Tähän liittyen pidän köllöttelystä, sekä sanasta että itse toiminnasta. Tai toimettomuudesta, miten vaan.
Köllöttely on kyllä hyvä sana. Myös pötköttely on mukavaa. Varsinkin Kummelin lanseeraama lause "himaan pötköttää" on mulla kovassa käytössä.
Tähän liittyen pidän köllöttelystä, sekä sanasta että itse toiminnasta. Tai toimettomuudesta, miten vaan.
"Pirkot selälleen, minä kyllä maksan!", huusi eräs ystäväni kerran kapakkaan astuessaan.Itse käytämme kavereiden kanssa naisista nimeä pirkko. "Onkohan siellä hyvännäkösiä pirkkoja?
Varsinkin Kummelin lanseeraama lause "himaan pötköttää" on mulla kovassa käytössä.
Tarkoittaako se, että on ihan bekkerellissä?Aiotko vetää viinaa ihan tööttipöö. Tuo on aina purrut!
"nyt siellä on niin paljon lunta että vitunkarvat lunta pensselöi"
Nevö Föget: Kalle Päätalo ynnä hänen äitinsä Priitta-Stiina Päätalo (o.s. Neulikko)
Blondiparkki, tilanteessa jossa esim. kauppojen parkkipaikalla ajetaan ensin aiotun ruudun yli siihen vielä edessä olevaan, jotta kauppareissun jälkeen pääsee lähtemään peruuttamatta pois.
Kuulostaa ainoastaan fiksulta ja käytännölliseltä, suorastaan nerokkaalta! Vai onko tässä käytännössä jokin ongelma jota en tajua?