Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

  • 1 398 261
  • 5 816

Kiuru

Jäsen
Kyllä mutta Ajoein tapauksessa tämä tason tiputus on jo järisyttävän kova
Tämä toki totta ja pätee yleisestikin, että heikommissa tuo ero entistä isompi ja heikommilla vain ehkä yksi ns hyvä ketju.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #29 #39 #96
Näkyvä Ajoieen
Voisivat lähettää jonkun jo pikkuhiljaa takasipäin kun näin ahkerasti ryöstävät meiltä vanhoja JYPiläisiä

Olisi kyllä kelvannut tännekkin mutta Ajoieella riittää tilillä painetta minkäs teet
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonkun päivän vanha uutinen, mutta Joakim Kemell jatkaa kauteen valmistautumista AHL:n puolella. Näkisin, että ensi kausi on aika iso uran kantilta.

Brad Lambert jatkaa Jetseissä ja pelannee tänään Nino Niederreiterin ketjukaverina.

Ottavainen jatkaa myös syksyä AHL:n puolella.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Napataan vielä kiinni Ajoieen. Seitsemän pelin jälkeen meidän ukot:
Jerry 1+3-7
Julle 0+4 -7
Oula 1+1 -10 (sarjan huonoin ilmeisesti)

On siellä muillakin miinuksia, mutta kyllä tuo minua hämmentää, että tähän malliin ovat olleet ottavana osapuolena varsinkin, jos yhdessä pelaavat.

Edit: Jerryn pisteet korjattu.
 
Viimeksi muokattu:

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Napataan vielä kiinni Ajoieen. Seitsemän pelin jälkeen meidän ukot:
Jerry 1+4 -7
Julle 0+4 -7
Oula 1+1 -10 (sarjan huonoin ilmeisesti)

On siellä muillakin miinuksia, mutta kyllä tuo minua hämmentää, että tähän malliin ovat olleet ottavana osapuolena varsinkin, jos yhdessä pelaavat.
Ei kovin hyvälle näytä. Jerry pisteiden valossa vielä ok, mutta nuo muut ja -7 ei nyt aiheuta mitään erityisen hyviä fiiliksiä.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Napataan vielä kiinni Ajoieen. Seitsemän pelin jälkeen meidän ukot:
Jerry 1+4 -7
Julle 0+4 -7
Oula 1+1 -10 (sarjan huonoin ilmeisesti)

On siellä muillakin miinuksia, mutta kyllä tuo minua hämmentää, että tähän malliin ovat olleet ottavana osapuolena varsinkin, jos yhdessä pelaavat.
Sen yhden pelin minkä katsoin, olivat ihan purjeessa siinä missä ne muutkin siitä joukkueesta. Jerry teki sen 1+1 siihen mutta heikkoa oli hänenkin pelin taso.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Napataan vielä kiinni Ajoieen. Seitsemän pelin jälkeen meidän ukot:
Jerry 1+4 -7
Julle 0+4 -7
Oula 1+1 -10 (sarjan huonoin ilmeisesti)

On siellä muillakin miinuksia, mutta kyllä tuo minua hämmentää, että tähän malliin ovat olleet ottavana osapuolena varsinkin, jos yhdessä pelaavat.
Jerryn pisteet itseasiassa 1+3 ainakin NL sivujen mukaan.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä olen Ajoien kokoonpanoja vilkuillut niin harvemmin mun mielestä on nuo suomalaiset pelannut yhdessä. Joukkue on hävinnyt kaikki pelit maalierolla 9-32 niin eipä tuo ihme ole että kuitenkin suht paljon pelaavilla hyökkääjillä on reilusti miinuksia.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä olen Ajoien kokoonpanoja vilkuillut niin harvemmin mun mielestä on nuo suomalaiset pelannut yhdessä. Joukkue on hävinnyt kaikki pelit maalierolla 9-32 niin eipä tuo ihme ole että kuitenkin suht paljon pelaavilla hyökkääjillä on reilusti miinuksia.
On ne useassa pelissä ollut samassa kentässä. Välillä sit Palve ollut erillään Jerrystä ja Jullesta.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajoien ei mikään kärkipään joukkue ole ollut, mutta oletin, että nyt panostavat kun kerran Liigan pistepörssin kaksi parasta hankkivat + Nättisen, mutta ilmeisesti ei vaan riitä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Onko kukaan katsonut noita Ajoien pelejä? Mistähän homma kiikastaa. Hirveä maaliero. Jos liigaan vertaa niin Kärppien ja HPK:n materiaali on eri planeetoilta mutta niin vaan Kerho pelasi voitosta loppuun asti.
 

Kiuru

Jäsen
Onko kukaan katsonut noita Ajoien pelejä? Mistähän homma kiikastaa. Hirveä maaliero. Jos liigaan vertaa niin Kärppien ja HPK:n materiaali on eri planeetoilta mutta niin vaan Kerho pelasi voitosta loppuun asti.
Liigassa ei käytännössä ole yhtään huonoa joukkuetta tai yhtään ylivoimaista nippua, aika tasaisen harmaita porukoita lopulta kaikki ja vain muutaman sormen verran oikeasti tähtipelaajia löytyy. Sveitsissä varsinkin tasoerot on oikeasti huimat jo joukkueiden itsensä sisällä, mutta vielä korostuneemmin rahaseurojen ja pienempien välillä.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kukaan katsonut noita Ajoien pelejä? Mistähän homma kiikastaa. Hirveä maaliero. Jos liigaan vertaa niin Kärppien ja HPK:n materiaali on eri planeetoilta mutta niin vaan Kerho pelasi voitosta loppuun asti.
Yhden pelin otannalla tuli muutaman kauden takaisen JYP:n fibat. Eli karmeita ralleja omassa päässä jatkuvasti, näytti että puolustajilla ei ollut kamppailuvoimaa pysäyttää ketään laitoihin. Maalivahti päästi helppoja ja hyökkäyspäässä käytiin nopeasti menettämässä kiekko. Jerry pellaili tätä samaa peliä, ihme vippejä. Ei tietoakaan kiekollisesta luistelusta tai juonikkuudesta, kuten ei sillä koko ketjullakaan. Jerry räppäsi sitten jonkun turhan ripari yv-maalin 1-6 tilanteessa. Olin kyllä ihmeissäni, kuvittelin että Palve ja Jerry olisi tuolla dynamiittiä, mutta kattia kanssa, siellä ne pyöri omissa kiekon perässä siinä missä muutkin.

TLDR. Rosteri on pääosin paska eikä ykköshepat näyttäneet ykköshepoilta.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Robert Rooba KooKoo, 8o 1+3=4 (-1).

Roobakin on Kouvolassa nyt 30 pisteen vauhdissa. Pisteiden valossa näyttä menevän paremmin kuin viime kauden 56 ottelussa 4+7=11. Pelejä en ole katsonut, enkä myöskään tarkemmin että miten pisteet ovat muodostuneet.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Robert Rooba KooKoo, 8o 1+3=4 (-1).

Roobakin on Kouvolassa nyt 30 pisteen vauhdissa. Pisteiden valossa näyttä menevän paremmin kuin viime kauden 56 ottelussa 4+7=11. Pelejä en ole katsonut, enkä myöskään tarkemmin että miten pisteet ovat muodostuneet.

Kookoon puolelta sen verran kurkkinut kommentteja, että Robin hyvä taistelu ja puurtaminen ovat nousseet totutusti kehujen aiheeksi ja eiliselle räpätty avausmaali "viimein" eli lienee paikoillekin päässyt. Lämmittää kyllä sydäntä ja mies erikoisseurannassa kun Kookoo kohdataan.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Robert Rooba KooKoo, 8o 1+3=4 (-1).

Roobakin on Kouvolassa nyt 30 pisteen vauhdissa. Pisteiden valossa näyttä menevän paremmin kuin viime kauden 56 ottelussa 4+7=11. Pelejä en ole katsonut, enkä myöskään tarkemmin että miten pisteet ovat muodostuneet.
Katsoin eilen IFK-KK pelin ja Rooba oli itse asiassa todella hyvä siinä pelissä. Hienon maalin lisäksi oli aivan hilkulla tehdä toisenkin, loistava maski 3-2 kavennukseen ja hyvää raatamista av:lla. Tästä vaan kotiuttamaan Rooba 8 vuoden jättipahvilla…
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Katsoin eilen IFK-KK pelin ja Rooba oli itse asiassa todella hyvä siinä pelissä. Hienon maalin lisäksi oli aivan hilkulla tehdä toisenkin, loistava maski 3-2 kavennukseen ja hyvää raatamista av:lla. Tästä vaan kotiuttamaan Rooba 8 vuoden jättipahvilla…

Loistava juttu että on päässyt tehojen makuun. Viime viikolla kävin KooKoon puolella kyselemässä Roobasta ja silloin oli 1 syöttöpiste kasassa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #29 #39 #96
Kertoo jotain Sveitsin liigan tasosta, että joukkue jonka kakkoskenttä on mallia Nättinen-Palve-Turkulainen on hävinnyt kaikki ottelunsa ja on jumbona.
Jep esim viime kauden mestarilla ZSC Lionsilla on rosterissa 8 NHL kokemuksen omaavaa pelaajaa ja heillä yli 1800 peliä sarjaa pelattuna.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Liigan yleisellä puolella kolmisivuinen ketju liigan vittumaisimmista pelaajista ja lahenramia ei ole mainittu kertaakaan. Pyhäinhäväistys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös