökkimme oli helmikuussa valmistunut hirsi tönö. Uusi puu oli imenyt nämä saatanalliset örkit puoleensa ja niinpä tapoimme niitä sisätiloista 3.pv aikana noin 50kpl. Sieltä ne öisin tiputtautuivat katosta sänkyyn, naamalle yms. Päivällä lentivät päähän ja sitten kun revit niitä siitä irti....Yhdeltä leikattiin pääosa irti, niin takaosa vielä käveli yksinään. Metsiemme kingi- tukkimiehentäi!
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paarmat ovat ikäviä ja hyttysten ininä pimeässä huoneessa on ikävimpiä tietämiäni ääniä.

Mutta ärsyttävimmän ötökän tittelin vie polttiainen. Olin takavuosina heinäkuorman päällä metsänreunassa, kun iso polttiaisjoukko hyökkäsi kimppuuni. Mitään et pystynyt tekemään, huitomista ja lyönneistä ei ollut mitään apua.
Juhani Itämiehen kirjassa "Paarman puremaa" kerrottiin, että polttiaiset ovat erittäin taitavia löytämään ne ihonkohdat, joita ei ole käsitelty hyttyskarkoitteella.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Täälläkin polttiaiset on kiusanneet tänä kesänä, joten ne ärsyttää nyt eniten.

Paarma on kyllä ikävä tapaus, mutta toisaalta naurettavan helppo tappaa esim. kärpäseen verrattuna. Joukkovoimahan noista lopulta ikävimpiä tekee, joten yleensä vanha perinteinen hyttynen korjaa potin. Mäkäräisiäkään ei voi kehua.

Tukkimiehentäi näytti tuon kuvan perusteella ihan koppakuoriaiselta, joka on omasta mielestäni täysin harmiton elukka. Tietysti jos niitäkin on paljon niin voi mennä hermot.

Hirvikärpästä en ole vielä tähän päivään mennessä tavannut, mutta odotan kohtaamista innolla.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehdottomasti paarma, tuo hyönteismaailman seanavery. Vittumaisimmat niistä tietysti ovat tietysti ne pienet, joista ei lähde edes mitään ääntä ja joiden olemassaolon huomaa vasta kun se on ehtinyt haukata palasen sinusta.

Nyt näitäkin paskiaisia on kelien lämmettyä alkanut kaikkien harmiksi ilmestyä maisemiin. Piti oikein lähteä sisälle piiloon, kun jouduin varsinaisen joukkohyökkäyksen kohteeksi kun pinoilin pihalla polttopuita.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen näköjään joskus vuonna miekka ja kivi äänestänyt tässä ketjussa "mehiläinen".

Nyt on toisin, hyttynen risoo eniten. Koen itseni raiskatuksi tuon viheliäisen ötökän takia. Komeita paukuroita purrut pitkin kinttuja.
 
Onko kukaan koskaan törmännyt isoon mustaan muurahaiseen? Mulle on sanottu että ne puree helvetin kovaa, liekö vain pelottelua, vai ihan totta, mutta joka tapauksessa mulla on jääny kammo niitä kohtaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onko kukaan Mulle on sanottu että ne puree helvetin kovaa, liekö vain pelottelua, vai ihan totta, mutta joka tapauksessa mulla on jääny kammo niitä kohtaan.

Jos jotain vertailukohtaa pitää hakea, niin kyllä rakkaus puree helvetin paljon kovempaa.


Onko sulla mahdollisesti kammo rakkautta kohtaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös