Miehet - munakarvoilla vai ilman?

  • 25 753
  • 73

Miehet - munakarvoilla vai ilman?

  • Miehinen mies ajaa munakarvansa.

    Ääniä: 52 26,9%
  • Miehinen mies antaa munakarvojen kasvaa.

    Ääniä: 73 37,8%
  • Ihan sama!

    Ääniä: 68 35,2%

  • Äänestäjiä
    193

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihan mielellään luen toki tuollaisia kokemuksia, avartaa näkemyksiä. Itsestäni ei varmasti tuohon hommaan olisi, vaikka aika avarakatseinen olenkin. Jos olisi ihan pakko valita, niin kyllä se olisi toinen karvaturpa joka meikäläisen sladdia imailisi.

Ehkä vaan olen rajoittunut!

Sanotaanko, että jos oikea tilaisuus tulisi ja juuri oikea henkilö niin voisin tässäkin iässä ja tällä hetkellä ottaa myös mieheltä suihin mutta näitä oikeita henkilöitä on todella vähän. Ikävä kyllä sinä et kuulu niihin oikeisiin henkilöihin! Oliko suuren suuri pettymys!

***

Mutta tähän mennessä ketjuun on ilmeisesti kirjoittanut yksi ainoa nainen, olisi erinomaisen mielenkiintoista lukea muidenkin palstan naispuolisten henkilöiden kommentteja. Siis pitääkö miehen olla karvaton vai karvallinen ja miksi?

Kiitokset muuten Rouva Veelle hienosta esiintulosta!

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei todellakaan ole pettymys. Voin sanoa. Mitenkään sinua väheksymättä arvon vlad! Suhtautumiseni sinuun on puhtaan platoninen, kuin hobiteilla konsanaan.

Korostan siis, että en ole innostunut ajatuksesta, että mies ottaisi minulta suihin ja vielä vähemmän olen innostunut lurputtamaan toisen uroksen kullia.

Pysyn noissa pillunnuolemisissa jatkossakin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ilman, viimeiset 16 vuotta.

Tuskin naisen tekemää spontaania anuksen nuolemistakaan olisi tapahtunut ilman ajeltua peräaukkoa. Muutaman kotirouvan imettyä itseäni ja kehuttua kuinka siisti ja hyvätuoksuinen kulli minulla onkaan, tiedän tehneeni oikeat päätökset.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai sitä täytynee naisena valottaa omia mieltymyksiäni. Tuonne pimpero-ketjuun ei ollut niinkään mielenkiintoa, mut tähän kyllä.

Ei missään tapauksessa karvatonta! Tulee joku lapsi mieleen.Toisaalta ei missään tapauksessa kauhean karvaista. Siisti karvoituksellinen. Olen niin kamala ihminen, että en voi alkaa seukkaamaan kenenkään sellaisen kanssa, jolla on esim. apinanselkä ja -rinta, enkä voi sietää minkäänlaisia pulisonkeja. Jep, typerä akka oon.

Miesystävälläni kasvaa muhkeissa kiveksissään vaaleaa, pehmeää karvoitusta ylt´ympäriinsä ja se vähän etoo. Ei tee mieli kauheesti nuoleskella karvoja muutenkaan. Mut "saunapuhtaana" toimii ja jos kalun ympärillä on runsasta karvoitusta painan sitä pensaikkoa alaspäin,levitellen kohtaa, jota nuolen, niin auttaa asiaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Noitarummulle 10 pistettä! Hyvä viesti, erittäin asiallinen ja informatiivinen ollen samanaikaisesti myös sopivan kepeä. Ottakaa muijat oppia. Ja kuten epäilinkin, kassikarvat eivät liene kovin kiihottava asia.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Noitarummulle 10 pistettä! Hyvä viesti, erittäin asiallinen ja informatiivinen ollen samanaikaisesti myös sopivan kepeä. Ottakaa muijat oppia. Ja kuten epäilinkin, kassikarvat eivät liene kovin kiihottava asia.

No ei mikään ihme ettei kassikarvat kiihota, onhan se oikeasti aika koomisen näköinen. Jos suhteuttaa että pää olisi kuin kassit, niin pistävän kaljusta päästä kasvaisi harvakseltaan pystyssä olevia puolimetrisiä kikkuraisia jouhia. Siinä voi miettiä, että onko se nyt siten kivan näkönen.

Mutta myös Noitarummulle 10 pistettä! Vihdoin hiukan naisnäkökulmaa ja kivasti avauduttu. Ei taida noi muut naiset uskaltaa (köh koh ja silmänisku).
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vastasin ihan sama. Järkeä saa ja pitää käyttää. Kaikki pois ei oikein ole hyvä, joten vähän siltä välillä. Maltillisesti siistitty toiminee varmaan ihan hyvin. Ei ole viime aikoina paljoa ollut väliä, surullista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mutta myös Noitarummulle 10 pistettä! Vihdoin hiukan naisnäkökulmaa ja kivasti avauduttu. Ei taida noi muut naiset uskaltaa (köh koh ja silmänisku).

Kyllähän Rouva Vee on tuonut oman oivallisen näkemyksensä tähän keskusteluun, joten ainakin kaksi naista on uskaltautunut kommentoimeen miesten karvoitusta.

Huomasin vaan, että minä en ainakaan Noitarummun ihanne miehiin kuuluisi karvoitukseni puolesta, josko muutenkaan, kun selässä(kin) niitä karvoja kasvaa enemmän kuin puolensataa. Mutta toisaalta niin kauan kuin ne eivät minua haittaa tai ketään muutakaan minulle tärkeää ihmistä, antaa niiden kasvaa ja rehottaa. Toki jos minulle esitetään ystävällinen pyyntö, että ajaisitko ne selkäkarvat pois, niin voisinpa jopa noudattaa pyyntöä, mutta toki sillä edellytyksellä että kumppanini myös itse siistii ja huolehtii itsestään. Sama pätee munakarvoihin ynnä karvoitukseen kivespusseissa.

Toisinaan minua raivostuttaa tämä karvojen kasvu, jos parran ajaminen sieppaa mutta minkäs sille mahtaa - säännöllisesti sekin on ajettava, koska toisaalta inhoan partaakin, joten minun on vaikea kuvitella, että kasvattaisin itselleni pitkän risuparran. No jos jotain positiivista hakee niin en kuitenkaan "karvakäsille" vedä vertoja, onneksi!

vlad.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Miesystävälläni kasvaa muhkeissa kiveksissään vaaleaa, pehmeää karvoitusta ylt´ympäriinsä ja se vähän etoo. Ei tee mieli kauheesti nuoleskella karvoja muutenkaan. Mut "saunapuhtaana" toimii ja jos kalun ympärillä on runsasta karvoitusta painan sitä pensaikkoa alaspäin,levitellen kohtaa, jota nuolen, niin auttaa asiaa.

Tuskinpa miesystäväsi pahastuu, jos pyydät häntä siistimään pussinsa karvattomaksi? Onnistuu ihan tavallisella partahöylällä eikä näytä eikä vaikuta mitenkään lapsenomaiselta (eikä vaadi aikaa sen enempää kuin naaman ajelukaan) - kerta viikossa riittää mainiosti.
Lisäksi, muuta genitaalialueen karvoitusta voi lyhentää/siistiä helposti mieltymysten mukaan vaikka jollain hiustenleikkurilla/partakoneella, jossa on eri pituuksille "rajaajia".

Näin meillä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei taida noi muut naiset uskaltaa (köh koh ja silmänisku).

Olen muistaakseni joskus johonkin tällaiseen vastannutkin, mutta yleisön pyynnöstä kommentoidaan sitten, että posliini on ehdoton turn off. Hyvin varovaisesti saa siistiä, mutta sekään ei välttämättä ole tarpeen. Ja sama koskee muitakin karvoja, mm. rinta- ja kainalokarvojen ajelu on kielletty.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen muistaakseni joskus johonkin tällaiseen vastannutkin, mutta yleisön pyynnöstä kommentoidaan sitten, että posliini on ehdoton turn off. Hyvin varovaisesti saa siistiä, mutta sekään ei välttämättä ole tarpeen. Ja sama koskee muitakin karvoja, mm. rinta- ja kainalokarvojen ajelu on kielletty.
No niin. Tulihan sieltä oikea vastaus naiselta. Tämän myötä voisikin laittaa ketjun lukkoon.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Istuskelin tuossa saunassa ja katselin itseäni - en kuitenkaan sillä silmällä vaikka viestistä voi sen kuvan saadakin. Ajattelinpa vaan siinä katsellessani, että voinko vaatia jotakuta ottamaan itseltäni suihin jos karvoituksen vuoksi en siihen itsekään pystyisi. Onko siis oikein vaatia toiselta sellaista, etenkään jos tällä toisella ei suurta intoa ole siihen, mitä itsekään en pystyisi tekemään, koska karvoitus on sitä luokkaa, että tulee luotaantyöntävä tuntu väkisinkin?

Siinä karvoitusta tiiraillessani ajatukseni lennähtivät valonnopeudella eteenpäin ja aattelin, jotta kuinkahan moni mies sitä omaa kaluaan katsellessaan miettii, jotta onnistuisiko se suihinotto itseltä? Ior Bockilta se mitä ilmeisimmin onnistui mutta vladilta se ei ole onnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta. Ja nyt saa jäädä yrityksetkin väliin kun rautakankea on vaikea taivuttaa ja vieläpä mahaakin on sen verta edessä jottei kunnolla alas näe. Toisaalta Ior Bockilta onnistui moni muukin asia mikä minulta on jäänyt yrittämättä. Kuten tunnettua Ior Bock nautti päivittäin annoksen omaa spermaansa, josta voinen siirtyä aatokseen, jotta onko oikein vaatia kumppania ottamaan lasti suuhunsa jollei itse edes siihen kykenisi? Toki jos kumppani ehdottomasti haluaa niin mikäs siinä, mutta muuten, missä menevät ne rajat joiden rajoissa kumppanilta voi asioita pyytää ja mitä taasen ei ole soveliasta pyytää? Olisihan se suuri spermakeskustelukin paikallaan Ior Bockin hengessä mutta jätetään toiseen kertaan.

Siinä sitten saunasta poistuessani tuumailin jottei minusta taida olla samaan mihin Bockin Iorista, ei vaikka unissani olen ties millaisia fantasioita toteuttanut itseltään suihinotosta lähtien. Kummia ne unet!

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ylipäätään toiselta vaatiminen on mielestäni asia, joka ei oikein toimi. Toki asioista pitää voida puhua ja neuvotella ja kysyä. Silti, jos jotakuta joku asia kuvottaa siinä määrin tai ei tunnu mieluisalta, niin mitä asialle voi tehdä?

Omakohtaisesti en ainakaan ole vaatimassa mitään. Kuten todettua, pillukarvat ei minua haittaa ja voin römpsää nuolla josta niitä löytyy, näin ollen minun tulee kelvata karvoineni myös. Vaateista en rupea itseäni sheivailemaan, kun ajatuskin puistattaa. Jos jonkun täytyy vaatia, niin voidaan miettiä, ollaankohan edes ihan samoilla aaltopituuksilla?

Jotkut ihmiset ei vaan tykkää ottaa suihin, tai että heitä vedetään kakkoseen, tai mitä lie. Minkäs sillekään voi. Karvakammo on kuitenkin mielestäni jotenkin todella irrationaalista ja nykyhetken trendien kautta opittua. Ne nyt kuitenkin on mitä luonnollisin osa ihmiskehoa ollut iät ja ajat. Tuntuu hyvältä silitellä!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ylipäätään toiselta vaatiminen on mielestäni asia, joka ei oikein toimi. Toki asioista pitää voida puhua ja neuvotella ja kysyä. Silti, jos jotakuta joku asia kuvottaa siinä määrin tai ei tunnu mieluisalta, niin mitä asialle voi tehdä?

Omakohtaisesti en ainakaan ole vaatimassa mitään.

Täsmennetään jottei synny väärinkäsityksiä, mutta minä en myöskään vaadi tai ole koskaan vaatinut kumppaneiltani mitään. Asioista voidaan keskustella mutta jos kumppanini ei esim. halua ottaa suihin, se sopii minulle oikein hyvin. Kunnioitan hänen päätöstä ja niin tulee tehdäkin.

Toisaalta olen myös miettinyt asiaa juuri siitä lähtökohdasta, että jos jokin asia tuntuu minusta inhottavalta, onko oikein pyytää (vaatia on ehkäpä väärä sana) kumppaniakaan tekemään sitä, esim. ottamaan lastia suuhun, jos häneltä ei ole tullut suoranaista aloitetta siihen.

Karvoituksen suhteen olen ehkäpä nykyään hiukan niuho, koska toivon, että nainen edes hiukan siistii alapäätäntäsä (ja ajaa kainalokarvat) mutta vastaavasti, jos kumppanini toivoisi minun siistivän munakarvoitustanini, niin suostuisin siihen epäilemättä jos toive esitettäisi hyvässä hengessä ja asiallisesti, jos siitä keskusteltaisi. Tämä yksintein juuri siksi, koska itsekin toivon kumppanini siistivän itseään edes hiukan. Hoitamaton karvapehko on kyllä kaiken kiihotuksen lopettaja, ainakin minun kohdalla. Kerta sellaista riitti, toistamiseen en sellaiseen koske - ainakaan suullani.

vlad.
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei taida noi muut naiset uskaltaa (köh koh ja silmänisku).

Yleisön pyynnöstä vähän lisää naisnäkökulmaa. Minun näkemykseni ei kyllä juurikaan poikkea edellä mainituista. Eli ehdottomasti täytyy munakarvat miehellä olla! Minua ei karvat häritse mitenkään suuseksiä antaessa. Pallejakaan imiessä ei karvat haittaa, oikeastaan paljon inhottavammalta imiessä tuntuu se, jos siellä kasvaa sänki. Ja kuten TQoFE sanoi sama koskee muutakin karvoitusta, ei ole tarpeen ajella. Kyllä miehisellä miehellä karvat täytyy olla!
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mää niin tykkään näistä Jatkoajan naisista. Ja ne tykkäis musta. Tosin olen varattu naiselle, joka kutsuu mua Korillaksi. =D
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Miesystävälläni kasvaa muhkeissa kiveksissään vaaleaa, pehmeää karvoitusta ylt´ympäriinsä ja se vähän etoo.

Mitvit? Voiko karvoitusta olla noilla seuduilla vaaleata? Aina kun olen miesten kulkusia kyylännyt niin kaikilla on ollut tummanruskeat.

Minulla on täysin hoitamaton puutarha mutta onneksi karvojen kasvuvauhti/määrä ei ole huimaava. Minusta se näyttää ihan hyvältä, tosin Haavisto, Toivola tai Loman osaisi sanoa miten asia oikeasti on. Joskus 5-6 luokalla ajelin muistaakseni häpeissäni ensimmäisiä jouhia pois.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllähän tulee siistittyä karvoitusta ja naiseni tästä myös pitää. Jotenkin on helpompi itselläkin olla. Henkilökohtaisia jutskiahan nämä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitvit? Voiko karvoitusta olla noilla seuduilla vaaleata? Aina kun olen miesten kulkusia kyylännyt niin kaikilla on ollut tummanruskeat.

Siis eiköhän karvoituksen väri miehillä ja naisilla määrity oman perimän ja pigmentin mukaan. Että häpykarvojen pitäisi olla kaikilla miehillä tummanruskeat...? Oliko tää nyt jokin tsoukki ja menin helppoon...?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Homojen hommia nuo munakarvahöyläämiset. Sellaisten lippalakkimoukkien, itsetunnottomien, vässyköiden hinttailuja.

En tarkoittanut Vanha Leniä mutta te muut. Te juuri.
 
Suosikkijoukkue
KK
Kyllähän tässä on sama juttu kuin naisten alapään ajelussa. Hygieenisuus ja mukavuus. On naisten pikkasen mukavempi varmaan ottaa kukko huuleen kun ei se pehko ole koko ajan suussa. No nämä ovat tietenkin makuasioita. Itse tykkään posliinista, molemmilla sukupuolilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös