Viimeinen kuulutus Nylanderille!
Paljon hehkutusta, isoja otsikoita, kova liksa, kovia tehoja ja ennen kaikkea iso nimi. Mutta yhtä kaikki Nylander on ollut valtava pettymys. Itse odotin Nylanderista kiekollista liideriä, jonka tarjoilusta kuka tahansa jokeri -pelaaja lyö kiekkoa häkkiin. 11 ottelua tehoilla 2+6 ei tyydytä, vaikkakaan ei se nyt aivan surkeasti ole. +/- tilasto sen sijaa on hirveä -8, mutta myös jäähyjä 54 minuuttia, vaikkakin ne johtuvat lähinnä episodeista Pettinen/tuomarin koskemattomuus. En ole itse nähnyt montakaan Nylanderin peliä, joten en pysty tekemään tarkkaa analyysiä mistä kiikastaa.
Asenteen luulisi olevan kunnossa, koska sen verran rutinoitunut ammattilainen on kyseessä. Mies ilmoitti sitäpaitsi, että tavoite on vielä pelata NHL:ssä. En usko, että miehestä kiinnostuneita joukkueita on yhtään, eikä ainakaan tolla palkalla. Jokereiden play-offsit ovat jo alkaneet, joten nyt on Micken viimein aika herätä. Olen valmis antamaan miehelle paljon anteeksi, mikäli hän pystyy ottamaan maineensa veroista vastuuta alkavan viikon peleissä.