Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

  • 1 303 269
  • 5 398

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä joskus voidaan tavata, niin kerron kaiken mitä tähän liittyy, jonka jälkeen todennäköisesti ymmärtäisit mistä puhun.
Mä voin tulla puolueettomaksi kuuntelijaksi. :D

T. Utelias
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla ei ole aina ollut täyttä tietoa, olen ollut usein täysin väärässäkin. Monesti on ollut tietoa vain yhdeltä puolelta, sen voin myöntää ihan suoraan.

Se ei tarkoita, että olisin nyt väärässä. Enkä ole. Tämän varmempi en asiasta voisi olla. Tähän keissiin liittyy sellaisia asioita, mitä ei ole julkisuudessa tai oikein sisäpiirissäkään juuri puhuttu, enkä tiedä mikseivät tietyt asiat tulleet julki, vaikka niistä on mediallekin vuodettu.

Mun puolesta Hämäläistä saa syyttää, koska se jätkä ansaitsee kaiken paskan niskaansa. Väärää tietoa se kuitenkin on. Joskus vain tekee mieli sanoa jotain, kun huomaa että väärää tietoa levitetään.

Olen kuitenkin huomannut, että sinäkään et tämän tapauksen osalta enää kuuntele, vaikka kuinka yrittää kertoa miten asiat ovat menneet. Ehkä joskus voidaan tavata, niin kerron kaiken mitä tähän liittyy, jonka jälkeen todennäköisesti ymmärtäisit mistä puhun.
En mä tästä pelkästään Hämäläistä syytä, niinku olen monesti sanonutkin. Tangoon yleensä aina tarvitaan kaksi. Mut mun osalta saa tää asia olla tässä. Niku ei täällä ens kaudella pelaa vaikka JYP on tarjouksen tehnyt. Aika näyttää pelaako myöhemmin..

Edit. Voisit antaa johdolle vinkkiä, että faniristeily ois kiva, voin tarjota siellä sit oluen
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tämä on kaikessa epämiellyttävyydessään yksi mielenkiintoisimmista tarinoista, mitä JYPiin liittyen olen koskaan saanut tietooni. Jossain kohtaa on pakko päästä kertomaan näitä juttuja eteenpäin.
Hei kiitos tästä. Kiva heitellä tälläsiä tänne ja jättää roikkumaan. Sisäinen Ulla Taalasmaa heräsi ja milläs nyt sammutat sen?
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin olen käsittänyt. Seppänen yritti vielä viimeiseen asti että saisi tilanteen korjattua ja oli valmis jatkosopimukseenkin.
Ja Niku oli myös valmis siitä neuvottelemaan, tietyin reunaehdoin..
Jos en ihan pahasti ole väärässä, niin ainakin vielä jokin aika sit on JYPin tarjous ollut Nikun pöydässä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onko Seppänen vai Hämäläinen enemmän syynä tähän? Hyvin mielenkiintoista kyllä.
Seppästä ei tästä voi syyttää ainakaan suoraan, Nikun ja Seppäsen välit hyvät ja kyllä tarjous ihan hyväkin jätettiin, mutta en usko että Nikua se tässä vaiheessa kiinnostaa. Pidän kuitenkin todennäköisenä, että Niku joskus myöhemmin tulevaisuudessa palaa vielä JYPiin.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran vielä tästä asiasta haluan sanoa, että se on oikeasti paisunut puheissa isommaksi mitä se todellisuudessa on. Jos olisi tapahtunut ihan kauheita asioita, niin ei JYP olisi tehnyt sopimus tarjousta tai Niku edes olisi miettinyt tänne tuloa. Nuo asiat jo kertoo mielestäni sen, että mitään jumalattoman isoa asiaa ei ole tapahtunut.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Reunaehtoja oli molemmin puolin. Mutta tämä tästä, en jatka enää.
Joo siis varmasti juuri näin.

Ja eihän Nikun lähtö edes ensimmäinen laatuaan ole joka tapahtuu värikkäiden vaiheiden sävyttämänä..
Jyrki Jokinen, Pasi Kangas, Tommi Kovanen, Pavel Skrbek, Michel Miklik, Severi Lahtinen…
Puolin ja toisin tiskiä on oltu melkoisissa touhuissa.
Nikun status vaan teki tästä suuremman ja koska seura oli muutenkin sellaisen myrskyn keskellä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran vielä tästä asiasta haluan sanoa, että se on oikeasti paisunut puheissa isommaksi mitä se todellisuudessa on. Jos olisi tapahtunut ihan kauheita asioita, niin ei JYP olisi tehnyt sopimus tarjousta tai Niku edes olisi miettinyt tänne tuloa. Nuo asiat jo kertoo mielestäni sen, että mitään jumalattoman isoa asiaa ei ole tapahtunut.
Ei mitään ylitsepääsemättömän kauheaa, se on ihan totta. Lähinnä tämä kokonaisuus on ollut aika monisyinen ja sisältää mielenkiintoisia yksityiskohtia/tapahtumia.

Nyt lopetan oikeasti.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohti tulevaisuutta ja sen yli ja sitä kautta menneeseen.
Perjantaina alkavissa MM-kisoissa pelaa tällä kertaa kahden entisen JYP-pelaajan jälkikasvua.
Tsekillä Radko Gudas joka pelasi mennen kauden Anaheim Ducksissa.
Isänsä Leo kiekkoili No smoking teamissä kaudet 1990-92. Kaikkien aikojen paras ulkomaalainen puolustaja JYPissä. Tästä ei tarvitse keskustella.

Ruotsilla André Burakovsky. Isänsä Robert Burakovsky takoi kaudella 1997-98 14ottelussa 14 maalia. André pelasi mennen kauden Seattle Krakenissa.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Kohti tulevaisuutta ja sen yli ja sitä kautta menneeseen.
Perjantaina alkavissa MM-kisoissa pelaa tällä kertaa kahden entisen JYP-pelaajan jälkikasvua.
Tsekillä Radko Gudas joka pelasi mennen kauden Anaheim Ducksissa.
Isänsä Leo kiekkoili No smoking teamissä kaudet 1990-92. Kaikkien aikojen paras ulkomaalainen puolustaja JYPissä. Tästä ei tarvitse keskustella.

Ruotsilla André Burakovsky. Isänsä Robert Burakovsky takoi kaudella 1997-98 14ottelussa 14 maalia. André pelasi mennen kauden Seattle Krakenissa.
Oijoi(oijo-joijoi), Leksasta on hienoja muistoja. Testo-tasonsa saisi luultavasti lähelle viitearvoja ihan vaan samassa tilassa oleskelemalla. Burakovsky palautuu myös mieleen suht helposti.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oijoi(oijo-joijoi), Leksasta on hienoja muistoja. Testo-tasonsa saisi luultavasti lähelle viitearvoja ihan vaan samassa tilassa oleskelemalla. Burakovsky palautuu myös mieleen suht helposti.
Teemu Selänne on sanonut että kaksi vaikeinta vastustajaa pakkina urallaan on ollut Chris Pronger ja Leo Gudas. Se kertoo Gudaksesta aika paljon.
 
Suosikkijoukkue
Jyp, Milwaukee Admirals
Suurin ihmetyksen aihe tuossa on se, että Happee tuskin kykenee maksamaan kovin erikoista palkkaa. Olisin kuvitellut, että Kengälle olisi löytynyt jääkiekon puolelta valmennushommia, joista myös maksetaan ihan siedettävää korvausta.
Oisko Jypin linjaus että tuomittuja rikoksentekijöitä ei palkata. Tämä oma mielipide.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Oisko Jypin linjaus että tuomittuja rikoksentekijöitä ei palkata. Tämä oma mielipide.
Ja palkka ei ole aina kaikilla ykköskriteeri. Jos on raha-asiat ihan ok tasolla niin ei välttämättä tahdo itseään enään työllä väsyttää jos jossain pääsee helpommalla.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman yllättäen (ainakin minulle), Joken Milwaukee on hyvän runkosarjan jälkeen kaivanut itselleen heti kättelyssä ison kuopan. Hävisivät molemmat kotipelinsä Texas Starssille ja lähtevät keskiviikkona 0-2 tilanteesta Texasiin. Jokelle kahteen peliin 0+1. Taisi NSH viedä muutaman kärkiukon shown puolelle toki.
Milwaukee voitti molemmat vieraspelit ja sarja nyt 2-2. Jokke pelasi nämä pelit kiikareilla, ja tuloksena vaatimaton 0+1 4 ottelussa, omissakin on kolissut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös