Metallica-keskustelu

  • 705 903
  • 3 722

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ekan keikan liput tulivat aika pian ja tänään saapuivat toisen keikan liput.

Yhtä lailla jos trokarit saavat kuraa niskaansa, niin kyllähän kahden keikan idea menee vituiksi, kun pitää saman porukan mennä molemmat keikat katsomaan. Seitsemän identtistä keikkaa putkeen niin eikö siellä ole puolet porukasta samoja naamoja. Vitun trokarimulkut, tosifanit jää ulkopuolelle!

Hassua kun -92 olivat jäähallissa, niin lippuja sai ilman mitään kummempia hulinoita ja silloinhan hyvä kun Lippupalvelulla oli puhelinumero. No sitten Oulunkylässä oli jo huomattavasti enemmän porukkaa, ja sen jälkeen täysiä stadikoita myydään vartissa täyteen. Blackin jälkeisiä levyjä nyt on suolattu maailman sivu, mutta ilmeisesti Metallica vasta sen jälkeen on kuitenkin ollut suosionsa huipulla - ainakin Suomessa. Tai sitten asenteet muuttuivat, ja rokkikonserttiin voi mennä ihan aikaa viettämään, ilman että on mikään superfani ja pitää jotain silvottuja kissoja tuoda mukana.

E: Jäähali kelpaisi, mutta jäähallia haettiin. Pusi pusi.
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mielenkiintoista. Täytyypä sitten tsekata postit vielä tarkemmin. Sillä mun mielestä ei ole vielä näkynyt.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Yhtä lailla jos trokarit saavat kuraa niskaansa, niin kyllähän kahden keikan idea menee vituiksi, kun pitää saman porukan mennä molemmat keikat katsomaan.

Ottamatta kantaa siihen, että heititkö tuon tosissaan, niin ainakin mä oon vakavissani sitä mieltä, että tarviiko jonkun nyt oikeesti nähdä MOLEMMAT keikat? Joillekin riittäis ees se yks, mutta eipä nappaa lippuja ilman jääneenä maksella montaa sataa yhestä lipusta.

Ei oo ilmeisesti siitä mahollisesta kolmannesta keikasta kuulunu mitään?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
tarviiko jonkun nyt oikeesti nähdä MOLEMMAT keikat?

Totta helvetissä, kyllä minä ainakin menen jokaiselle keikalle, mihin on vaan mahdollisuus päästä. Tapana on ollut, että settilistakin elää noilla tuplakeikoilla, ainakin ennen ollut näin. Ja mikäs sen hienompaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Totta helvetissä, kyllä minä ainakin menen jokaiselle keikalle, mihin on vaan mahdollisuus päästä. Tapana on ollut, että settilistakin elää noilla tuplakeikoilla, ainakin ennen ollut näin. Ja mikäs sen hienompaa.
Tuo settilistan muutos on myös itselleni suurin syy nähdä kummatkin, heti sisäkeikan ja lavan sijainnin jälkeen. Metallica on muutenkin vaihdellut soitettavia biisejään eri keikoilla, mikä on ihan mukavaa. Maidenia en enää jaksanut katsella tuplana, kun täysin samaa oli odotettavissa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ottamatta kantaa siihen, että heititkö tuon tosissaan, niin ainakin mä oon vakavissani sitä mieltä, että tarviiko jonkun nyt oikeesti nähdä MOLEMMAT keikat? Joillekin riittäis ees se yks, mutta eipä nappaa lippuja ilman jääneenä maksella montaa sataa yhestä lipusta.

Joo siis samaa mä tuossa hain. Päivänselvä asia on, että näiden "liput molemmille keikoille" -hessujen takia porukkaa jää ilman lippuja kuin trokareiden ansiosta. Kuitenkin heti kun keikat myydään hetkessä loppuun, niin alkaa välitön trokareiden suolaus ja ollaan valmiit hirttämään suoraan munista, ihan kuin olisivat niitä pahimipia terroristeja. Niitä, jotka ostavat liput molemmille keikoille, ei arvostella yhtään. Paitsi tietysti nyt.

Enkä siis itse edusta ketään noista em. väestöryhmistä (trokarit, hessut, porukka).
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä näen tämän sillä lailla, että en haluaisi mitään jakoa tehdä, mutta jos kovimmat fanit (itse vuodesta -85) haluavat molemmille keikoille, liput on mahdollista saada ja pystyy taloudellisen tilanteen puolesta liput hommaamaan, niin ei muuta, kuin sinne. Ilman lippua jääneet eivät vaan halunneet tarpeeksi kovasti sinne keikalle. Itse olen sen verran urpo, että jos olisin jäänyt ilman lippua jommalle kummalle tai molemmille keikoille, olisin välittömästi ostanut jostain trokarilta törkyhintaan, koska käytännössä liputta jääminen olisi laukaissut järjettömän vitutuksen eikä yöunia olisi sen jälkeen nukuttu.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ilman lippua jääneet eivät vaan halunneet tarpeeksi kovasti sinne keikalle. Itse olen sen verran urpo, että jos olisin jäänyt ilman lippua jommalle kummalle tai molemmille keikoille, olisin välittömästi ostanut jostain trokarilta törkyhintaan

Tässä on tämän homman nimi erittäin hyvin kiteytettynä.

Ne jotka eivät halua marisevat netissä, ja ne jotka ovat valmiita uhraamaan vitusti aikaa, ja jossain tapauksessa myös rahaa, ovat paikan päällä.

Itselläni ei ole jäänyt ikinä yksikään sellainen keikka väliin, johon olen kovasti halunnut. Kuulun BigRedBobin ohella siihen joukkoon, joka marinan sijasta toimii niiden lippujen eteen.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan se vähän hölmöä edes verrata trokareita, jotka haluavat ainoastaan rahaa muiden kustannuksella faneihin, jotka haluavat nähdä suosikkinsa esiintyvän. Yllä olevien kanssa olen liikuttavan yksimielinen, turha täällä on kitistä jos ei oikeasti ole haluakaan lähteä keikalle, if there's a will, there's a way, kysykää vaikka Aitolehdeltä..

Itselläni on molemmille keikoille lattiapaikka tuon fanclubin ennakkomyynnin kautta eikä hävetä yhtään. Tällä bändillä kun tahtoo tuo settilistakin muuttua illasta toiseen aika lailla niin ihan ehdottomasti haluan olla paikan päällä.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Tässä on tämän homman nimi erittäin hyvin kiteytettynä.

Ne jotka eivät halua marisevat netissä, ja ne jotka ovat valmiita uhraamaan vitusti aikaa, ja jossain tapauksessa myös rahaa, ovat paikan päällä.

Itselläni ei ole jäänyt ikinä yksikään sellainen keikka väliin, johon olen kovasti halunnut. Kuulun BigRedBobin ohella siihen joukkoon, joka marinan sijasta toimii niiden lippujen eteen.

Tuossa on kyllä Mikella asiaa. Näin toimivat sellaiset fanit jotka todella tahtovat keikalle. Henk koht ei niin paljon kiinnostusta enää löytynyt että olisin jaksanut raahautua lippua jonottamaan joten en siitä aio avautua. Myyköön trokarit lippuja kuinka kovaan hintaan tahansa tai olkoon kellä tahansa tiketit molemmille keikoille, so what. Ehkä se sit kesällä vähän vituttaa kun keikkaa pukkais mutta olenpahan valintani tehnyt. Näillä mennään. Olen puhunut, jag har talat
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli ostettua liput Kööpenhaminan viidennelle keikalle, joka on siis 28.7.2009. Metallican takia lähdetään, mutta onhan siinä sitten mukava kesäretki muutenkin tiedossa. Presale tuolle keikalle on tänään käynnissä ja maanantaina on varsinainen myyntipäivä.

Eipä harmita enää etten saanut Suomen keikalle lippua. Kai ne kohta järjestää kolmannen keikan Suomeen, mutta samapa tuo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hetfield lento-onnettomuudessa?

Edit. eipä taida ollakaan, tämähän on niitä kusetussivustoja...

Any reference to specific individuals has been 100% fabricated by web site visitors who have created fake stories by entering a name into a blank 'non-specific' template for the purpose of entertainment
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onpas tuossa ylhäällä mielenkiintoisia sivuja. Selviää mm. että No Leaf Clover on soitettu viimeksi Helsingissä 07, Trapped Under Ice on soitettu vain 4 (!!) kertaa, sekä Better Than You:ta ei kertaakaan. Myös muita mielenkiintoisia Never Played'ejä löytyi, varmaan valitettavasti johtuu lähinnä siitä että levyiltä löytyy tunnetumpia/suositumpia kappaleita joten on sen takia karsittu muita. Unforgiveneitä on jo kolme, mutta silti mennään livenä alkuperäisellä. Myös Somekind of Monster olisi luullut soivan enemmän kuin kolme kertaa vaikka pelkästään (=ainoastaan) samannimisen dokkarin promoamiseen.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Omasta mielestäni RTL'n helmi, Escape, on jäänyt myös nollille tuossa soittotilastossa. Outoa joissain määrin, mutta toisaalta ymmärrettävää, sillä James ei ole missään vaiheessa Metallican olemassaoloa päässyt livenä sille laulutasolle jolla hän RTL'n nauhotussessioiden aikaan muutaman biisin veti (nimenomaan Escape täydellinen esimerkki tästä). Tämän tosin tiesin jo ennestään (että Escapea ei ole soitettu), mutta ei ole ollut kunnollista aasinsiltaa jotta sen olisi saanut mukavasti tänne keskusteluun sujautettua. Nyt kun sellainen tuli eteen, niin pitihän siitä mainita. Vähän sama kuin yllä mainittu TUI (samalta levyltä kuin Escape), jota sitäkin on soitettu vain sen 4 kertaa.

Justicelta löytyy myös 2 loistavaa vetoa, Dyers Eve ja The Frayed Ends Of Sanity, joista ensimmäistä on soitettu vain neljä kertaa (ensimmäinen kerta vuonna 2004), ja jälkimmäistä ei kertaakaan. Tosin Justice Medley on vedetty 157 kertaa tuon linkin mukaan, joten annetaan anteeksi. Medleyssähän käydään monta levyn biisiä läpi noin vartin aikana.

Mitäs muuta, ei kait mitään. Whiskey in the Jaria saisivat soittaa enemmän, kerrankin kun cover onnistuu niin antaa palaa vaan.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pieni trivia kysymys. Kuinka moni arvaa ketkä hevi-ikonit jammailevat kuvassa?

http://www.break.com/pictures/let-there-be-rock644289.html

Toinen heistä on ilmiselvä, mutta toinen vaatii pientä miettimistä.

Vihje yksi: Taustalla oleva juliste kertoo jo aika paljon.

Vihje kaksi: Kitarat ovat hänen suosikkimalliaan.

Vastaus: James ja Dimebag
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hah, onpahan meininkiä nyt konserttirintamalla. Ei ole paljon taantumasta tietoa, kun Madonnaa puuhaillaan Jätkäsaareen, tai hoidellaan (ahahahaha) ja nyt Metallica-festivaalia Poriin. Toisaalta jos bändi myy parhaimmillaan 1000 lippua minuutissa Suomessa, niin mikä jottei. Itselläni on liput sunnuntain areenakeikalle ja kyllä se riittää minulle, mutta onpahan tämä toteutuessaan riemukas uutinen niille, jotka nyt jäivät lipuitta.

James: "Fuck yeah, Helsinkiii!"
Kirk: "James, this is Pori."
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös