Heikkinen 3-4kk ja mun Pietilä 3-4vk poissa. Saat käytännössä joulutauolla kaksi uutta pelaajaa sisään. Mun Pietilän poissaolo oikeastaan ihan fine siihen nähden missä kohden varasin, eiköhän se 20 pinnaa silti tule sieltä.
Itse ehkä tässä Heikkisen tapauksessa olisin vähän tyly, koska kaikilla oli tiedossa, että on loukkaantunut ja riski oli tiedossa. Ehkä hieman eri asia, jos nyt ilmoitettaisiin jonkun viimeisessä harkkapelissä loukkaantuneen kunnosta tai lähtisi ulkomaille. Mutta mennään enemmistön mukaan.Jos tuosta Heikkisestä on justiinsa tullut virallinen tieto pitkästä toipilasajasta, niin ainakin mun puolesta sopii, jos @Sven Tuuva haluaa vaihtaa sen pois. Ei nyt tietysti ihan yhtä selvä tapaus kuin se, että joku sopimuspelaaja purkaa tässä vaiheessa sopimuksen ja lähtee muualle, varsinkin kun jonkinasteinen loukkaantuminen ja riski oli tiedossa. En tiedä teistä muista, mutta itse sallisin vaihdon.
Varattu aiemmin.Samu Koskenkorva Hermes
@Lättykuningas
Piti oikein katsoa kuka tämä on. Mutta hyvä veto ottaa Ilveksestä.Maalivahti.. Patrik Hamrla
Et tuota Ilvessuota voi valita, kun sopimus julkaistiin kesken draftin. Eli vielä pääset varaamaan!Minä kait se laskin että sois viimenen draftaus, oonkohan tässäkää kärryillä mutta että. Menihän tämä taas vihkoon ja Rokilaisia joukkue täynnä kun ei kerkeä muita kahteleen ja kun muka yritti niin jokuhan oli sen napannu. Mutta kun kisaan luvattiin lähteä ni se pidetään. Kerran hankkivat uuden pelurin ni otetaan se Jesper-Juhani Ilvessuo Roki.
7 hyökkääjää: Erkinjuntti, Guse, Heino, Liuksiala, Komulainen, Pyykkönen, Brygger
4 pakkia Grönblom, Kenttämaa, Sihvonen, Ilvessuo
1 maalivahti: Huunonen
Ollaanko maalissa?
@Teemu#8