Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Haiseeko täällä jatkosopimus???
En usko että tarkkuudesta oli kyse. Puutteellisella pelisilmällään vain sattui huomaamaan, että Kalpan junnuveskari oli todella myöhässä laukauksesta ja ampui maalia kohti. Vai hakiko kuitenkin kilven kautta tarkoituksella tuon maalin?Aika tarkka kuti oli tänään...
Hienoa Muuli. Haastattelu oli myös täyttä timanttia.
Tämä. Syystä tai toisesta Muuli tosiaan on monasti hyvissä paikoissa tai rakentamassa niitä. Pisteitä voisi toisenlaisilla käsillä tulla helpostikin 3 kertaa enemmän (toki myös ketjukaverit vaikuttavat kun eivät tee). Kumma ettei sitä skodea olla saatu hiottua edes hitusen paremmaksi.Haisee.
Minä, vanha Muulifani, olen puolustellut häntä.
Vetää alivoimat ok. Antaa kaikkensa.
Mutta, kauden aikana, eikä vain tämän, ollut läpiajoja tai muuten hyviä maalipaikkoja niin ei mene ei millään.
Kädet puuttuu. Tai onhan sillä kädet muttei jääkiekkoilijan.
Haisee.
Minä, vanha Muulifani, olen puolustellut häntä.
Vetää alivoimat ok. Antaa kaikkensa.
Mutta, kauden aikana, eikä vain tämän, ollut läpiajoja tai muuten hyviä maalipaikkoja niin ei mene ei millään.
Kädet puuttuu. Tai onhan sillä kädet muttei jääkiekkoilijan.
Robert Nyholm on voittanut mestaruuden. Miro Karjalainen on voittanut mestaruuden. Miksei Åstenin voisi voittaa.Ei, tule,voittamaan,yhtäkään,mestaruutta,ammattilaisena. Ei riitä.
Itse asiassa sellaisia erikoisia marginaalipelaajia luultavasti tarvitaan, jotta saadaan kasattua oikeanlainen joukkue voittamaan mestaruuden. Esim. Kekäläinen puhui aikanaan "papan" tärkeydestä joukkueessa, että nuoremmilla ja voiton kannalta tärkeämmiltä pelaajilla on joku kolistelukohde - nosti sen esiin Ville Sirenin todella kummallisen palkkauksen yhteydessä, että Siren korvasi Lehtosen tällaisena.Robert Nyholm on voittanut mestaruuden. Miro Karjalainen on voittanut mestaruuden. Miksei Åstenin voisi voittaa.
Mestaruuden voittamisen kannalta yhden marginaalipelaajan taidolla ei ole juuri mitään tekemistä. Toinen asia on, onko Åsten ihan paska vai ei.
Olen sitten feikki-fani. Ei minun suosikkini.Muuli on helppo ottaa sylkykupiksi kun peli ei kulje. Hoitaa av ja jakelee taklauksia kun paikka tulee. Hyvin blokkaa myös laukauksia ja silloin tällöin tekee maalin. Plus fanien suosikki. Go muuli!
Juurikin näin.Olen sitten feikki-fani. Ei minun suosikkini.
En usko HIFK:n voittavan mestaruutta, niin kauan kun siihen pyritään vanhanaikaisella nelosketjulla, jonka pitää pyrkiä 0-0 peliin ja jonka pelaajat ovat jatkuvasti miinuksella, eivätkä osaa tehdä maaleja tai rakentaa peliä, paitsi hetkittäin.
Jääkiekko on muuttunut nopeammaksi ja vaaditaan enemmän nopeutta ja taitoa.
Kovin on hankala ymmärtää näitä viestejä ja vielä oman jengin pelaajasta. Matalamielistä ja ankeeta imho, mut jokainen toki taaplaa tyylillään.Ei, tule,voittamaan,yhtäkään,mestaruutta,ammattilaisena. Ei riitä.
Hyvä tarkennus ja olen kanssasi samaa mieltä. Mielestäni myös nykyisessä liikkuvammassa jääkiekossa on sijansa Åstenin kaltaisille työjuhdille.Itse asiassa sellaisia erikoisia marginaalipelaajia luultavasti tarvitaan, jotta saadaan kasattua oikeanlainen joukkue voittamaan mestaruuden. Esim. Kekäläinen puhui aikanaan "papan" tärkeydestä joukkueessa, että nuoremmilla ja voiton kannalta tärkeämmiltä pelaajilla on joku kolistelukohde - nosti sen esiin Ville Sirenin todella kummallisen palkkauksen yhteydessä, että Siren korvasi Lehtosen tällaisena.
Samalla lailla esimerkiksi liki luistelukyvyttömällä Laaksosella oli eittämättä tärkeä osa jengin dynamiikassa, kun ylimääräinen osa esimerkiksi Summasen höyryistä meni Laaksosen luistelukouluun.
Jos joukkue olisi muuten hyvin rakennettu, täynnä tähtiä olevassa joukkueessa voi aina olla 1+1 kiintiöpaikka niille "ihan tavallisille omille junnuille" (esim. Kalto ja Puolanne ja Rajala jopa muuten niin kovassa jengissä -98 pelas paljon) ja 1 paikka Laaksosen ja Åstenin kaltaisille "identiteettipelaajalle", millainen hän nyt sitten kulloinkin missäkin seurassa on. Niin siellä -98 mahtui just ja just Laaksosen lisäksi olemaan Lehtonenkin.
Åsten mahtuisi mestaruuden voittavaan jengiin siinä missä sellaiseen mahtui näistä erikoispelaajista muun muassa HIFK-legenda Jeesus Laine JYPissä aikanaan - Åstenin ongelma mestaruuden voittamiseksi on se, että hän on pelannut ja mitä ilmeisemmin tulee loppu-uransakin pelaamaan HIFK:ssa.
Jep. Ois vittumaista ku kaikki vetäis sun tyylillä.Kovin on hankala ymmärtää näitä viestejä ja vielä oman jengin pelaajasta. Matalamielistä ja ankeeta imho, mut jokainen toki taaplaa tyylillään.