Kolmas Johannes
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukat
Viestin lähetti JLei
Siinä ei ole hymy kovin herkässä, jos Mestikseen nousee Jokipoikien tilalle joku hemmetin Seinäjoki. Halliinkin mahtuu huikeat 850 katsojaa. Ei ole kehumista Forssankaan katsojamäärissä - eilistä peliä oli vaivautunut katsomaan peräti 385 katsojaa.
No, kenellä on, kenellä ei. Varmasti SHT:n kannattajat nauttivat tilanteesta. Onneksi Mestikseen tulevia joukkueita ei lasketa sisään hallin koon perusteella, vaan pelillisin ansioin. Siitä olen kanssasi yhtä mieltä toki, että 850:kin katsojaa on vähän. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että 850:een asti esimerkiksi muuan järvenpääläinen kiekkojoukkue ei tällä kaudella yltänyt kotiotteluiden yleisömäärissään kertaakaan.
Jokipoikien mahdollinen tippuminen olisi kuitenkin juuri yleisömäärien ja perinteiden takia harmillista. Toisaalta minä olen ihan valmis näyttämään vihreää valoa myös SHT:lle. Kun en yhdenkään karsintoihin osallistuvista joukkueista kuitenkaan haluaisi ensi kaudella pelaavan Suomi-sarjaa (puhtaan emotionaalinen näkemys, ei järkiperusteita taustalla), tyydyn lakonisesti toteamaan, että se sarjassa pelatkoon, ken sinne paikkansa karsintapeleillä ansaitsee.