Miehet - munakarvoilla vai ilman?

  • 25 754
  • 73

Miehet - munakarvoilla vai ilman?

  • Miehinen mies ajaa munakarvansa.

    Ääniä: 52 26,9%
  • Miehinen mies antaa munakarvojen kasvaa.

    Ääniä: 73 37,8%
  • Ihan sama!

    Ääniä: 68 35,2%

  • Äänestäjiä
    193

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On naisten pikkasen mukavempi varmaan ottaa kukko huuleen kun ei se pehko ole koko ajan suussa. No nämä ovat tietenkin makuasioita.
Tätä en nyt vaan tajua edelleenkään? Kasvaako osalla niitä karvoja siellä varressakin, vai onko niin moni vaan sellainen tuppimulkun omistaja, että karvat tulee vastaan samantien oitis?

En niiku tajuu.

Itselläni nuo karvat on sen verran siististi ojennuksessa kiharalla ja suht hyvin "ihoa myötäillen", etten usko niiden olevan suuremmin suuhoitamisen tiellä. Toki karvaisuuksia on moneen lähtöön.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On naisten pikkasen mukavempi varmaan ottaa kukko huuleen kun ei se pehko ole koko ajan suussa.
Humble Brag -ketjuunhan tämä pitäisi sanoa, ehkä pääsenkin sinne itsettäni. vaan siis jos muna on tosi lyhyt, niin karvajuuret tulee suuhun kihertelemään. Jos ei ole ihan lyhyt, niin ei tule.

Tässä on lopullinen vastaus. Ketju lukkoon.
 
Suosikkijoukkue
KK
Tätä en nyt vaan tajua edelleenkään? Kasvaako osalla niitä karvoja siellä varressakin, vai onko niin moni vaan sellainen tuppimulkun omistaja, että karvat tulee vastaan samantien oitis?
...
Kyllähän niitä tuntuu jotenkin vain sinne suunpieleen pääsevän. En tiedä teistä, mutta ainakin omat kumppanini ovat pyytäneet jopa joskus ajelemaan karvat pois, niin olisi mukavempi ottaa sitä kukkoa huuleen. Ja taitaa teidän kumppanit ottaa vaan nupin suuhun kun ei saa kukkoa syvemmälle? Kyllähän se välillä kurkkuun asti menee...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllähän tässä on sama juttu kuin naisten alapään ajelussa. Hygieenisuus ja mukavuus. On naisten pikkasen mukavempi varmaan ottaa kukko huuleen kun ei se pehko ole koko ajan suussa. No nämä ovat tietenkin makuasioita. Itse tykkään posliinista, molemmilla sukupuolilla.

Kuten naisten alapään ketjussakin jo todistettiin terveysalan asiantuntijoiden lausuntojen myötä, niin hygieenisyys ei parane karvoja ajamalla, päin vastoin. Eli karvaton on epähygieenisempi.

Mukavuus on tietysti henkilökohtaista, mutta ei miesten karvoitus estä millään lailla naista ottamasta suihin. Karvat eivät ole este myöskään sille, että nainen harrastaa "syväkurkkua" ja ottaa koko hoidon suuhunsa ns. kahvaa myöten. Tästä on omakohtaista kokemusta eli empiria tukee teoriaa varsin hyvin. Otti vielä toistekin, ja monen monta kertaa myöhemmin.

Saa sitä toki ajella jos lystää, mutta varsin moni naisvastaajakin on ollut sitä mieltä, että kyllä miehellä pitää munakarvat olla, joten vähemmistössä taitavat munakarvanhöylääjät olla.

En mene yhtä pitkälle kuin Käyttäjänimetön (jonka mielestä munakarvojen höylääminen on homojen hommia), mutta jos jossain uimahallin yleisessä saunassa istuu aikuinen mies ilman munakarvoja, niin kyllä minäkin melkeinpä oletan tämän yksittäisen henkilön edustavan seksuaalivähemmistöä tai sitten olevan jonkin sortin fetisisti, joka esittelee karvattomia kellejään saunan lauteilla.

Tiedetään, tämä olettamus on stereotyyppinen ja todennäköisesti täysin väärä, mutta minkäs sitä ensireaktioilleen voi. En kuitenkaan saa mitään primitiivireaktiota eli menen sinne saunaan joka tapauksessa, istui siellä kuka tahansa enkä välitä sen enempää kanssauroksien karvoista tai karvattomuudesta. Saunomaan ja uimaanhan sinne on tultu, ei toisten äijien palleja ihmettelemään.
 
Suosikkijoukkue
KK
...En mene yhtä pitkälle kuin Käyttäjänimetön (jonka mielestä munakarvojen höylääminen on homojen hommia), mutta jos jossain uimahallin yleisessä saunassa istuu aikuinen mies ilman munakarvoja, niin kyllä minäkin melkeinpä oletan tämän yksittäisen henkilön edustavan seksuaalivähemmistöä...
Tätä en kyllä ymmärrä. Toki ihmiset tekevät johtopäätöksiä vielä jopa tukkamailleista kuten pitkistä tukista (hipit), kaljuista (skinit/nazit) jne. No toivon mukaan sinäkin saat uutta tietoa täällä, että munakarvaton aikuinen mies ei ole seksuaalivähemmistö (homo) tai ainakaan itse munakarvattomana en itseäni sellaiseksi pysty millään luokittelemaan, en edes vitsillä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tokihan on otettava kantaa tällaiseen päivänpolttavaan keskustelunaiheeseen. Lähi-idän rauha saa nyt odottaa.

En ole ikinä nähnyt miestä, joka ajelisi alapäänsä. Tosin olen muutenkin konservatiivinen ja rajoittunut, mikä lienee tullut selväksi aktiivisimmille lukijoille. Käyn kuitenkin suht. säännöllisesti julkisin varoin ylläpidetyissä uimahalleissa, joissa pitäisi kaiketi olla mahdollisuus ns. normiotantaan tällaisessakin asiassa.

Omalla kohdallani ajatus pelkän alapään ajelusta kaatuu omaan naurettavuutensa, Luoja tms. (whatever, evoluutio se kait oikeasti on) on suonut minulle siinä määrin ekologista eristemateriaalia ympäri kehoa, että pelkästään sen yhden kohdan ajeleminen näyttäisi vähintäänkin arveluttavalta. Muistan, kun löysin kaupasta "Head and Shoulders" -shampoon ja ehdin jo hetken olla onnellinen, ennenkuin ymmärsin kyse olevan jostain ihme hilseestä.

Se kyllä pitää paikkansa, että pallikarvat ovat vaaleampia kuin muu setti.
 

Jeffrey

Jäsen
Kuten naisten alapään ketjussakin jo todistettiin terveysalan asiantuntijoiden lausuntojen myötä, niin hygieenisyys ei parane karvoja ajamalla, päin vastoin. Eli karvaton on epähygieenisempi.

Tämähän nyt on kiinni siitä mihin hygieenisyys -käsite ankkuroidaan. Minulle paremmaksi hygieniaksi riittää se, että kikuli hikoilee vähemmän. Eli se tuoksuu paremmalle. Ahkerana munien räplääjänä tämä vaikuttaa suoraan myös siihen miltä sormeni tuoksuu. Ei tartte tikulla munia räpliä.

Olen huomannut myös sekä kasvoilla, että kikulilla sen että karvoilla on tapana kuivattaa ihoa. Karvattomana kikulini on siis pehmeämpi, tuntuu ja voi paremmalle. Jolloin myös minulla itselläni on parempi olla.

Lisäksi omistan sellaisen meisselin joka juuri ja juuri mahtuu kaupan boksereihin ja farkkuihin. Yksikin lisä milli haaroissa johtaisi siihen, että joutuisin teettämään sekä alushousuni, että farkkuni. Lisäksi kulkiessani verkkareissa kylillä. Yksikään mummo ei säästyisi slaagilta.

Eikä siinä mitään hauskaa ole, että omistaa hevosen kullin. Neitsyyteni menetin 19 -vuotiaana. Ja vain sen takia, että vasta silloin löytyi nainen jonka sisään kikulini mahtui. Tuo nainen oli n. 50v tamma risteilyltä. Eikä se mitään herkkua ole sekää, että tyttöystävä ei voi antaa suuseksiä. Kerran kokeiltiin ja leuka meni sijoiltaan. Ja sen kerran kun yritin yhden illan hoidolta peppua saada, homma loppui siihen että nainen luuli minun tunkeneen nyrkkini hänen anukseensa. Tästä johtuen sain pikahäähön hänen asunnostaan ja perästä seurasi haaste käräjäoikeuteen pahoinpitelystä. Käräjillä naistuomarilta tippui peruukki päästä kun sanojeni vakuudeksi näytin salissa kikulini. Harmi vain, että tilanteesta hieman innostuin ja vartijatäti luuli sitä teleskooppi pampuksi.

Tästä tapauksesta lähtien olen ajellut kikulikarvojani vankilassa. Syinä aseen salakuljettaminen oikeuskäsittelyyn ja virkamiehen halventaminen. Ai miksi halventaminen? Noh rojuthan siitä rytkähti vartijatädin näpeille kun tämä yritti repiä teleskooppipamppua käsistäni.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Miesystävälläni kasvaa muhkeissa kiveksissään vaaleaa, pehmeää karvoitusta ylt´ympäriinsä ja se vähän etoo. Ei tee mieli kauheesti nuoleskella karvoja muutenkaan.

Ime joskus sitä munaa niin eivät ole niin muhkeat.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä meikäläinen tälläisenä gorillana ainakin näyttäisi aika naurettavalta jos alapäässä olisi posliini. Vähän tietysti tulee välillä siistittyä ihan saksilla, mutta sekin vaihtelevasti. Ja kyllähän se niinkin on että naisenkin mielipide pikkuisen vaikuttaa eli jos vielä jossain vaiheessa alan seurustelemaan ja toinen tykkää posliinista niin kyllä mä annan ajaa :)
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu että nuoremmille miehille tämä on ihan arkipäivää, ja vähän varttuneempi sukupolvi ei tällaiseen ole tottunut.

Erikseen sitten nämä paskamahaiset tosiäijjjjjät joiden mielestä jo hiusten värjäyskin on "homojen hommaa" ja omaan ulkonäköön ei panosteta pätkän vertaa.

Omissa piireissä ainakin alapään ajelu on enemmän sääntö kuin poikkeus.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuntuu että nuoremmille miehille tämä on ihan arkipäivää, ja vähän varttuneempi sukupolvi ei tällaiseen ole tottunut.

Erikseen sitten nämä paskamahaiset tosiäijjjjjät joiden mielestä jo hiusten värjäyskin on "homojen hommaa" ja omaan ulkonäköön ei panosteta pätkän vertaa.

Omissa piireissä ainakin alapään ajelu on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Se kuulostaa homojen hommalta, jos nuorempien miesten "piireissä" ajellaan säännönmukaisesti alapäitä.

Uskaltautuisin väittämään, että ei varmasti ole nuoremmille miehille mitään arkipäivää ajella munansa paljaiksi. Tutkimustietoa ei ole sen enempää, mutta uimahallien, saunaporukoiden yms. antaman empiirisen otannan perusteella väittäisin, että valtaosalla miehistä (oli ikä mikä hyvänsä) on munakarvat visusti tallella. Voi tietysti olla, etten vain ole törmännyt näihin piireihin, joissa karvattomat nuorukaiset ajelevat alapäitään, mutta en ole moisista piireistä niin innostunut muutenkaan.

Niin naisten kuin miesten kohdalla hiusten värjääminen on monesti turhaa ja antaa typerän vaikutelman. Olen aina ihmetellyt, miksi tummahiuksinen haluaa väkisin blondiksi ja blondi väkisin joksikin muuksi, ja kumpikin kärsii jostain ulkonäkökompleksista kuten niin monet naiset yleensäkin. Ei se yleensä vaihtamalla parane, ja miesten kohdalla vielä vähemmän, eli en yhtään ihmettele, jos miesten hiustenvärjäystä pidetään "homojen hommana".

Sen nyt vielä ymmärtää, jos joku värjää harmaita karvoja turhamaisuuttaan koska ei hyväksy omaa ikääntymistään, mutta jos nuorempi mies värjää hiuksiaan alvariinsa ja ylipäätään keskittyy koko ajan itsensä puunaamiseen, ehostamiseen ja laittamiseen, niin se antaa vain ulkokultaisen, pinnallisen ja itsekeskeisen vaikutelman (mikä luultavasti pitääkin paikkansa).

Vaikutelma ei ole välttämättä homoseksuaalinen eikä siis "homojen hommaa", mutta monesti lopputulos muistuttaa jotain Henry Saarta, Fabiota tai liikemies Peter Nygårdia (kuvassa). Hiukset on värjätty blondiksi, iholla kimaltaa tekorusketus ja kaulalla on kultaketju.

Ehkä lievää kärjistystä, mutta yhtä lailla olisi kärjistystä olettaa, että jos ei värjäile hiuksiaan ja puunaa ja puuteroi itseään on heti "paskamahainen tosiäijä", joka ei panosta mitenkään ulkonäköönsä.
 

scholl

Jäsen
En ole koskaan ajanut, mutta kerran olen herännyt niin että joku nainen oli ne ajanut. Olin ihan käsittämättömän seis vielä silloin, kun heräsin. Onnistuin astumaan partakoneenkin päälle niin että jalasta alkoi tulla kunnolla verta ja kaikkea muutakin outoa tapahtui. En meinannut mm. osaa pukeutua silloin ja olisi pitänyt päästä hytistäni ja koko laivasta maihin. Se oli muuten aika vittumaista ne seuraavat ajat kun kutisi niin sikana, koska oli karvat veke tai max sänki.

Outo ketju, luulin, ettei tuota karvattomuutta ole muille tapahtunut. Tosin jurrisuushan on Suomessa yleistä, joten mitä vain voi käydä.
 

scholl

Jäsen
Olen aina ihmetellyt, miksi tummahiuksinen haluaa väkisin blondiksi ja blondi väkisin joksikin muuksi, ja kumpikin kärsii jostain ulkonäkökompleksista kuten niin monet naiset yleensäkin. Ei se yleensä vaihtamalla parane, ja miesten kohdalla vielä vähemmän, eli en yhtään ihmettele, jos miesten hiustenvärjäystä pidetään "homojen hommana".

Ainoa syy, minkä voin ymmärtää on se, että joku värjää tummiksi, jos ei halua tulla neekereiden kusettamaksi Välimeren maissa. Paikalliset ja pakolaiset ovat siellä usein rasisteja ja jos on vaaleat hiukset, joutuu helposti rikosyrityksen kohteeksi. Toistepäin se menee sitten niin että jos jollain on ruskeat hiukset niin se kokee usein alemmuuskompleksia siitä, että jollain on siniset silmät ja vaaleat hiukset ja alkaa värjäämään siinä toivossa, että saisi parempaa palvelua esim. baarissa tai ravintolassa. Homojen hommaa se on silti naisilla ja miehillä. Se on muuten kumma, että naisten spedeilyjä ei pidetä niin usein homojen hommina kuin miesten spedeilyt. Sanoin esim. yhdelle naiselle tällä viikolla yksi yö, että hänen iPhone on homojen puhelin. Sanoi, että hän arvasi, että sanon niin mutta työnantaja oli ns. pakottanut ottamaan sen puhelimen. Eli siis kyllä naisetkin myöntää homoilun, jos se oikein sanotaan.
 

