Miika Elomo – Palloseuran entinen luotsi

  • 231 754
  • 778

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Elomo lähtenyt voitolla yöhön. Viimeksi 3 kuukautta sitten, niin voihan se yllättää enskertalaisen. Eikä oo edes pelin jälkeen turhaan vermeitä vaihtanut, on se äijjä.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei saatana, nyt Elomo vähän vaatimustasoa itseä kohtaan ylös! Ei sitä joka kerta, kun tulee pari voittoa putkeen tarvitse lähteä juhlimaan kuin mestaruutta. Tuota voisi suvaita jos olisi juuri mestaruus voitettu - tai mieluummin kuus mestaruutta, hei!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Itse eilen näin Elomon ohi mennen Pub Coronan kulmalla klo 13 aikaan. Tepsin pikkutakki päällä ja kauluspaita repsotti alla, mistä napit vatsaan saakka auki. Ei meinannut katu riittää tälle herralle liikkumiseen, niin tukevassa humalassa oli. Voittoputkea ilmeisesti juhlittu oikeen kunnolla. Seurassa tosiaan oli joku, mutta en kyllä tunnistanut tätä henkilöä.

Kai sillä kengät oli tallella? Täytyyhän voittoa vähän juhlistaa,on sen verran harvinaista herkkua.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mistä sitä tietää vaikka olisi ollut Elomon viimeinen voitto Liigassa ikinä. Sillon pitää ottaa! Ja jos TPS välttää jumbosijan niin mahtaa tulla kyllä MEGA-bileet!!

Jos ei muuta niin Elomo tuo kyllä mukavasti väriä tähän hieman tylsähköön Liigaan!
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Onko tämä totta vai keksitty?

Tämä on valitettavasti erittäin totta eikä siinä vielä kaikki. Mutta parempi, että en ainakaan itse avaa enempää. En tälle ns. "jatko-osalle" ole itse ollut silminnäkijänä joten jätetään väliin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tämä on valitettavasti erittäin totta eikä siinä vielä kaikki. Mutta parempi, että en ainakaan itse avaa enempää. En tälle ns. "jatko-osalle" ole itse ollut silminnäkijänä joten jätetään väliin.

Ei se nyt sentään putkaan joutunut, vai?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Lööppejä odotellessa. Eikö tämä nyt olisi medialle herkkupala? Ehkä Miika ajattelee, ettei häntä enää eroteta missään olosuhteessa, ja voi kupittaa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä kaks kokonaista voittoa ilman mitään suurempia imagollisia takaiskuja vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta, Elomon TPS:ssä. Ei jumalauta mikä äijä...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
No kyllä kaks kokonaista voittoa ilman mitään suurempia imagollisia takaiskuja vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta, Elomon TPS:ssä.

Tämä on ollut vähän tämän kauden teema. Ikinä et voi olla valmis siihen mitä nurkan takaa kurkistaa... Ylämäenkin on loputtava joskus, onhan?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Ei se nyt sentään putkaan joutunut, vai?
Kyllähän se siellä taisi vierailla. Melko jäätävää suorittamista seuran näkyvimmällä paikalla operoivalta herralta. Ja mikä parasta, niin mies on ensi kaudella näyttämässä junioreille esimerkkiä.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sen vähän mitä herraa olen livenä nähnyt (tapahtui viime vuoden risteilyllä), niin ei se iloliemi oikein sopinut rakkaalle päävalmentajallemme millään tavalla. Eli en yhtään ihmettelisi, vaikka tämä totta olisikin. Toistaiseksi asian on kuitenkin vahvistanut vain tämä keskustelufoorumi.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uskomatonta...sanat ei riitä enää kuvailemaan..

- Päävalmentaja ja seuraavan kauden a-junnujen päävalmentaja niin kännissä a) sunnuntaina ja b) firman vermeet päällä, että joutuu putkaan.

Elomo on jumalauta vielä daijumpi mitä mä villeimmissä kuvitelmissanikaan olen kuvitellut.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jos tuo kaikki mitä edellä on kirjoitettu pitää paikkansa, niin kyllä on kerrankin hyvin osunut se asianajotoimiston mainos Elomon kauluspaidan kaulukseen. Noh, se "huumorista"

Todella hyvää tilannetajua mennä kylillä työnantajan vaatetus päällä ylipäätään kännissä, hienoa mainosta. Ei nyt ihan jees edes omissa vaatteissa, varsinkin jos majoitus on vielä löytynyt muualta kuin omasta kodista. Hyvä esimerkki junnuille.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ja minä kun luulin, että Jethron tositv-ohjelma oli uskomatonta sekoilua. Kyllä olisi saatu kokorahalla viihdettä tänä kautena, jos Molo Show olisi pyörinyt ruudussa.
 

Riemurasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Sharks
Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin nuoresta asti on kuppi maistunut, eikä se kuulemma todellakaan Miikalle sovi. Ylimielisestä ja suuta soittelevasta ihmisestä tulee vaan vielä ylimielisempi ja aukoo turpaansa käytännössä kaikille.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Juuri kuuntelin keskustelua, jossa tätä mietittiin. "Ei ollut vielä Iltasanomissa" oli erään kuuntelemani miehen lause.

Kyllä se siellä pian on. Ahkerasti kun vaan naputtelet refreshia Iltapulujen etusivuilla, niin eiköhän tässä päivän aikana lööppeihin ilmesty.

Mielenkiintoista kyllä nähdä, että mitä kaikkea Elomo saa puhua ja touhuta, ennen kuin seura tarjoaa monoa ahteriin.
 

NalleMaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Onko tämä totta vai keksitty?

Juttelin tässä päivällä erään henkilön kanssa, joka oli joutunut olemaan tekemisissä Elomon kanssa eilen iltapäivällä kyseisessä ravitsemusliikkeessä. Oli miehellä paljon juttua ja jossain vaiheessa nyrkitkin heilunut, muttei sentään mihinkään/kehenkään osunut. Eräs pelaajakin oli mukana ollut ja kovaan ääneen oli vaatinut kuvia poistettavan kännyköistä.
Epäselväksi oli kuulemma jäänyt jatkuiko Elomon iltapäivä valtionhotellissa vai kadulla.
En kyllä yhtään ihmettele jos kuvat miehen toilailuista poliisin kanssa ovat vielä tämän viikon Seiskassa.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikea tästä nyt sanoa juuta tai jaata, onneksi on eri mies ensi kaudella ruorissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös