Nyt olet Kaani asian ytimessä. Tämä asia on loppuun kaluttu. Siitä huolimatta te lahtelaiset jaksatte puolustella Suikkasta ja Hodgmania kovalla sykkeellä lomalaisten valituksia vastaan. Vettä heitetään kiukaalle niin kauan kuin sihisee. Tuntuisi, että teillä olisi mielenkiintoisempaakin seuraamista.
Asia on tosiaan loppuunkaluttu enkä ole juurikaan seurannut ketjua, mutta täytyy nyt vastata kun ei ole parempaakaan tekemistä (tai mielenkiintoisempaa seuraamista ;) )
Miksipä ei omaa pelaajaa ja valmentajaa puolustettaisi? Itse uskon että paskaa saattoi puhua A)Salomäki B) Suikkanen ja Hodgman C) Salomäki + Hodgman + Suikkanen. Se kuka puhui paskaa ei perustu faktaan vaan spekulaatioihin ja omiin mieltymyksiin. Tätä soppaa on sitä paitsi sekoittanut niin moni kauha että eiköhän tätä ''faktaa'' löydy aivan mihin suuntaan vain, riippuen siitä mihin haluaa uskoa.
Olen niin monesta eri lähteestä kuullut tästä "peiteoperaatiosta", etten voi uskoa enää Suikkasen rehellisyyteen, vaikka sitä oululaisena suikkasfanina haluaisinkin. Salomäen kanssa samaamieltä olevia paskanpuhujia on siis, hyvä Kaani, sm-liigan sisäpiirissä paljon
Kuten jo aikaisemmin sanoin niin kuka tahansa näistä herroista saattaa puhua paskaa tai liioitella. Ei liene sattumaa että suurin osa Kärppäfaneista on sillä kannalla että Suikkanen laskettelee luikuria ja Salomäki on oikeastaan uhri eikä syyllinen. Pelicansfanit taas sitten ajattelevat suurimmalti osin toistepäin.
Itse taas ajattelen että jopa on tehty kärpäsestä härkänen.
Nyt eletään playoff-aikaa. Silloin käytetään kaikki konstit ja käännetään joka kortti: Aravirta on herrasmiesvalmentaja, ei siinä mitään. Oletetaan nyt että Hodgman näytteli ja Salomäki on puhdas pulmunen. Jos tilanne olisi mennyt toisinpäin olisi Aravirta todennäköisesti (tai joku pelaaja Kärpistä ilman mitään Aravirran tilanteeseen puuttumista) mennyt sanomaan Salomäelle että pää maahaan ettei tuu enempää pipi. Ja typerältä tuntuu että sama kohu olisi päällä silloinkin. Ja huom, silloinkin ''kuka tahansa'' saattaisi olla syyllinen.
Tämä kohu on lähtenyt niin pahasti hanskasta että salaliittoteoreetikot saavat leivottua vaikka ottelun videotuomarista syyllisen taklaukseen, tai sanotaan nyt vaikka pökkäykseen, etteivät ne hermostu ketkä eivät kontaktia taklaukseksi mieltäneet.
Lahtelaisten on kuitenkin hyvä tukeutua lapselliseen ajatukseen siitä, ettei Pelicansissa ole tehty mitään epäurheilijamaista, vaikka kaikki fakta viittaa täysin muuhun.
Tähän täytyy sanoa että en tiedä kuka olet, mutta epäilen että sinulla olisi mitään faktaa kyseisestä aiheesta, tai kontakteja SM-Liigan sisäpiiriin (''Salomäen kanssa samaamieltä olevia paskanpuhujia on siis, hyvä Kaani, sm-liigan sisäpiirissä paljon'' <-- viitaten siis tähän lauseeseesi). Toki on hyvin pieni mahdollisuus että olet joku isokenkäisempikin mutta epäilen että sinulla olisi juurikaan faktaa heittää aiheesta pöytään.
On vain spekulaatiota, joka erilaisten suodattimien läpi muodustuu kunkin henkilön päähän sopivaksi ajatukseksi siihen mikä miellyttää eniten kyseisen henkilön ajatuksen juoksua. Näin minä nämä ''faktat'' tiivistäisin.