Laitetaan vielä laajemmat ajatukset eilisestä:
- Biisivalinnat osuivat itselle lähes täydellisesti, ainoastaan Welcome Home olisi ollut mukava kuulla. Day That Never Comes ja Unforgiven loistavia bonuksia. Soittokin kulki omaan korvaan aika mainiosti ja miksausta oli jonkun verran parannettu perjantaista, vaikkei se ihan täydellistä ollutkaan. En tiedä voiko tuolla stadikalla edes saada täydellistä lopputulosta.
- Tunnelma kentällä oli todella tiivis ja hyvä, varsinkin One ja Enter Sandman mentiin ihan hurmiossa. Varmasti tuossa on eroja, mihin päin kenttää päätyy kuinka menevää jengiä. Katsomo tietysti sitten erikseen, mutta oli sielläkin ilahduttavan paljon menoa kun välillä vilkuilin. Five Finger Death Punch sai muuten syttymään jengin ihan eri tavalla kuin perjantain lämppärit, joten tunnelma oli korkealla heti alkuun (vaikkei ihan omaan makuun tuo bändi ole).
- Puhelinkeskusteluun olen samoilla linjoilla. Pariin kertaan todella rasittavasti jengi piti rivissä puhelimia ylhäällä ja vielä kuvasi useamman minuutin videoita. Olen itse ottanut tyylin, että pari kuvaa ja ehkä yksi 10 sekunnin video, jos tekee mieli Instagramiin postata myöhemmin. Tunnelma ei välity noilta itse kuvatuilta videoita muuten mitenkään - olen ollut ihan ilmiömäisillä keikoilla joissa tunnelma katossa, sitten videolta myöhemmin vaikuttaa joltain hääkeikalta.
- Ainoa isompi miinus kännisekoilijoista. Pari todella epämiellyttävää tyyppiä tunki iholle ja myös jäi hinkkaamaan vieressä seisovia naisoletettuja. IS:n kolme leijonaa muutamalle vihaiselle faijalle, jotka ojensivat öykkäreitä ja pitivät muutenkin jöötä. Kyllä keikalla saa ja pitääkin riehua, mutta kai ne käytöstavat voi pitää mukana. En ole myöskään ihan varma etiketistä, mutta mielestäni on aika perseestä tunkea yksin jo täyteen etuosaan, ottamaan vain itselleen hyvän paikan (eikä mene kaverin luokse, kuten moni väitti).
Eiliselle arvosana 9/10. Olisi hienoa jos koko shown läpi olisi pyroja ja pommeja, mutta kaikkea ei voi saada.