Lättykeisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Diamond Geezers
Vittu mikä kommentti! Miten meinaat itse valita loppusi?Erikoinen tapaus, taisi mennä viikko sitten naimisiinkin.
Vittu mikä kommentti! Miten meinaat itse valita loppusi?Erikoinen tapaus, taisi mennä viikko sitten naimisiinkin.
Eihän tuossa kommentissa ollut mitään outoa. Sanoi että koko tämä tilanne on erikoinen, ja niinhän se on.Vittu mikä kommentti! Miten meinaat itse valita loppusi?
Jos sitä saa valita, niin mahdollisimman dramaattisesti. Onhan se vähän tylsää potkaista tyhjää nojatuolissa otettujen päiväunien aikana. Ei tosin kuitenkaan mitään henkirikosta jne.Vittu mikä kommentti! Miten meinaat itse valita loppusi?
Mikähän sun muroihin meni? Ihmettelin tilannetta omituiseksi ja mainitsin avioliiton joka viikon kokemuksella ei vielä tuo yleensä oman käden poistumista syiden joukkoon. En oikein ymmärrä mikä tuossa sinua triggeröi. :)Vittu mikä kommentti! Miten meinaat itse valita loppusi?
Jos joku kuolee yllättäen esim sairaskohtaukseen tai onnettomuudessa niin se on sun mielestä erikoista jos on mennyt juuri naimisiin? Vai vihjaatko, että oli itse vaikutettu asiaan?Mikähän sun muroihin meni? Ihmettelin tilannetta omituiseksi ja mainitsin avioliiton joka viikon kokemuksella ei vielä tuo yleensä oman käden poistumista syiden joukkoon. En oikein ymmärrä mikä tuossa sinua triggeröi. :)
Eli hyvä kun päästiin eroon. Antonen heti byyri ekaan matsiin, vaikka monet (itseni mukaan lukien) dumasivat kaverin alimpaan helvettiin. Aronsson myös vaikutti ihan jämäkältä vahvistukselta Seppälän tilalle.Joni Ikonen aloittanut Tsekin liigassa kuuden ottelun jälkeen tehoin 0+1 plusmiinus tilastossa -4 pakkasella ja yksi jäähy mukana.
Niko Seppälä sai ensimmäisen pelinsä Tsekeissä alleen, ei vielä tehoja tai merkintöjä plusmiinus sarakkeeseen tai jäähyihin.
Ikosen urakehitys viime kausien aikana on kyllä ollut surullista katseltavaa.Joni Ikonen aloittanut Tsekin liigassa kuuden ottelun jälkeen tehoin 0+1 plusmiinus tilastossa -4 pakkasella ja yksi jäähy mukana.
Ei, mainitsin tuon naimisiinmenon sairauskohtausta puoltavana tekijänä koska harvemmin viikon naimisissaolon jälkeen esim oman käden kautta monikaan poistuu, vaan se on enemmänkin ns. hyviä aikoja elämässä.Jos joku kuolee yllättäen esim sairaskohtaukseen tai onnettomuudessa niin se on sun mielestä erikoista jos on mennyt juuri naimisiin? Vai vihjaatko, että oli itse vaikutettu asiaan?
Onhan siellä toki myös Nikolas Matinpalo joka nyt taitaa vielä enemmän oma poika olla.Jos joltain meni ohi, Espoon oma kasvatti Urho Vaakanainen tosiaan edustaa Suomea 4 Nations -turnauksessa.
Onhan siellä toki myös Nikolas Matinpalo joka nyt taitaa vielä enemmän oma poika olla.
Ehtisikö Jari Tolsa -palkinnosta ottaa hopeisen kopion? Veikkaan, että Kivelä on Turussa taas kevään miehiä.Niko Kivelä palaa Suomeen Virosta: HC Panter -> TuTo
Degerstedt iski heti ensimmäisessä pelissä Moralle maalin, kun johtavat Djurgårdenia avauserän jälkeen.
Se on varmaan siellä päästetty oikein kentälle asti.