Mestis Fantasy 2023 – varausketju

  • 9 788
  • 186

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Emil Järventie, (toivottavasti) KooVee

@stemme
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tuosta Heikkisestä on justiinsa tullut virallinen tieto pitkästä toipilasajasta, niin ainakin mun puolesta sopii, jos @Sven Tuuva haluaa vaihtaa sen pois. Ei nyt tietysti ihan yhtä selvä tapaus kuin se, että joku sopimuspelaaja purkaa tässä vaiheessa sopimuksen ja lähtee muualle, varsinkin kun jonkinasteinen loukkaantuminen ja riski oli tiedossa. En tiedä teistä muista, mutta itse sallisin vaihdon.
 

Knap

Jäsen
Jos tuosta Heikkisestä on justiinsa tullut virallinen tieto pitkästä toipilasajasta, niin ainakin mun puolesta sopii, jos @Sven Tuuva haluaa vaihtaa sen pois. Ei nyt tietysti ihan yhtä selvä tapaus kuin se, että joku sopimuspelaaja purkaa tässä vaiheessa sopimuksen ja lähtee muualle, varsinkin kun jonkinasteinen loukkaantuminen ja riski oli tiedossa. En tiedä teistä muista, mutta itse sallisin vaihdon.
Itse ehkä tässä Heikkisen tapauksessa olisin vähän tyly, koska kaikilla oli tiedossa, että on loukkaantunut ja riski oli tiedossa. Ehkä hieman eri asia, jos nyt ilmoitettaisiin jonkun viimeisessä harkkapelissä loukkaantuneen kunnosta tai lähtisi ulkomaille. Mutta mennään enemmistön mukaan.
 

Knap

Jäsen
Maalivahti.. Patrik Hamrla ja viimeiseksi hyökkääjäksi vähän IPK-väriäkin joukkueeseen Mikko-Matti Paakkola.

@Franto

Kiitos draftista, tämä meni oikein sutjakkaasti lopulta. Kohta hieman oman joukkueen arvostelua toisessa ketjussa.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Maalivahti.. Patrik Hamrla
Piti oikein katsoa kuka tämä on. Mutta hyvä veto ottaa Ilveksestä.

Varmuudella parempi kuin oma viimevuotinen maalivahtivalintani, jolloin KooVeen Verneri Virtanen oli koko kisan ainoa nollan pisteen pelaaja. Vieläkin syö...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Minä kait se laskin että sois viimenen draftaus, oonkohan tässäkää kärryillä mutta että. Menihän tämä taas vihkoon ja Rokilaisia joukkue täynnä kun ei kerkeä muita kahteleen ja kun muka yritti niin jokuhan oli sen napannu. Mutta kun kisaan luvattiin lähteä ni se pidetään. Kerran hankkivat uuden pelurin ni otetaan se Jesper-Juhani Ilvessuo Roki.

7 hyökkääjää: Erkinjuntti, Guse, Heino, Liuksiala, Komulainen, Pyykkönen, Brygger

4 pakkia Grönblom, Kenttämaa, Sihvonen, Ilvessuo

1 maalivahti: Huunonen

Ollaanko maalissa?

@Teemu#8
 

Knap

Jäsen
Minä kait se laskin että sois viimenen draftaus, oonkohan tässäkää kärryillä mutta että. Menihän tämä taas vihkoon ja Rokilaisia joukkue täynnä kun ei kerkeä muita kahteleen ja kun muka yritti niin jokuhan oli sen napannu. Mutta kun kisaan luvattiin lähteä ni se pidetään. Kerran hankkivat uuden pelurin ni otetaan se Jesper-Juhani Ilvessuo Roki.

7 hyökkääjää: Erkinjuntti, Guse, Heino, Liuksiala, Komulainen, Pyykkönen, Brygger

4 pakkia Grönblom, Kenttämaa, Sihvonen, Ilvessuo

1 maalivahti: Huunonen

Ollaanko maalissa?

@Teemu#8
Et tuota Ilvessuota voi valita, kun sopimus julkaistiin kesken draftin. Eli vielä pääset varaamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös