Fan Club presale. Tarkemmin sanottuna Legacy Member-ennakkomyynti. Normijäsenten ennakkomyynti alkaa kello 11.Mistä ostitte liput?
Fan Club presale. Tarkemmin sanottuna Legacy Member-ennakkomyynti. Normijäsenten ennakkomyynti alkaa kello 11.Mistä ostitte liput?
Oolrait, odottelen itse varmaan Livenationin huomisen myyntiä. Jos ei lippuja jää käteen niin sitten se on tähtiin kirjoitettu.Fan Club presale. Tarkemmin sanottuna Legacy Member-ennakkomyynti. Normijäsenten ennakkomyynti alkaa kello 11.
Jotenkin tuota on yritetty vaikeuttaa, liput saa vain lippu.fi appiin joskus vuoden päästä. En jaksanut sen enempää perehtyä aiheeseenOlettekos liput ostaneet ne jo myös saaneet? Pohdin sitä onko kahden päivän lippu kaksi erillistä lippua, vaiko jokin ranneketyyppinen vaihtoehto? Eli kuinka helppoa toinen noista on tarvittaessa mahdollista pois myydä?
Oolrait, odottelen itse varmaan Livenationin huomisen myyntiä. Jos ei lippuja jää käteen niin sitten se on tähtiin kirjoitettu.
Liput myös plakkarissa kentälle. Olipa helppoa ostaa liput Metallican sivujen kautta. Itse olen vain Fifth Member. Tulee keikat numero 7 ja 8!
Joo mäkin otin kentälle. Aina parempi meno kentällä, vaikka kuvakulma ja soundit ei välttämättä joka kerta optimi. Penkeillä jäpittäminen tuntuu väärältä Metallican kohdalla :D Ja stadionin penkit on edelleen aika ahtaat.
Snake Pit hinta oli mullekin liikaa, enkä oikein tykkää tosta että ns. eturiviin pääsee rahalla. Mun mielestä eturivi kuuluu niille jotka jaksaa telttailla siellä jonon kärjessä yön yli. Itsekin olen Snake Pitissä kaks kertaa jo ollut ja bändinkin tavannut jo kahdesti, enkä maksanut noista mitään muuta kuin sen että olen HC-fani. Nythän ilmeisesti nuo arvonnat edelleen kuitenkin tapahtuu sitten lähempänä ainakin jollekin pienelle joukolle. Jos mun onni on jo käytetty, niin toivottavasti osuu kuitenkin joillekin sellaisille jotka tuota koko sydämestään arvostaa.
Voin noiden keikkojen jälkeen sanoa että olen nähnyt Metallican viidelllä eri vuosikymmenellä...Metallican olen nähnyt teininä Ruisrockissa 1999, ja nyt tulee heti perään neljännesvuosisata myöhemmin toinen (ja kolmas) kerta.
Metallican olen nähnyt teininä Ruisrockissa 1999, ja nyt tulee heti perään neljännesvuosisata myöhemmin toinen (ja kolmas) kerta.
Voin noiden keikkojen jälkeen sanoa että olen nähnyt Metallican viidelllä eri vuosikymmenellä...
Ei pidä paikkaansa. Kenttä edelleen 212e ja istumapaikatkin näytti olevan saman mitä ilmoitetussa hinnastossa. Vip- ynnämuista lipuista ei tietoa.Nytkö siellä lippujen hinnat on jo lähteneet laukalle tuon dynaamisen hinnoittelun takia? Näin tuolla bändin omalla palstalla puhutaan. Ihan perseestä koko systeemi.
Ei pidä paikkaansa. Kenttä edelleen 212e ja istumapaikatkin näytti olevan saman mitä ilmoitetussa hinnastossa. Vip- ynnämuista lipuista ei tietoa.
Itse fanittanut Metallicaa siitä asti, kun Puppets julkaistiin. Ensimmäinen realistinen mahdollisuus oli nähdä bändi ’88, mutta se jäi lippusekaannuksen takia väliin. Sittemmin on se 14 keikkaa tullut nähtyä. 3 kertaa on osunut Snake Pit-arpa, Meet & greet ei vielä kertaakaan. Ennen kuolemaa varmaan… täytän 50 tuon tulevan keikan aikoihin, ehkä ne haluaa antaa sen mulle synttärilahjaksi. Jameshan lopetti jossain vaiheessa noissa m & g:ssä käymisen kokonaan. Varmaan kävi aika raskaaksi. Koko bändihän oli läsnä noissa viime kiertueen maksullisissa m & g:ssä, mutta tämän kiertueen kohdalla lukee, että paikalla 2/4 bändistä.
En ihmettele. Ovathan nuo meet & greetit ehkä vähän teennäinen ja yliarvostettu tapahtuma ja ymmärrän esiintyvän artistin kuormittumisen noista kyllä, kun jatkuvasti pitäisi hymyillä milloin mihinkin selfiekameraan ja kysellä kuulumisia ja leikkiä pirteää. Ja siis siitäkin huolimatta, että tilanne on faneille erittäin ainutlaatuinen.Jameshan lopetti jossain vaiheessa noissa m & g:ssä käymisen kokonaan. Varmaan kävi aika raskaaksi. Koko bändihän oli läsnä noissa viime kiertueen maksullisissa m & g:ssä, mutta tämän kiertueen kohdalla lukee, että paikalla 2/4 bändistä.
En kyllä mitenkään usko, että noi kaksi jäävät pois. Ovatko soittaneet yhtäkään keikkaa ilman noita vuoden 1991 jälkeen?Toi erilliset settilistat x2 on kyllä sellainen konsepti, jonka muutkin isot bändit voisivat ottaa harkintaan. Iso peukku. Tarkoittanee siis että esim. Enter Sandmania/Onea/muuta vakiota ei kuulla kuin toisella keikalla?
Pe ja su keikat, eli viikonloppu, kaksi erilaista keikkaa, kaikki olisi pedattuna, mutta ei, olympiastadionille ei vaan jaksa enää raahautua. Se on vaan niin huono keikkapaikka verrattuna halliin.
En kyllä mitenkään usko, että noi kaksi jäävät pois. Ovatko soittaneet yhtäkään keikkaa ilman noita vuoden 1991 jälkeen?
Skeptisenä uskon, että 10 biisiä on kummassakin samaa ja 10 vaihtelee. Eli kahtena päivänä kuulee yht. 30 biisiä. Sekin ihan jees.
Seisomakatsomoliput taskussa - eiköhän näiden jälkeen ole Metallica nähty hymyssä suin. Takana silloin vasta neljä keikkaa - edellisestä jo keikkojen aikaan 20 vuotta. Toivottavasti vetävät edelleen samalla tasolla kuin tällä hetkellä.