Viime kaudella @RajatOn avasi hyvän ja tarpeellisen ketjun. Viime kaudella meillä oli myös @-TMA- ansiokkaasti vastaamassa meidän kannattajien tyhmimpiinkin kysymyksiin. Tällä kaudella @Rosvoroope on hypännyt noihin suuriin saappaisiin - toivottavasti jälki on yhtä hyvää nyt ihan omassa ketjussaan.
Aloitan pelin - sillä mulla kävi harvinaisen mielenkiintoinen tilanne tänään (04.12.2014) TPS-ÄSS -matsissa.
Olin tänään liikkeellä harvinaisen epäinhimmillisiin aikoihin ja päätin nauttia lounaan jo ennen puolta päivää McDonald'sissa. BicMac-ateria + TPS:n matsilippu 15EUR. OK, kyseisen lipun saa voucherina, joka sitten vaihdetaan joko TPS:n toimistolla tai hallin lipunmyynnissä varsinaiseksi matsilipuksi. Helvetinmoisen härdellin jälkeen mä kuitenkin ehdin hallille vasta, kun ensimmäistä erää oli pelattu jo ehkä puolet. Menin lipunmyyntiin, jossa mun voucherini vaihdettiin matsilipuksi. Voucheri on periaatteessa voimassa vain D-päätyyn. Lipunmyynnin tytsy kuitenkin ilmoitti, että D-katsomoissa on vapaita paikkoja vain alariveillä. Hän kysyi aivan oma-alotteisesti, että kelpaisiko mulle lippu yläkertaan. Ne ovat kuitenkin samanhintaisia. No totta helvetissä se kävi mulle paremmin kuin hyvin. Todennäköisesti olisin kuitenkin matsin seurannut jostain sieltä.
Noh, mä sain lipun E3-katsomoon. Kun lippu scannattiin, laite ilmoitti: "Lippu on jo käytetty". Ihmettelimme sitä hetken tämän lipun scannanneen järjestyksenvalvojan sekä lipun myyneen tytsyn kanssa. Se oli kuitenkin juuri äsken tulostettu, joten ei muuta kuin reppu olalle ja katsomoon. Olin kuitenkin sen verran myöhässä, että katselin ekan erän päädyn seisomapaikoilta.
Ekan erätauon lähestyessä loppuaan päätin mennä omalle paikalleni. Noh, tuolla paikallahan istui sitten eräs herrasmies. Ihmeteltiin siinä hetken aikaa, että mitä helvettiä. Meillä oli molemmilla käsissämme liput samaan otteluun, samalle päivämäärälle ja samalle paikalle. Eihän siinä kuitenkaan mitään ongelmaa tullut - onhan hallissa tyhjiä penkkejä. Mä menin ehkä joku kymmenen riviä ylemmäs ja katsoin matsin sieltä. Tämä kyseinen herrasmies kertoi mulle, että hänkin oli ostanut (/vaihtanut?) lippunsa vasta hallilla.
Suuri kysymys onkin: kuinka tämä on mahdollista? Kuinka nuo Lippupalvelun vehkeet toimivat siten, että on ylipäätänsäkin mahdollista myydä sama penkki kahteen kertaan? Siinähän on joku aivan selkeä järjestelmävirhe tai -bugi, joka kannattanee ottaa selvityksen alle ennen kuin halli myydään seuraavan kerran loppuun. Viimeistään silloin nimittäin asiasta tulee ongelma! Lippuni scannannut järkkärihän teki siinä virheen, että hän päästi mut sisälle halliin, vaikka selkeästi tuli ilmoitus: "Lippu on jo käytetty". Huomattavasti mielenkiintoisempaa on kuitenkin se, että kuinka tuon saman penkin myynti kahteen kertaan on ylipäätään mahdollista. Toivottavasti tämä otetaan selvityksen alle!
Paikka: E3 - R6 - 431 - lippu on tulostettu 2014-12-04 18:54:07
Tämä kyseinen penkki on siis myyty kahteen kertaan - jos näistä on jotain apua asian selvittelyssä.
Aloitan pelin - sillä mulla kävi harvinaisen mielenkiintoinen tilanne tänään (04.12.2014) TPS-ÄSS -matsissa.
Olin tänään liikkeellä harvinaisen epäinhimmillisiin aikoihin ja päätin nauttia lounaan jo ennen puolta päivää McDonald'sissa. BicMac-ateria + TPS:n matsilippu 15EUR. OK, kyseisen lipun saa voucherina, joka sitten vaihdetaan joko TPS:n toimistolla tai hallin lipunmyynnissä varsinaiseksi matsilipuksi. Helvetinmoisen härdellin jälkeen mä kuitenkin ehdin hallille vasta, kun ensimmäistä erää oli pelattu jo ehkä puolet. Menin lipunmyyntiin, jossa mun voucherini vaihdettiin matsilipuksi. Voucheri on periaatteessa voimassa vain D-päätyyn. Lipunmyynnin tytsy kuitenkin ilmoitti, että D-katsomoissa on vapaita paikkoja vain alariveillä. Hän kysyi aivan oma-alotteisesti, että kelpaisiko mulle lippu yläkertaan. Ne ovat kuitenkin samanhintaisia. No totta helvetissä se kävi mulle paremmin kuin hyvin. Todennäköisesti olisin kuitenkin matsin seurannut jostain sieltä.
Noh, mä sain lipun E3-katsomoon. Kun lippu scannattiin, laite ilmoitti: "Lippu on jo käytetty". Ihmettelimme sitä hetken tämän lipun scannanneen järjestyksenvalvojan sekä lipun myyneen tytsyn kanssa. Se oli kuitenkin juuri äsken tulostettu, joten ei muuta kuin reppu olalle ja katsomoon. Olin kuitenkin sen verran myöhässä, että katselin ekan erän päädyn seisomapaikoilta.
Ekan erätauon lähestyessä loppuaan päätin mennä omalle paikalleni. Noh, tuolla paikallahan istui sitten eräs herrasmies. Ihmeteltiin siinä hetken aikaa, että mitä helvettiä. Meillä oli molemmilla käsissämme liput samaan otteluun, samalle päivämäärälle ja samalle paikalle. Eihän siinä kuitenkaan mitään ongelmaa tullut - onhan hallissa tyhjiä penkkejä. Mä menin ehkä joku kymmenen riviä ylemmäs ja katsoin matsin sieltä. Tämä kyseinen herrasmies kertoi mulle, että hänkin oli ostanut (/vaihtanut?) lippunsa vasta hallilla.
Suuri kysymys onkin: kuinka tämä on mahdollista? Kuinka nuo Lippupalvelun vehkeet toimivat siten, että on ylipäätänsäkin mahdollista myydä sama penkki kahteen kertaan? Siinähän on joku aivan selkeä järjestelmävirhe tai -bugi, joka kannattanee ottaa selvityksen alle ennen kuin halli myydään seuraavan kerran loppuun. Viimeistään silloin nimittäin asiasta tulee ongelma! Lippuni scannannut järkkärihän teki siinä virheen, että hän päästi mut sisälle halliin, vaikka selkeästi tuli ilmoitus: "Lippu on jo käytetty". Huomattavasti mielenkiintoisempaa on kuitenkin se, että kuinka tuon saman penkin myynti kahteen kertaan on ylipäätään mahdollista. Toivottavasti tämä otetaan selvityksen alle!
Paikka: E3 - R6 - 431 - lippu on tulostettu 2014-12-04 18:54:07
Tämä kyseinen penkki on siis myyty kahteen kertaan - jos näistä on jotain apua asian selvittelyssä.