Mainos

Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

• 1 468 661
  • 6 285

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Henri Nikkanen ilmeisesti lähdössä Winnipegin organisaatiosta. Eliten mukaan umpisentteri, mutta olisiko meille käyttöä tuomaan leveyttä?
Minusta meillä on riittävä määrä keskikaistalle. Nyt pitäisi saada maalintekijää jakamaan Ojiksen taakkaa, mutta sellaisten löytyminen onkin vaikeampaa.

Suosikkijoukkue
Jyp HT
Nikkanen meni saipaan.
Onko Saipalla nyt sitten ongelma liian monen sentterin kanssa? Hymiö.

Jypiin ei kelpaa Nikkanen eikä Palve. Koska meillä menee NIIN hyvin juuri nyt.

Itse kaipaisin eniten Heleniusta. Onko Jyp tehnyt tänä vuonna YHTÄÄN alivoimamaalia?

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tapahtui Balázs Vargalle? Meno Mestiksessä on ollut hyvin vaatimatonta.
Jokipojissakin 7 peliä ja 1+2=3. Aika paljon on töitä tehtävänä.

Coutinho

Jäsen
Mitä tapahtui Balázs Vargalle? Meno Mestiksessä on ollut hyvin vaatimatonta.
Jokipojissakin 7 peliä ja 1+2=3. Aika paljon on töitä tehtävänä.
Tehojen siirtäminen miesten peleihin ei tule aina sormia napsauttamalla. Viime kaudella olin vielä varma, että paikan JYPistä ottaisi Varga ennen Huovilaa, mutta muutoksia tapahtuu nopeastikkin.

Olisi kiva kuulla joltain Kiekko-Poikien kannattajalta, että miltä Vargan meno näyttää. Härkähän mies on.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tehojen siirtäminen miesten peleihin ei tule aina sormia napsauttamalla. Viime kaudella olin vielä varma, että paikan JYPistä ottaisi Varga ennen Huovilaa, mutta muutoksia tapahtuu nopeastikkin.

Olisi kiva kuulla joltain Kiekko-Poikien kannattajalta, että miltä Vargan meno näyttää. Härkähän mies on.
No sepä juuri kun näytti hyvälle viime kaudella Liigassa. Olisin laittanut enemmän vetoa Vargan kun Huovilan puolesta pelipaikan suhteen Liigassa.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy