Leikin tietoisesti vaarallisilla vesillä ja jäin kiinni.Pistetty allekirjoitukseen.
Mitä vittua? Olen The Setämies enkä ikinään sylkisi loukkaavaa sanaa Anniinasta. Kaunis, söpö, fiksu ja ihku. Tunti turpaan tollasia mulkkuja. Mää tosin just ja just tiän mikä on twitter. En käytä.Twitterissä eräs aamu hieman säälin Anniina Valtosta. Setämiehet tosiaan tykkäävät hänestä ja sylkevät mitä sattuu palautetta.
Mitä vittua? Olen The Setämies enkä ikinään sylkisi loukkaavaa sanaa Anniinasta. Kaunis, söpö, fiksu ja ihku. Tunti turpaan tollasia mulkkuja. Mää tosin just ja just tiän mikä on twitter. En käytä.
Ahmathan ne hyökkäsivät aorttaan... Markus on loistava, aina olen arvostanut. Persien shaahi -juttu kandee ottaa himaan också. Markus Kajon Kettusen kirja on kirjahyllyni rakkaimpia teoksia.Markus Kajo. Jonnet ei tiedä, eikä muista, mutta aikoinaan tuli sellainen ohjelma kuin naurun paikka ja Kettunen, joita molempia Kajo juonsi ja tuon miellyttävämpää ihmistä televiisioon saa hakea. Eilen sattumoisin katsoin pitääkö olla huolissaan-ohjelmaa ja Kajo siellä vieraana, eikä tatsi ollut mihinkään kadonnut, vaikka vuodet kohdelleet miestä varsin kovakouraisesti.
En ole kuulovammainen, mutta molempien artikulaatio on aina miellyttänyt. Go Matti, Go Rosa!
Rosa Kettumäki on Selkeä puhuja 2020 - Kuuloliitto
Kuuloliitto on valinnut vuoden 2020 Selkeäksi puhujaksi toimittaja Rosa Kettumäen. Hänen puhetapansa on rauhallinen ja hän artikuloi selkeästi. Kuuloliitto haluaa Selkeän puhujan valinnalla korostaa hyvän puheviestinnän tärkeyttä. Suomessa on noin 800 000 henkilöä, joilla on jonkinasteinen...www.kuuloliitto.fi
Ylen Matti Rönkä on vuoden selkein puhuja
Röngän rauhallinen ja selkeä tyyli auttaa monia kuulovaikeuksista kärsiviä seuraamaan ajankohtaisia tapahtumia.yle.fi
Ei ole enää niitä jumppaohjelmien tiukkapukuisia naisia, ne ovat kaikki siirtyneet someen.
Niitä toki äänestäisin.
En jaksanut selata taaksepäin, mutta onko erikoistoimittaja Mika Tommola mainittu?
En jaksanut selata taaksepäin, mutta onko erikoistoimittaja Mika Tommola mainittu?
Aamen. Yhtä miellyttävä kun joku Kai Kunnas. Tulee mieleen se Kummelin suklaamonnin ja burman simpanssien omistaja.Toivottavasti ei. Mun mielestä ärsyttävimpiä hahmoja TV:ssä. Mutta makuasioitahan nämä...
Kyllä Anniina, Kepa, Mette, Elina ja Jenna on ainakin ihanaisia söpöliinejä vaikka lupaisivat sitä Trailer Park Boysista kuuluisaa Shit Blizzardia.Kaikki meteorologit on ihania sillon kun ne kertoo, että huomenna rikotaan helleraja.