Olisi kelvannut ja hyvin lähellä sopimusta oltiin, mutta ei lopulta pärjätty Ilvekselle tarjouskilvassa.Oula Palvella kaksi peliä Ilveksen paidassa tehot 1+3 ja +/- tilastossakin +3. Olisihan tuo meillekkin kelvannut?
Olisi kelvannut ja hyvin lähellä sopimusta oltiin, mutta ei lopulta pärjätty Ilvekselle tarjouskilvassa.Oula Palvella kaksi peliä Ilveksen paidassa tehot 1+3 ja +/- tilastossakin +3. Olisihan tuo meillekkin kelvannut?
Itse taas olen ollut siinä käsityksessä että Palvella ei halua JYPiin ollut ja Ilves oli liigassa selkeästi muita edellä.Olisi kelvannut ja hyvin lähellä sopimusta oltiin, mutta ei lopulta pärjätty Ilvekselle tarjouskilvassa.
Ei ollut siitä kyse, että JYP ei olisi kelvannut, mutta Ilves tarjosi parempaa palkkaa, paremmat puitteet ja menestysmahdollisuudet.Itse taas olen ollut siinä käsityksessä että Palvella ei halua JYPiin ollut ja Ilves oli liigassa selkeästi muita edellä.
Anteeks mutta eikö tuossa ollut aika lailla sillon jokainen kohta Ilveksen puolella ja näin ollen JYP melko kaukana…Ei ollut siitä kyse, että JYP ei olisi kelvannut, mutta Ilves tarjosi parempaa palkkaa, paremmat puitteet ja menestysmahdollisuudet.
Kyllä, mutta JYP oli ykkösvaihtoehto ennen kuin Ilves astui kuvioon mukaan. Edelleen pointtina, että myös JYP olisi kelvannut, mutta nyt oli vain tarjolla vieläkin parempi vaihtoehto.Anteeks mutta eikö tuossa ollut aika lailla sillon jokainen kohta Ilveksen puolella ja näin ollen JYP melko kaukana…
Mutta se Palvesta, näillä mennään.
Kyllä, mutta JYP oli ykkösvaihtoehto ennen kuin Ilves astui kuvioon mukaan. Edelleen pointtina, että myös JYP olisi kelvannut, mutta nyt oli vain tarjolla vieläkin parempi vaihtoehto.
Jotenkin näistä sentterihauista tulee mieleen että on yritetty ostaa ykkössentteriä kakkossentterin liksalla..
Platzer karkasi Saksaan vaikka jatko piti olla hyvinkin mahdollinen.
Kyllä JYPin tarjous Palvelle oli erittäin kilpailukykyinen. Voitti kaikki muut tarjoukset, paitsi Ilveksen.Jotenkin näistä sentterihauista tulee mieleen että on yritetty ostaa ykkössentteriä kakkossentterin liksalla..
Platzer karkasi Saksaan vaikka jatko piti olla hyvinkin mahdollinen.
Aijai. En tiedä olenko yksin ajatuksineni, mutta mikä olisikaan makeampaa kuin kohdata keväällä playoffien merkeissä ja heilauttaa ipa laulukuoroon.Kyllä JYPin tarjous Palvelle oli erittäin kilpailukykyinen. Voitti kaikki muut tarjoukset, paitsi Ilveksen.
Kalapudas vajaaseen kahteen peliin 2+2 ja+/- tilastossakin +4. Olisihan tuo meillekin kelvannut?Oula Palvella kaksi peliä Ilveksen paidassa tehot 1+3 ja +/- tilastossakin +3. Olisihan tuo meillekkin kelvannut?
Okei vielä on liian aikaista yhtään millekkään mutta minkäs teet kun jääkiekko aiheuttaa tämmöiset täpinät.
No ei helvetissä olisi. Lassila pesee eestä, takaa ja vasemmalta ja oikealta.Kalapudas vajaaseen kahteen peliin 2+2 ja+/- tilastossakin +4. Olisihan tuo meillekin kelvannut?
No sanotaanko näin, että pesijäksi Lassila riittää. Sentterinä on hirmuisella takamatkalla jos verrataan. Vaan JYP laski parempaa löytävänsä, vielä ei ole toteutunut.No ei helvetissä olisi. Lassila pesee eestä, takaa ja vasemmalta ja oikealta.
Onhan se KHL-Kalapudas tällä hetkellä maantieteellisesti lähempänä kuin Jyväskylän vuosina.No sanotaanko näin, että pesijäksi Lassila riittää. Sentterinä on hirmuisella takamatkalla jos verrataan. Vaan JYP laski parempaa löytävänsä, vielä ei ole toteutunut.
Onhan se KHL-Kalapudas tällä hetkellä maantieteellisesti lähempänä kuin Jyväskylän vuosina.
No sanotaanko näin, että pesijäksi Lassila riittää. Sentterinä on hirmuisella takamatkalla jos verrataan. Vaan JYP laski parempaa löytävänsä, vielä ei ole toteutunut.
Jos jotain hyvää pitää JYPin taapertamisesta viime kaudella löytää, niin se oli se että Jokke pääsi lähtemään ajoissa pois täältä. Ei olisi ihan mahdoton skenaario, että Jokke aloittelisi nyt uutta Liigakautta jonkun Petmanin ja Lassilan kanssa ja yv-aikaa ei tulisi kun ”edessä” olisi Gardiner ja Puustinen… nyt kaverilla on mahkut saada eka änäripeli vyölleen vielä tänä vuonna ja vastuuta tulossa AHLssä…Kemell painanut kaksi maali harkkapelissä Nashville Predatorsin paidassa Tampaa vastaan viime yönä. Ja onnistui vielä rankkareissa pelin jälkeen. Päävalmentaja oli mielissään: ”En haluaisi nostaa yksittäisiä pelaajia esiin… mutta hänellä on eliittiluokan laukaus. Hän todella erottui tässä pelissä.”
Tässä linkki uutiseen Predatorsin kotisivuilla.
Luulisi, että Kemell saa näyttöpaikan tällä kaudella jossain kohtaa Nashvillen puolella.
En tiedä mitä valmennus tarkalleen ajattelee, mutta vaikuttaisi siltä että Lassilasta leivotaan nykyaikaista bottom six senaa. Eli tuonne rouhijoiden yhtälöön kiekollista taitoa.
Itse näen että Lassilasta on vielä paljon iloa kun pääsee roolinsa ytimeen. Kärkisentteriksi ja isompaan rooliin en itse näe potentiaalia, mutta nykyisen rooliin potentiaalia on.
Ja Kalaputaan kohdalla jäi fiilis ettei hänelle vain löytynyt luontaista roolia JYPistä. Hivenen luonnonlapsi, muttei riittävän hyvä että voisi tuota vapaalippua käyttää.
Minun silmään hän kyllä oli paras sentteri JYPissä pitkään aikaan, jopa muille tuottavampi, kuin myyttinen Jakke.