Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

• 1 475 926
  • 6 312

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No voihan perse, olipa todella huono uutinen - Jerrylle ei voi kuin toivoa kaikkea hyvää, joten harmittaa hänen puolestaan. Toivottavasti kuitenkin ensi kaudella jatkaa sitten siitä mihin jäi!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antonen meni Söderteljeen

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en ois ottanu kyllä mistään hinnasta niin paljon kuulunut viime aikoina miehen flegmaattisista otteista mitä tulee omiin päin pelaamiseen. Menee kyllä ihan samaan kastiin Brodeckin kanssa.
Flegmaattinen surffaaja olisi ollut kyllä ihan vihon viimeinen ratkaisu tähän joukkueeseen. Ja varsinkin kun näitä juttuja on Antosesta kyllä kuulunut koko uran.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ok, tuota en tiennytkään. Jos näin on, niin sitten hyvä että ei JYP hänen perässään ollut.
Kyllähän tietty "edarius" ollut Antosella läsnä lähes koko uran vaikka ei IFK mies ole ollutkaan. Lajitaidot ja pelinäkemys huippuluokkaa, mutta asenne ei aina. Silti olisi minun JYPiin tässäkin tilanteessa mahtunut.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kyllähän tietty "edarius" ollut Antosella läsnä lähes koko uran vaikka ei IFK mies ole ollutkaan. Lajitaidot ja pelinäkemys huippuluokkaa, mutta asenne ei aina. Silti olisi minun JYPiin tässäkin tilanteessa mahtunut.

Samanlainen pelaaja kun Ville Leskinen. Kun homma toimii ja motivaatio kohdillaan niin on liigan parhaita hyökkääjiä ja jos ei toimi niin ei mahdu kokoonpanoon. Hirveän vaikea pelaajatyyppi.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä laukas hänellä on ja osaa tehdä peliä, jalat ei taida olla nopeimmat, mutta tuosta asenteesta en itse ole ollut tietoinen.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
JYPin organisaatiossa 20-21 kaudella käväissyt Carson Lambos saattaa tehdä to-pe yönä Suomen aikaa NHL-debyyttinsä.
Minnesota Wild on kutsunut Lamboksen ylös, kun Jared Spurgeon loukkaantui edellisessä pelissä pahannäköisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy