Mestis Fantasy 2023 – varausketju

  • 9 777
  • 186

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko yleensä ollut tapana laittaa jonnekin rosterit mitä on kukakin varannut? Ainakin nhl-draftissa on ollut oma ketju varatuille joukkueille.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Onko yleensä ollut tapana laittaa jonnekin rosterit mitä on kukakin varannut? Ainakin nhl-draftissa on ollut oma ketju varatuille joukkueille.
Aikaisemmin varausten jälkeen jokainen on luetellut oman joukkueensa tuohon trash talk -ketjuun, jossa @Everton pitänyt viikoittain myös hienosti ajantasaista pistetaulukkoa tilanteesta.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikaisemmin varausten jälkeen jokainen on luetellut oman joukkueensa tuohon trash talk -ketjuun, jossa @Everton pitänyt viikoittain myös hienosti ajantasaista pistetaulukkoa tilanteesta.
Okei, kiitos tiedosta. Mielenkiinnolla odotan miltä muiden joukkueet näyttävät.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sorry, minä olin nyt tulppana, kun ei voinut kesken leffan edes kurkkia tänne.

Tomi Purmola, KooVee

Jos @stemme vaikka sattuu olemaan vielä hereillä (ja @Rego varailee kanssa rästivarauksensa milloin vaan ehtii)
 

Rego

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Ketterä
Tänään mennyt kyllä pahasti omat menot ja varausvuorot ristiin niin täällä saatu odotella, pahoittelut siitä.

Varataan tällä kertaa Pekka Suhonen, IPK

ja @Teemu#8 jatkaa
 

Knap

Jäsen
Mä astun nyt miinaan ja toivon, että Noel Pietilä ei ois kuolemansairas vaan vaikka pelais jo tässä kuussa. Sitten mun hyökkääjälistan 25. nimi Samuli Vainionpää, jota oon tässä meinannut poimia jokaisella kierroksella melkein. Jospa pelaisi ees tonne joulutaukoon asti Mestiksessä.

@Franto
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Kyllä tuo Noel Pietilä ihan terveen näköisenä oli viime viikolla seuraamassa harjoituspeliä. Itse en vaan uskaltanut ottaa, kun ei tietoa mikä vaivana ja kauanko on pois. Voihan tuo olla jo sarja-avauksessa kentällä. Sama kuin Jaakko Heikkisen kohdalla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Läheltä liippasi, ettei stemme varannut justiinsa mun kaavailemaa heppaa itselleen. Eli tänne maanmies siitä rinnalta:

Austin Alger, IPK

@Myrsky74
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös