Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
No juu. Kävinkin katsomassa noita rostereita niin aika vaatimattomia oli eli ihan hyvin on siis onnistunut. Pikkasen on pahimmat höyryt nyt laskeneet tänkin pelin jäljiltä niin juu, olen kyllä ihan 100% samaa mieltä. Ollaan kumminkin tossa "kyttäysetäisyyksillä" jopa kuuden sakkiin. Poikkeuksellisen tasainen on liiga tällä kaudella keskikastissa.Valmensi KalPan rosterin kahdesti runkosarjassa viidenneksi. Itse olen sitä mieltä, että se olisi idioottimaisuutta lähteä Miettistä potkimaan tässä vaiheessa kautta. Olen sen kannalla, että vaihtamalla pitäisi saada parempaa ja en näe yhtäkään valmentajaa, joka tuosta rosterista saisi yhtään enempää raavittua.
Miettisellä on kyllä paljon parannettavaa tuossa tunnepuolella, miten saisi paremmin joukkueen valmisteltua näitä vähemmän sytyttäviä joukkueita vastaan. Onhan tuo HIFKiä ja Tapparaa vastaankin nähty että halutessaan tämä joukkue pystyy mihin vaan. Silloin valmentaja+valmennusryhmä astuu kuvaan kun pitäs saada vähän sytyteltyä näihin muihinkin peleihin. Yhdessä toivon mukaan siellä setvitään tätä ongelmaa joukkueen kanssa.