Olisi kyllä huikea pettymys, jos se tulisi vieraissa. Maalit 5,6 ja 7 ovat kuitenkin aivan eri juttu kuin maali nro 4 (joka on standing ovationin arvoinen).Toivon ja pyydän, että se on sitten standing ovation Nordiksella, jos ja kun neljäs maali tulee - 52 peliä aikaa
Tuo loukkaantumistilanne näyttää vähän siltä, että kaikki, jotka vaan pystyvät seisomaan luistimet jalassa jäällä, ovat kokoonpanossa. Väänänen tuskin pelaa lauantaina, jos tänään jäi kesken.Tää nyt voi kuulostaa äkkipikaiselta, mutta ostin just lauantain matsiin lipun ihan vaan Åstenin ansiosta. Ässät himassa ja ensimmäinen mahdollisuus tehdä historiaa. Toki toivotaan Villeltä sen verran pelisilmää, ettei lepuuttaisi kaksi maalia tehnyttä Muulia just nyt lauantaina...
Loistava matsi tänään. On se vaan upee jätkä. Viidettä tähteä kohti.
Olemme Pro Åsten-liikkeen nimissä laittaneet patsashankkeen vireille.Nyt se ehti tekemään byyrinkin.
Iloisia terveisin, Pro Åsten-liikkeen founder/ceo, Br. Kake
Pakko nostaa Åstenia esiin. Mielestäni on kehittynyt kiekollisessa pelissä ja lunastanut paikkansa pelaavassa kokoonpanossa. 4 maalia on paperia tällä kaudella.
Tällä hetkellä ei pitäis olla vaikea päättää, sillä Åsten tuo taloon nyt niin paljon enemmän.Åsten on tällä hetkellä niin hyvä, että pelaajien tervehdyttyä valmennuksella on aika helppo työ päättää, pelaako Åsten vai esimerkiksi Teissala.
Nykyisellä sopimuksella nousee ainakin Saarisen ohi kuudenneksi ja Lennun taakse. Jos tämä nykyinen hyvä meininki jatkuu ja ensi kauden aikana tehdään taas jatkosopimus niin Lennun ohi luulisi menevän kaudella 25-26.Åstenilla pelejä HIFK:ssa kasassa 456. Tämän kauden aikana mentäneen yli 500 mikäli nykyinen vire vain säilyy.
Mitä luulette mihin ottelumäärään HIFK:ssa Åsten tulee yltämään? Ikää on kuitenkin "vasta" 31 ja kausia varmasti edessä 5-6, ellei enemmänkin.
Oma veikkaukseni on +700.
Ei juma, oon näköjään aika boomeri somen kanssa.Olen. Oli eilen ja keskiviikkona HIFK:n somevideoilla, jotka lienee kuvattu ihan lähipäivinä. Varmaan hänet nähdään tänään hallillakin.
Ei juma, oon näköjään aika boomeri somen kanssa.