Helger Puertorico
Jäsen
Itseasiassa ensikaudella olisi kiva nähdä farmiTuTosta tuttu Lehkonen TPSn penkin takana. Voisivat vaihtaa Miikan kanssa päittäin hommia.
Kaikki HIFK pelit olen nähnyt tällä kaudella. Kiekko nopeasti pois omalta alueelta ja suoraviivaisesti maalille ja voitetaan kaksinkamppailut. Erot tulevat juuri tuosta pelaajien itseluottamuksesta tai sen puutteesta. Turha lätkästä kovin monimutkaista on väkisin vääntää. Yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli, jossa 7 cm ratkaisee..
Vaikka voittoja ei olekaan tullut, peli on silti parempaa kuin Suikkasen alaisuudessa. Kalpa peli oli kamalaa katsottavaa, mutta sitä ennen HIFKä ja Kärppiä myllytettiin mennen tullen. Kyllä ongelma on pelaajien surkeassa itseluottamuksessa. Ja se että tommosia vässyköitä tänne on raahattu on Vuoren vika, mitä ilmeisimmin? Mä uskon vakaasti että Elomon TPS nousee ja Miika valmentaa myös ensikaudella.
Mut tääl - - ruvettiin muistelemaan Jursinovin aikoja.
Mä en mielelläni arvostele ominaisuuksia, mutta meneekö Elomolla hissi ihan ylös saakka? Tiedättehän, kun rumasta sanotaan et sitä ei ole kiva kattella niin Miikasta pakko todeta, et sitä ei ole kiva kuunnella.
Kaiteettomat rappuset vaan.Siltä taitaa puuttua koko hissi.....
rappusia pitkin kusi laintehtii kato paremmin ylös astiKaiteettomat rappuset vaan.
Elomon kommentit lehdistötilaisuudesta. AVOT BRAVO! Suurin murhe Elomolla oli se että lehdistöstä erehtyi joku vahingossa kutsumaan Teemuksi.
Elomon valmentajaksi valinnut TPS:n hallitushan näki hänessä todellisen valmentajavelhon. Kiitos kuuluu siis TPS;n hallitukselle ja UTJ:lle. Todella ammattitaitoinen ja perusteltu päätös valita Elomo päävalmentajaksi. Hienoa työtä kerta kaikkiaan kaikilta päätökseen osallistuneilta. Mistä tällaisia asiantuntijoita löytyykään?
Tästä olis halunnu tykätä vähän niinku feisbuukis. Tä on niin totta.Mä en mielelläni arvostele ominaisuuksia, mutta meneekö Elomolla hissi ihan ylös saakka? Tiedättehän, kun rumasta sanotaan et sitä ei ole kiva kattella niin Miikasta pakko todeta, et sitä ei ole kiva kuunnella.
Eli Elomo ei vaihda maalivahtia, koska ettei vaan molari pahoita mieltään?
Melkoinen velho teillä koutsina