91-92 Petteri Kanerva oli kapteeni eli enää puuttuu kaudet 89-90 ja 90-91. Kanerva vai Långbacka? @Espoon Siniset tuosta samasta julkaisusta pitäisi kaiken järjen mukaan löytyä kauden 89-90 kapteeni, eikö?
91-92 Petteri Kanerva oli kapteeni eli enää puuttuu kaudet 89-90 ja 90-91. Kanerva vai Långbacka? @Espoon Siniset tuosta samasta julkaisusta pitäisi kaiken järjen mukaan löytyä kauden 89-90 kapteeni, eikö?
Pakko tunnustaa tietämättömyyteni mutta minkälaisen uran nämä kaksi pelaajaa tekivät Espoossa tai muualla?1984-85 Raimo Manninen
1985-87 Pekka Kelkka
Pakko tunnustaa tietämättömyyteni mutta minkälaisen uran nämä kaksi pelaajaa tekivät Espoossa tai muualla?
Keijo Koivunenhan on muuten Karon ja Petron faija.Löysin kotoani kausijulkaisun kaudelle 90-91, josta löytyi tietoa kapteeneista ja muustakin.
Kiva olisi kuulla, että miltä peli näyttää.Noel Pietilä saanut eilen pelata Jukureiden paidassa. On myös tänään HIFKiä vastaan pelaamassa Jukuripaidassa.
Kyllä tuo liike on liigatasollakin vieläkin aivan huikean näköistä. Nopealla vilkaisulla ja arvioinnilla mitä tuota matsia katsoin niin kyllä tuo menisi meidän pakistoon aloittaviin.Kiva olisi kuulla, että miltä peli näyttää.
Mestiksessä liike oli kunnossa, mutta oman maalin edessä lapanen, eikä minkäänlaista laukausta.
Mulla jotenkin ei oo Pietilää ikävä. Joo ei varmaan olisi huono, mutta hänen tyylisiä pakkeja on meillä useampi. Mä ennemmin haluaisin ”Tammisen” jengiin. Pakin jonka voi heittää jäälle niin että ei pelota ja antaa aina kaiken jäällä. Ei se taitavin jätkä ja pisteitä ei tartte odottaa, mutta joka kerta kaikki jää jäälle ja maalin edessä on vaan makuupaikkoja. Eihän Tammisella itsellä varmaan Liigaan olisi riittänyt, nyt skulaa Puolassa. Meillä kun noita puolustavia pakkeja on vaan Laakso ja Keskitalo niin tilausta olisi Ekbergin tilalle. Varsinkin Keskitalo tuntuu välillä olevan tehty lasista. Jos kaivetaan vielä syvemmälle niin ”Kuukka” kelpaisi mulle.Pietilälle olisin kaivannut sopimusta ihan alkujaankin. Saattaisi olla tässä hetkessä vastaus myös hyökkäjäongelmaan.
Korkki kiinni. Seuraavat väitteet perustuvat puhtaasti päivän Jukurit-peliin, enempää en ole Pietilää tällä kaudella seurannut: meillä ei ole yhtään pakkia, jolla olisi Pietilän nopeus ja/tai pelinlukutaito. Kulonummi tavallaan haluaisi pelata samantyylistä roolia ja toki laukoo huomattavasti Pietilää paremmin ja on jääkiekkoilijan kokoinen. Quenneville on meidän pelaajista ainoa, jolla on pelinlukutaito samaa luokkaa kuin Pietilällä. Ei näyttänyt vielä viime kaudella noin huikealta, mutta Ketterä tai liigavauhti on saanut Pietilän loistamaan pelinluvussa. Toki pienenä pelaajana Pietilä on helppo pysäyttää laitaan, mutta ensin täytyy saada kiinni. Nousee syvälle hyökkäyspäässä, mutta toisin kuin Espoon jääkaapit, Pietilä saa karkaavan vastustajan kiinni jo keskialueella. Toivottavasti saisi jatkaa Jukureissa vaikka loppukauden, hienosti kehittynyt.Mulla jotenkin ei oo Pietilää ikävä. Joo ei varmaan olisi huono, mutta hänen tyylisiä pakkeja on meillä useampi.
Kyllä mä sanoisin, että Koch on kyllä Liigavalmiimpi versio Pietilästä. Vaivattoman näköisesti luistelee vastustajien ohi. Ei ehkä ole yhtä nopea, mutta sama vaivattomuus hänellä. Sanoisin, että Koch on valmiimpi fyysisiin kamppaluihin.meillä ei ole yhtään pakkia, jolla olisi Pietilän nopeus ja/tai pelinlukutaito
Katselin samaa tuossa "scouttauksessani". Tosiaan tuo nopeus, luistelutekniikka ja pelinlukutaito yhdistettynä oli Pietilällä niin hyvää, ettei hänellä ollut hädän päivää HIFKiä vastaan ja ei ollut yhtään ongelmia puolustuspäässä.Pietilän nopeus ja/tai pelinlukutaito.
Ymmärrän, mitä tarkoitat. Kochissa on ainesta hyväksi hyökkääväksi puolustajaksi, mutta vielä hakee rooliansa ja pelitapaansa. Jykän pelitavassa ei varsinaisesti ole käyttöä näille moderneille hybridipuolustajille.Koch on kyllä Liigavalmiimpi versio Pietilästä
Jep. Musta tänään oli Kochilta parhaimpia pelejä, mitä olen nähnyt. Toi loukkaantuminen varmaan vaikutti tossa keskellä, että ei ihan ole päässyt vielä rytmiin uudessa sarjassa. Mutta jos pysyy terveenä niin hyvä kevät tulossa. Saisi vetää useammin, kun veto on kuitenkin ilmeisen tarkka. Molemmissa maaleissa on kiekon laittanut häkkiin tarkasti.Ymmärrän, mitä tarkoitat. Kochissa on ainesta hyväksi hyökkääväksi puolustajaksi, mutta vielä hakee rooliansa ja pelitapaansa. Jykän pelitavassa ei varsinaisesti ole käyttöä näille moderneille hybridipuolustajille.
Ottaisin Tammisen kauden 2022-23 pudotuspelikunnossa. Oli todella hyvää tekemistä.Mä ennemmin haluaisin ”Tammisen” jengiin. Pakin jonka voi heittää jäälle niin että ei pelota ja antaa aina kaiken jäällä. Ei se taitavin jätkä ja pisteitä ei tartte odottaa, mutta joka kerta kaikki jää jäälle ja maalin edessä on vaan makuupaikkoja.
Sama homma, on pieni ja vikkelä "puolustuksen Kariya" huikealla luistelutekniikalla ja tykkää nousta vastustajan maalille, niin luulisi, että laitahyökkääjä olisi luonnollinen pelipaikka.Pietilästä ihmettelin aikoinaan, että miksi ei kokeilisi pelata laitahyökkääjänä?
Juuri näin. On aika yleinen harhaluulo, että hyvin luistelevat hyökkäysvoittoisasti pelaavat pakit tekisivät vielä parempaa tulosta laiturina. Näin on todellisuudessa harvemmin. Väitän, että esim Atro ei tekisi läheskään samoja pisteitä laiturina kuin pakkina. Taitavat ja "pyöreästi" luistelevat pelaajat saavat luistelutaidostaan paljon enemmän irti pakkina kuin hyökkääjänä. Pakkina on enemmän tilaa ja aikaa, jota käyttämällä tekevät sen eron. Laiturin luistelu on räjähtävämpää, mutta yksiulotteisempaa sahaamista.En lähtisi kyllä itse valmentajana Pietilää laituriksi siirtämään, vaan nimenomaan antaisin pelata vahvuuksillaan puolustajana.
Tänään olisi taas Pietilän otteita nähtävissä Ilvestä vastaan. Toki otteet saattavat olla jo aika väsyjä, sillä miehellä jo 4. pelipäivä putkeen.