Michal Vondrka on nimetty Tsekin MM-joukkueeseen. Nyt on tilaisuus nähdä omin silmin millainen on tämä uusi kärppähyökkääjä.
Vondrka tipahti joukkueesta kun Frolik liittyy joukkueseen. Joten emme näe miehen otteita kisoissa.
Onkos Vondrkaa näkynyt joukkueessa hiljattain? En ole spotannut muutamassa pelissä ketjuista.
Vondrka ei oikeen näytä omaavan mitään ihmeempiä vahvuuksia, mutta ihan hyvää duunia painaa, alivoimallakin Huml ja Vondrka saivat paljon vastuuta. Uusi Ujcik ehkäpä?
Mutta ei ilmeisesti suurempia heikkouksiakaan löydy. Itsellänikin kävi tuo Ujcik-vertaus mielessä kun miehen otteita seuraili parissa ET-matsissa. Jospa tuo Tsekkiketju Salomäellä höystettynä löytäisi pian parhaan iskunsa ja tulosta alkaisi tulla maalien muodossa. Ehkäpä jo huomenna Jyppiä vastaan!
Juu ei toki, sitä myötä tuo Ujcik-vertaus tulikin mieleen. Itse ainakin uskon, että kyllä tehojakin alkaa tulemaan. Ei tuon ensimmäisen pelin jälkeen kannata edes hirveitä analyyseja vetääkään. :) Sekavaahan se tuntui olevan vähän kaikilla kuitenkin.
...
Kauankohan sitä jaksaa antaa aikaa pelaajalle mielessään, ennen kuin heittää toivon? Vondrka vaikuttaa hudilta. ...
Minä odottaisin Humlin takaisin ja sitten katsoisin vielä viitisen peliä. Jos ei tuossa ajassa eikä millään ketjukoostumuksella ala kulkea, lienee sitten aika kiittää ja sanoa hyvästit.
Puhut asiaa. Mutta onko Vondrka todella ykkösketjun tasoinen vahvistus jos ei saa ilman Humlia mitään aikaiseksi? Kaveri on ollut aivan kuutamolla ja tilanteista ulkona koko alku kauden, mukaan lukien ne kerrat kun Humlin rinnalla pelasi. Nyt on siis jo todella kiire onnistua, eikä mikään viiteen peliin 1+2 edes enään riitä. Floppi, valitettavasti. Ja kun lähtee, Snopekin voi istuttaa samaan koneeseen.Minä odottaisin Humlin takaisin ja sitten katsoisin vielä viitisen peliä. Jos ei tuossa ajassa eikä millään ketjukoostumuksella ala kulkea, lienee sitten aika kiittää ja sanoa hyvästit.
Snopekille pikkuisen samat madonluvut eli pikkuhiljaa on ruvettava kerkiämään tilanteisiin ja vapaisiin miehiin maalin edustalla.
Pitkälti samoja juttuja, mitä täälläkin on tullut jo esille.
Kohta nähdään, että onko Aran "kehityskeskustelu" tuottanut Vondrkan suhteen tulosta. Munatonta surffailua vai tehokasta kahdensuunnan pelaamista..
Ei käyttöä. Jopa yhtä heikko lenkki, mitä Haataja.