Itse eilen näin Elomon ohi mennen Pub Coronan kulmalla klo 13 aikaan. Tepsin pikkutakki päällä ja kauluspaita repsotti alla, mistä napit vatsaan saakka auki. Ei meinannut katu riittää tälle herralle liikkumiseen, niin tukevassa humalassa oli. Voittoputkea ilmeisesti juhlittu oikeen kunnolla. Seurassa tosiaan oli joku, mutta en kyllä tunnistanut tätä henkilöä.
Onko tämä totta vai keksitty?
Tämä on valitettavasti erittäin totta eikä siinä vielä kaikki. Mutta parempi, että en ainakaan itse avaa enempää. En tälle ns. "jatko-osalle" ole itse ollut silminnäkijänä joten jätetään väliin.
Ei se nyt sentään putkaan joutunut, vai?
No kyllä kaks kokonaista voittoa ilman mitään suurempia imagollisia takaiskuja vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta, Elomon TPS:ssä.
Kyllähän se siellä taisi vierailla. Melko jäätävää suorittamista seuran näkyvimmällä paikalla operoivalta herralta. Ja mikä parasta, niin mies on ensi kaudella näyttämässä junioreille esimerkkiä.Ei se nyt sentään putkaan joutunut, vai?
Lööppejä odotellessa.
Juuri kuuntelin keskustelua, jossa tätä mietittiin. "Ei ollut vielä Iltasanomissa" oli erään kuuntelemani miehen lause.
Kerran kun klaaniin pääsee, niin ei sieltä kyllä helposti sitten lähdetäkään.Mielenkiintoista kyllä nähdä, että mitä kaikkea Elomo saa puhua ja touhuta, ennen kuin seura tarjoaa monoa ahteriin.
Onko tämä totta vai keksitty?