Samuel Heleniusta ollaan viemässä KalPaan..
Erikoinen veto. Menikö sukset JYPin kanssa ristiin?
Helenius on puhdas sentteri.Veikkaan enemmän, että kolmos-neloskentän laiturille ei ole mitään tarvetta.
Mutta ei juuri sellainen sentteri, jolle olisi kova tarve.Helenius on puhdas sentteri.
Siitä olen ihan samaa mieltä.Mutta ei juuri sellainen sentteri, jolle olisi kova tarve.
Olisiko Jypillä tarvetta Heleniukselle?
Mun mielestä ei ole.
Samuel Heleniusta ollaan viemässä KalPaan..
Jos jonkun mielestä on kilven mallinen naama, niin se saattaa olla ainoa yhtäläisyys KalPan kanssa.KalPan näköinen pelaaja. Ei siis sillä että olisi kilven mallinen naama.
Jos jonkun mielestä on kilven mallinen naama, niin se saattaa olla ainoa yhtäläisyys KalPan kanssa.
Tokihan myös tässä vaiheessa Heleniuksesta on otettu irti se, mikä hänestä haluttiin. Pari kautta ja NHL-korvaukset.Pakko sanoa, että viime kauden Heleniusta ei jää varsinaisesti ikävä. Toki voi hyvin olla, että kykenisi nykyään paljon parempaan ja viime kauden suorituksia häiritsi joukkueen vaikeudet, mutta siitä huolimatta Helenius ei jättänyt kovin hyvää kuvaa itselleni.
Kokoa on paljon, mutta ei ole oikein oppinut käyttämään sitä oikealla tavalla hyödyksi. Liian paljon tyhmiä jäähyjä, sekä sijoittumisen kanssa ongelmia, joka on iso ongelma, kun liike ei ole isolla kaverilla aina parhaasta päästä.
Heleniuksella on potentiaalia valtavasti ja toivon sen realisoituvan, mutta juuri nyt minulle on ihan ok, mikäli pelipaikka löytyy toisesta liigaseurasta.
Kyllä se oli tämä sama kaveri kuka odotti Saaresta pistepörssin voittajaa ja sama ennustus Kalaputaasta. Kaukaa näki ja näkee edelleen, että ei riitä kummallakaanOdottelen edelleen sitä Micke "espoostaomienjunnujentilalle" Saaren läpimurtoa. Odottelen tätä ilmeisesti myös yhtä pitkään kuin Antti Kalaputaan nousua liigan johtavaksi sentteriksi, maagisesta pelikäsityksestä ja loistavasta luistelusta huolimatta. En jaksa muistaa minkä nimimerkin kanssa kävimme keskustelua erityisesti Saaresta, kovasti löysi hänestä jotain sellaista mitä itse en. Ilmeisesti vahvuudet keilaradalla ja itsekseen luistelessa tekevät jostain pelimiehen, mutta perhana kun laatikkoon laitetaan omat + 5 vastustajaa, tuleekin haasteita eteen.
Ehkä myös Kalaputaan kohdalla olisi hyvä tunnustaa, että Sportin yli 40 pisteen kausi oli suonenveto ja nykykunto se oikea suoritustaso. Hyvä yleispelaaja liigaan joka tekee n. 25 pistettä, siinä on Kalapudas teille.
Enemmin laitan lanttini Lassilaan ja hänen kehityskaareen. Nämä pelaajat ovat aika erikohdassa jo 2 v päästä. Saa ottaa talteen.
Odottelen edelleen sitä Micke "espoostaomienjunnujentilalle" Saaren läpimurtoa.
Haha. Kyllä sinun tietämykset taas tässä nähdään. Micke Saari pelaa Slovakian pääsarjassa. En tiedä sitten pelaako ilman luistimia, mutta kuitenkin.Katsoisin,. että tämä on juuri sinulle ihan oikea kohtalo, siinähän odottelet. Pelaaja on kyllä lyönyt hokkarinsa naulaan pari kautta sitten ja pahoihin loukkeihin.
On se kumma, kun herrat seuraa ja tietää kiekosta kaiken, mutta tuommoinen ala aste tason tietäminen ei onnistu. Semmoista se joillain on.
Samalla laitan sille @PikkuAntti lle huomion, että jos kertoo minun jotakin kirjoittaneen, niin lainauksien kanssa, kiitos. Itse käsitän puhuneeni pelaajien potentiaalista ja tekijöistä, joilla se onnistuminen on mahdollinen, en väittänyt yhdenkään pelaajan kohdalla moisia. Valheet ja paskan heitto sylettää. Vaan jos on suolen toiminta kehnoa ahistaahan se.
Haha. Kyllä sinun tietämykset taas tässä nähdään. Micke Saari pelaa Slovakian pääsarjassa. En tiedä sitten pelaako ilman luistimia, mutta kuitenkin.
Vertaat siis Slovakian pääsarjaa höntsäämiseen!? Olet jälleen kerran osoittanut tasosi. 99% jutuistasi täyttä paskaa ja 1% jaarittelua. On ihan ok kirjoittaa asioista jos mainitsee sanat ”minä en tiedä” mutta sinä kerrot noita sinun älynväläyksiä totuutena.Ilmoitti kuitenkin, että tavoitteet on muualla kuin ammattilaistasolla tai liigassa. Tietäjät tietää ja tulkitsijat tulkitsee, minäkin menisin liksan vuoksi muualle jäähdyttelemään ja pitämään hauskaa ilman sen suurenmpaa panosta, jos vertaa esim. mestikseen tai suomisarjaan.
Jos pelaaja höntsää alasarjoissa tasoltaan, vailla edes pyrkyä muuhun, niin kyllä mä sen liigatasolla katson lopettaneen omana valintana.
Asiassahan kyse on ollut koko ajan siitä, että onko kaverilla ollut se potentiaali breikata liigan tasolla kermaan, minä katsoin, että on ja sinä että ei. Päätä ihan itseksesi siis mikä sinulle on totta, mua se ei kiinnosta näillä eväillä.
Niin, tai sitten pelaaja itse tietää oman potentiaalinsa ja on tehnyt sen mukaiset valinnat, joka on viisasta ja kunnioitettavaa.Ilmoitti kuitenkin, että tavoitteet on muualla kuin ammattilaistasolla tai liigassa. Tietäjät tietää ja tulkitsijat tulkitsee, minäkin menisin liksan vuoksi muualle jäähdyttelemään ja pitämään hauskaa ilman sen suurenmpaa panosta, jos vertaa esim. mestikseen tai suomisarjaan.
Jos pelaaja höntsää alasarjoissa tasoltaan, vailla edes pyrkyä muuhun, niin kyllä mä sen liigatasolla katson lopettaneen omana valintana.
Asiassahan kyse on ollut koko ajan siitä, että onko kaverilla ollut se potentiaali breikata liigan tasolla kermaan, minä katsoin, että on ja sinä että ei. Päätä ihan itseksesi siis mikä sinulle on totta, mua se ei kiinnosta näillä eväillä.
Vertaat siis Slovakian pääsarjaa höntsäämiseen!? Olet jälleen kerran osoittanut tasosi. 99% jutuistasi täyttä paskaa ja 1% jaarittelua. On ihan ok kirjoittaa asioista jos mainitsee sanat ”minä en tiedä” mutta sinä kerrot noita sinun älynväläyksiä totuutena.
Tämä ohittaa kaikki aikaisemmat möläytyksesi ja menee heittämällä ykköseksi.
Jaa, että kiälimiehiäkin kaiken lisäksi!Trolli ignoreen bye.