Blackened tuli ainakin Porissa Sonispheressa.Melkein kyllä oma muistini väittää, että Blackened vedettiin 2004 stadikalla.
Blackened tuli ainakin Porissa Sonispheressa.Melkein kyllä oma muistini väittää, että Blackened vedettiin 2004 stadikalla.
Ostin tämän pois kuleksimasta. Alun perin jätin liput hommaamatta mutta rupesi eilen kaduttamaan niin aloin etsiä lippua sunnuntaille. Mukava päästä huomenna keikalle!Minä ostin tuon @Larionov #8 metallican huomiselle keikalle. Nyt tulikin esteitä eteen enkä pääse keikalle. Joten jos joku kaipaa vielä huomiselle lippua niin täältä saa
Onko vielä myynnissä?Katsomoon ylös.
Ei kai sen mihinkään vaihtua tarvi? Mulla ainakin lukee että kahden päivän lippu ja ohjeissa sanottiin että samalla lipulla pääsee sisään molemmille keikoille.Mites nuo liput? Jos on kahden päivän lippu, niin vaihtuuko lippu.fi -sovelluksessa se lipun päivämäärä sunnuntaille?
Onko sun lipuissa joku aikalaskuri menossa. Alkoi siis perjantaina, kun menin sisään stadikalle.Ei kai sen mihinkään vaihtua tarvi? Mulla ainakin lukee että kahden päivän lippu ja ohjeissa sanottiin että samalla lipulla pääsee sisään molemmille keikoille.
Kyllä siinä tämänhetkinen kellonaika näkyy pyörivän.Onko sun lipuissa joku aikalaskuri menossa. Alkoi siis perjantaina, kun menin sisään stadikalle.
Joo, siis kellonaika piti tuohon aiempaan kirjoitella. Kiitos.Kyllä siinä tämänhetkinen kellonaika näkyy pyörivän.
Hesarissa toki luki ettei Metallica esiinny, mutta olisihan James-ylläri Onessa ollut "ihan" jees. En siis ollut keikalla, mutta aamukahvin yhteydessä tuli tästä päiväuneksittua.No niin, välipäivänä meni Apocalyptican keikalla, ihan hyvin tuli viihdyttyä ja paras veto varmaan oli Blackened.
Jep. Hämmennyin toisessa ketjussa juuri samasta asiasta. Näin tällä viikolla jonkun otsikon Metallican Helsingin keikasta, mutta en lukenut sen enempää ja oletin, että liput tulevat varmaan nyt myyntiin ja keikka on joskus ensi vuonna. Kunnes torstaina luin yllättyneenä ”Asia joka avautui minulle” -ketjusta heidän keikkailevan täällä tänä viikonloppuna.Sainpas ostettua lipun sunnuntaille. Jotenkin älytöntä, että asun Helsingissä, mutta en edes tajunnut Metallican esiintyvän täällä ennen eilistä. Jotenkin tuntuu ettei tästä keikasta ole puhuttu lähiaikoina kovinkaan paljon. En ole yksin ajatuksieni kanssa, kun asiasta keskustelin kavereiden kanssa.
Toi keikka tai Moskova 1991 ja siihen päälle Guns 'N Roses 1989 at the Ritz niin kuolisin tyytyväisenä.
Minkä takia tuo Seek and Destroy on ollut keikkasetissä mukana melkein aina? Sekö on ollut suosittu aina yleisön keskuudessa? Vai onko siinä joku erityinen juttu, miksi kuuluu settiin? En ole jaksanut sitä kuunnella voisi sanoa jo vuosikymmeniin, ja mielestäni tilalle olisi liuta parempia kappaleita, Kill 'Em Alliltakin.
Edit. Seek on tosiaan fanien suosikkeja. Outoa.
Vaikka Metallica on tuonut niitä visuaalisia elementtejä myös keikkoihin (liekkejä, pyroja, valoja yms) niin olisin odottanut vähän enemmän tältä osastolta. Joo, odotukset eivät olleet tietenkään luokkaa Rammstein, jonka lavashow on ihan omissa sfääreissä, mutta toki tämä Suomen valoisa kesä ja aikainen alkamisaika on vähän haastava yhdistelmä.
Lippu.fin ohjeessa oli että jos on ostanut kaverilleen lipun niin se pitäisi siirtää toiselle sovelluksesta näytettäväksi. Pitääkö noin todella toimia jos puolison kanssa ns. samalla ovenavauksella menossa sisään ja omassa sovelluksessa molemmat liput? Miten toimi perjantaina tämä käytäntö?
Kiitos vahvistuksesta, meinasi alkaa tässä jo jännittämään kun yhdellä laitteella meinattiin mennä. Sanantarkasti tuossa kuitenkin oli "voit välittää" niin ei nähty vaatimuksena.Onnistuu hyvin näyttää kaksi lippua yhdeltä laitteelta. Kaippa tuo ohje oli lähinnä erikseen kulkevia varten.
Sivukatsomossaxlleb saatana. Oon vähän kateellisen. Sivukatsomossa olevaHurja keikka, tosin ei ole Metallicasta aiempaa vertailupohjaa.
Kun Creeping Death alkoi, pääni räjähti. Leper Messiah yllätti. Inamoratasta olen kiitollinen että pääsin näkemään. Orion oli tajunnanräjäyttävä. Blackened räjäytti pankin. Keikan loppu täyttä hurmosta, ja sunnuntaina vielä pitissä. Ei saatana
Kaikkien aikojen viikonloppu!!!