Mä oon saanu tietoa monesta suunnasta ja kyllä Hämäläinen on iso osa sitä miks noin tapahtui (ei ainoa, mutta iso) Rautakorven potkujen aikaan kerroit myös, että tapahtui niin isoja asioita, että potkut oli ainoa vaihtoehto ja sekään ei todellakaan mennyt näin. Samalla tavalla sulla on monesti tieto pelkästään yhdeltä puolelta mitä kerrot.
Edit. Lisäyksenä, että itekkään ei tästä aiheesta jaksaisi enää kirjoitella, se on mennyttä ja nyt pitää katsoa tulevaan.
Mulla ei ole aina ollut täyttä tietoa, olen ollut usein täysin väärässäkin. Monesti on ollut tietoa vain yhdeltä puolelta, sen voin myöntää ihan suoraan.
Se ei tarkoita, että olisin nyt väärässä. Enkä ole. Tämän varmempi en asiasta voisi olla. Tähän keissiin liittyy sellaisia asioita, mitä ei ole julkisuudessa tai oikein sisäpiirissäkään juuri puhuttu, enkä tiedä mikseivät tietyt asiat tulleet julki, vaikka niistä on mediallekin vuodettu.
Mun puolesta Hämäläistä saa syyttää, koska se jätkä ansaitsee kaiken paskan niskaansa. Väärää tietoa se kuitenkin on. Joskus vain tekee mieli sanoa jotain, kun huomaa että väärää tietoa levitetään.
Olen kuitenkin huomannut, että sinäkään et tämän tapauksen osalta enää kuuntele, vaikka kuinka yrittää kertoa miten asiat ovat menneet. Ehkä joskus voidaan tavata, niin kerron kaiken mitä tähän liittyy, jonka jälkeen todennäköisesti ymmärtäisit mistä puhun.