Mieluummin hyppään kaivoon kuin luovun periaatteesta

  • 2 879
  • 28

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Myöhemmän elämäni johtavia periaatteita on ollut, ettei pidä olla liikaa periaatteita, joissa roikkua epätoivoisesti. Semmoinen voi käydä lopulta jopa hengen ja/tai rahapussin päälle ja kukapa sitä nyt köyhänä kuolemaan siksi, ettei esim. ruvennut panemaan kaverin muijaa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä on suhtautumisesi Karra Kuusiniemen retkeen Jyväskylään? Näin vanhan HoNsUn miehenä kyselen..


No niin. HonSuhan oli iivöl Kirin sellainen hyvyyttä tavoitteleva velipuoli. Jotenkin elin asian kanssa. Jotenkin. Mutta 2007 Simo Eerikäinen pelasi kuusi ottelua Kirissä. Yritän olla ajattelematta sitä.
 
K

Kiekkokatsoja

No eipä mikään kaivoonhyppyperiaate, mutta palstalle kirjoitusperiaate, on tämä kertomani.

Mun periaate on siten, että toiselle kirjoittajalle ei tule *ittuilla, paitsi.. Paitsi josko vastapuoli sen aloittaa. Taikka kirjoittaja aloittaa sen itseironialla. No näitä toistuvasti toisille/mulle *ittuilijoita on ollut noin 15, joille en enää kirjoita. Miksikä jonkun *ittuilevaa/paskaa oloa tulisi kenenkään ottaa huomioon?
Voihan se olla niinkin, että joku on joskus ymmärtänyt mun heiton *ittuilun aloittamisena. Taikka olen joskus ollut viikonlopun nestemäisessä liikuttuneessa tilassa, ja on pari tippaa läikkynyt. Mutta seuraavana päivänä olen tarkistanut, että mitä sitä tuli tehtyä. Toistaiseksi, ei muihin ole läikkynyt isommin, mutta muuta kuraa on toki löytynyt. Siis kirjoittamaani.

Toinen periaate. Asioista saa, ja tuleekin olla omaa mieltä. Ja joskus jyrkkää, ja vinoilevaakin, kunhan se kohdistuu asiaan. Ei muuta kuin löylyä, mutta asiallisesti. Ennen oli jopa eräs "puolue, tai ajatussuunta", siten että jokainen saa olla omanlaisensa. Ja omata mielipiteensä. Tuo ajatussuunta on tosin 2000 luvulla muuttunut siten, että vain yksi ajatusmalli on oikea. Onneksi ei kaikilla heistä. Tämäkin tapa on ok, ja jokainen tavallaan. Mutta jospa asiallisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös