Ville Valo ja Johnny Depp. Kauniita poikia, joilla molemmilla on kuitenkin se rähjäinen puoli.
Katselen tässä SVT:ltä Nobel-tilaisuutta, ja pohdin, mistä mun elämää suurempi man crush kuningasperheen miehiä kohtaan johtuu. Haluaisin näyttää Carl Philippiltä nyt ja Carl Gustavilta vanhempana. Huoh.
Eikös monissa homppelipareissa se toinen ole vähän pienempi? Ehkä niitä jotenkin viehättää se asetelma, tai en tiedä. En ole homppeli. No teoriassa nyt voisin jonkun äijän peräreikää rassata ja siitä ehkä kiksitkin saada, silmät kiinni vaikka naisen siinä kuvittelisi tai jotain, mutta kenenkään miehen pärstään en tunne sitten minkäänlaista vetoa. Hyi hitto ajatuskin.Ovat muuten kuitenkin aika lyhyitä tyyppejä, asia mitä telkkarissa ei huomaa.
Jon Hammia en ymmärrä, eihän sillä ole edes kaksinen kroppa. Pitt ei nuorena ollut mun makuuni komea, mutta 2000-luvulla siitä kuoriutui aika karismaattinen ukko ja rosoinen naamakin pääsi oikeuksiinsa.
Jon Hamm roolihahmossaan Don Draperina on seksisymbolin malliesimerkki...
Eli Damian Lewis toimii siis myös. Kuin kaksi marjaa. Ja Cory Schneider. Kolmas samaa lajia oleva marja.Josh Hommen karisma ja charmi toimii. Humalassa voisi luultavasti pistellä.
Niin minutkin.... ainiin, mä en oo hetero. Michael Alonille antaisin ja tekisin muutakin jos vain saisin. Mut se on hetero.Ryan Gosling saisi minut jos haluaisi.
Mark Wahlberg. Siinä on mies makuuni. Jos oisin vasuri, valuisin mahlaa. Nyt vain katson sitä kateellisena.
Tässä on nyt jo jotain vähän enemmän, kun käyt jo toista kertaa vuoden sisään hehkuttamassa Wahlbergia.Mark Wahlberg ja Dicaprio. Anytime you want.
No Liverpooliin nyt ei pääse ilman, että ulkomuoto on kuin suoraan maahisen perseestä. On se niin hirveä seura.Ihan eivät Liverpoolin Dirk Kuyt ja John Arne Riise sopineet tähän ketjuun.