scholl

Jäsen
Pahinta homoilua on kuitenkin ne polviin menevät shortsit, millä teinihomot pyörii uimastadikalla. Ne eivät ota niitä pois edes kun käyvät suihkussa tai saunassa, koska pelkäävät, että paljastuu se, että niillä ottaa eteen miesten läheisyydessä. Jos mulla olisi sellainen poika, joka ei uimahousuissa liikkuisi niin se lentäisi kuin leppäkeihäs ulos koko jätkä. Siis en ole lapsia hankkimassa, mutta annan yleisen kasvatusvinkin. Vaikka homoilu olisi kuinka trendikästä niin he homoshortsit eivät ole. Tosin Ranskassahan on kuulemma niin että urheiluhalleissa ne paikalliset homot käy suihkussa kalsareissa, kun jälleen sama juttu, etteivät uskalla ottaa homouden paljastumisen riskiä. Faijahan sanoi jo varmaan parikymmentä vuotta sitten, että ruotsalainen mies ei muniaan näytä ja sekin liittyy tähän, sillä ne istuu saunassa jossain pyyhkeen sisällä kuin mitkäkin pelkurit.

Mutta tosiaan on karvat tai ei niin siihen asti, kun ei ole niitä polveen meneviä "uimashortseja", joita ghettohomoilla on niin kaikki on vielä suht ok.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Ainoa syy, minkä voin ymmärtää on se, että joku värjää tummiksi, jos ei halua tulla neekereiden kusettamaksi Välimeren maissa. Paikalliset ja pakolaiset ovat siellä usein rasisteja ja jos on vaaleat hiukset, joutuu helposti rikosyrityksen kohteeksi. Toistepäin se menee sitten niin että jos jollain on ruskeat hiukset niin se kokee usein alemmuuskompleksia siitä, että jollain on siniset silmät ja vaaleat hiukset ja alkaa värjäämään siinä toivossa, että saisi parempaa palvelua esim. baarissa tai ravintolassa. Homojen hommaa se on silti naisilla ja miehillä. Se on muuten kumma, että naisten spedeilyjä ei pidetä niin usein homojen hommina kuin miesten spedeilyt. Sanoin esim. yhdelle naiselle tällä viikolla yksi yö, että hänen iPhone on homojen puhelin. Sanoi, että hän arvasi, että sanon niin mutta työnantaja oli ns. pakottanut ottamaan sen puhelimen. Eli siis kyllä naisetkin myöntää homoilun, jos se oikein sanotaan.

Aarno Laitisella oli mielenkiintoinen tuohon aiheeseen liittyvä kolumni Iltalehdessä elokuussa: http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2012/08/12/elamaa-neekerina/
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllä meikäläinen tälläisenä gorillana ainakin näyttäisi aika naurettavalta jos alapäässä olisi posliini. Vähän tietysti tulee välillä siistittyä ihan saksilla, mutta sekin vaihtelevasti. Ja kyllähän se niinkin on että naisenkin mielipide pikkuisen vaikuttaa eli jos vielä jossain vaiheessa alan seurustelemaan ja toinen tykkää posliinista niin kyllä mä annan ajaa :)

Minullakin karvoitusta on kohtalaisesti navanseutuvilta jalkateriin saakka, joten posliiniksi ajeltuna olisin kovin huvittava tapaus - toki olen sitä muutenkin, mutta se on toinen tarina se. Tosin en ole jaksanut aikoihin edes siistiä itseäni siltä suunnalta kehoa mutta jos nyt kohteliaasti pyydettäisi ja toivottaisi, että hiukan siistisin itseäni niin toki voisin sen tehdä, olettamuksenani tässä tapauksessa on kuitenkin se, että kumppani myös hiukan itseään siistii eikä siistimättömällä viidakolla ole liikenteessä.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itsehän olen muutaman kerran ajellut ihan karvattomaksi koko alueen, mutta naisten keskuudessa se ei koskaan ole saanut riemunkiljahduksia aikaan, vaan päinvastoin.
Nyt en ole pitkään aikaan ajanut kokonaan pois, vähän vain siistinyt, kun tuppaa joskus kasvamaan niin järjetöntä vauhtia.
Minä en ole koskaan ajatellut, että sortsit/uikkarit päällä suihkussa tai saunassa olevat olisivat pakoputken rassaajia, mutta onhan tuokin tietysti mahdollista.
Ei se homouskaan varmaan varmaan nosta pippeliä pystyyn uimahallissa, kun näkee paljon alastomia miehiä ympärillä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei se homouskaan varmaan varmaan nosta pippeliä pystyyn uimahallissa, kun näkee paljon alastomia miehiä ympärillä.

Tätä asiaa voidaan pohdiskella siltäkin näkökulmalta katsellen, että nouseeko esim. sinulla muna pystyyn jokaisen alastoman naisen kohdalla. Tuskin nousee, tai minulla ei ainakaan nouse, joten en usko, että pelkästään se riittää homollekaan stondista saamaan aikaan kun lähistöllä on paljon miehiä. Siihen tarvitaan kuitenkin juuri se oikealla tavalla kiihottava mies ja tokkopa siltikään erektio hypähtää ilmoille julkitiloissa. Tai mistä minä muista tiedän mutta en minä tuolla stondis päällä kävele kun näen kiehtovia ihmisiä, siis sellaisia joiden kanssa voisin kuvitella tekeväni jotain muuta kuin jutella säästä.

Ainahan tietenkin on poikkeaviakin henkilöitä mutta mitä minä homoja olen tuntenut niin eivät he stondis päällä yleisissä saunoissa ole vaikka alasti siellä olisivatkin ja alastomia miehiä katselisivat.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tätä asiaa voidaan pohdiskella siltäkin näkökulmalta katsellen, että nouseeko esim. sinulla muna pystyyn jokaisen alastoman naisen kohdalla.

Niin, tässähän se pähkinänkuoressa on. Ihmeellisiä kuvitelmia vain esiintyy homoseksuaalisuudesta. Samalla tavalla varmasti seksuaalisuus ja kiihottuminen ilmenee kuin heteroilla.
Minulla on useita homoja/bi-seksuaaleja kavereina eikä heistä kukaan ole minua alkanut saunassa hiplaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla on useita homoja/bi-seksuaaleja kavereina eikä heistä kukaan ole minua alkanut saunassa hiplaamaan.
No jo on "kavereita". Minä ainakin vähintäänkin mieleni pahoittaisin jos ei joku homoksi tietämäni kaverini yrittäisi hiplata minua saunassa! Niinkö kuvottava muka olisin.

Heti jos alkaisi hiplata, niin nanosekunnin nopeudella vetäisisin kaveriani turpiin. En kovin lujaa, on sentään kaverini, mutta kuitenkin.

Minulla ei tosin ole yhtään kiintiöhomokaveria. Tamagotchikin on jäänyt hankkimatta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No jo on "kavereita". Minä ainakin vähintäänkin mieleni pahoittaisin jos ei joku homoksi tietämäni kaverini yrittäisi hiplata minua saunassa! Niinkö kuvottava muka olisin.

Olisihan se kieltämättä aikamoista, jos nämä kyseiset kaverit olisivat pakaroissa kiinni, kun mennään vähän saunomaan. Jösses.
Tosin on mulla yksi kaveri, joka kännissä totesi, että panettaa niin paljon, että voisi panna minua. Ei tullut kauppoja ja tämä kaveri on kaiken lisäksi tietääkseni hetero.


Minulla ei tosin ole yhtään kiintiöhomokaveria. Tamagotchikin on jäänyt hankkimatta.

Minulla oli Tamagotchi. Tosin en itse sitä ostanut vaan löysin moisen laitteen yläasteen käytävältä.
Mutta nyt riittää paskan jauhaminen ja voidaan siirtyä takaisin karvoituksiin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ihan mielenkiintoista huomata, kuinka konservatiiveina pitämäni palstalaiset suhtautuvat tähänkin aihepiiriin odotetun ennakkoluuloisesti. Ja kaikeista hipein on pro karva, ei mikään yllätys sekään! (hymiö)

Itsellenihän on aivan yksi hailee, miten jokainen pöheikköään saksii tai jättää saksimatta. Ei liene olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa esteettistä näkemystä tästä asiasta. Ja toivottavasti se kumppanin mielipide (olipa se sitten tyttö tahi poika) merkitsee enemmän kuin äänestys jääkiekkopalstalla, vaikka ei sitä kumppaniakaan tietenkään joka asiassa tarvitse miellyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös