Tähän sen verran, että mielestäni sukkien ja paidan päävärin tulee olla sama, muuten näyttää hölmöltä. Eli jos paidan pääväri on musta, niin myös sukkien pääväri pitäisi olla musta.Toivoisin myös, että selkänumero olisi punainen sekä pelisukat, niin kokonaisuus olisi paljon tasapainoisempi.
Minusta tämä Chlubnankin aikainen JYP asu on värien puolesta tasapainoisin, sukat ei silloin eikä nytkään näytä hölmöltä.Tähän sen verran, että mielestäni sukkien ja paidan päävärin tulee olla sama, muuten näyttää hölmöltä. Eli jos paidan pääväri on musta, niin myös sukkien pääväri pitäisi olla musta.
Nämä ovat niitä mielipide-eroja. Omaan silmään nuo punaiset sukat eivät toimi ja noissa peliasuissa oli muitakin seikkoja, jotka eivät minulle toimi.Minusta tämä Chlubnankin aikainen JYP asu on värien puolesta tasapainoisin, sukat ei silloin eikä nytkään näytä hölmöltä.
Tästä samaa mieltä. Lisäksi jos tätä traditionaalisuutta halutaan ajatella, punamustavalkoajan juurille paluu peliasujen osalta tarkoittaisi mustaa kotipaitaa, punaisia, housuja, mustia sukkia. Jos ei sinivalkoiseen aikaan haluta. Tuossa toteutuu vieläpä juuri se tasapainoisuus. Lisäksi myös tänä päivänä tuolla värijakaumalla erottuisi, aivan kuten tuolloinkin. Punaisille housuille täältä ääni, ehdottomasti.Tähän sen verran, että mielestäni sukkien ja paidan päävärin tulee olla sama, muuten näyttää hölmöltä. Eli jos paidan pääväri on musta, niin myös sukkien pääväri pitäisi olla musta.
Aika nostaa taas tätä ketjua, itse toivoisin räväkkää muutosta. Muutama vaihtoehto alla:Millasia muutoksia sitten toivoisitte? Itteekin tuo teema kiinnostaa ja muutama paita tullut hommattua.
Harmaat olis aika siistit. Kokeilis etes.Aika nostaa taas tätä ketjua, itse toivoisin räväkkää muutosta. Muutama vaihtoehto alla:
1) Paluu juurille ja JyP nimeksi, logoksi originaali ja pääväreinä sinivalkea. Paluu juurille, lopultakin.
2. Pysyminen nykyisissä väreissä, mutta kotipaitaan on saatava paljon enemmän kontrastia ja tämä tapahtuu helpoiten lisäämällä punaista ja vähentämällä valkoista väriä. Tyylikkäämpi kokonaisuus kuin nykyisin.
3. Jotain muuta, kuten esim. Ylempänä nähty amerikkalaisen graafikon luonnos, pidetään lähes nykyiset värit, mutta vaihdetaankin mustan pelipaidan väri harmaaseen ja lisänä punainen kontrasti. Helevetin tyylikkäät ja omaleimaiset asut.
Pisti silmään tuolta jyp-shopista tällainen pussilakanasetti.. mun mielestä tuossa olisi todella tyylikäs peliasu jypille.
jyphttps://www.jypshop.fi/product/523/jyp-pussilakanasetti
Hyi helvetti. :D Ihan kauhea tuo kuvio. Kunnon migreeniunet saa noissa.Pisti silmään tuolta jyp-shopista tällainen pussilakanasetti.. mun mielestä tuossa olisi todella tyylikäs peliasu jypille.
jyphttps://www.jypshop.fi/product/523/jyp-pussilakanasetti
Jos mahdollista, tuottaisitko version jossa musta korvattu täysin harmaalla, eli ei harmaata ja mustaa, vaan pelkkää hharmaata. Lisäksi jos vaihtaisit kotipaidassa valkean ja punaisen aluet päikseen, eli punainen on se isompi tehoste ja valkea vain raja.Toinen vähän tummemmalla harmaalla.
Edit: vieraspaita kaveriksi.
Äkkiä tuhrattuna tuossa. Itse asiassa tuo kotipaita on parempi, kun vaihtoi punaiset ja valkoiset.Jos mahdollista, tuottaisitko version jossa musta korvattu täysin harmaalla, eli ei harmaata ja mustaa, vaan pelkkää hharmaata. Lisäksi jos vaihtaisit kotipaidassa valkean ja punaisen aluet päikseen, eli punainen on se isompi tehoste ja valkea vain raja.
Vieraspaita näyttää noinkin ihan toimivalta.
Täysin samaa mieltä.Mielestäni markkinoinnin pitäisi nyt olla hereillä! Ensi vuonna JYP täyttää 100-vuotta ja olisi mahtavaa uusiutua ja uudistettaisiin logo niin että siinä olisi se vaakuna tai pohja mikä oli JYPHT logossa. Mutta selkeä musta pohja valkoisilla reunoilla jossa hurrikaanilogo sitten. Ja valkosissa paidoissa sitten reunat mustat (valkoinen väli) ja logonpohja musta ja hurrikaani punainen jne.
Vielä parempi olisi kun ottaisimme maakuntalintu ukkometson vaakunan sisään ja tuotaisiin JYP uudelle aikakaudelle.
Jokatapauksessa logo kaipaa nyt jonkinlaisen uuden herätyksen ja uuden aikakauden alkaneen.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
100-vuotta on sellaista herkkua että sen täytyy näkyä myös peliasussa ja varsinkin logossa!